״פור לה וידה״ מרכז לטיפולי אסתטיקה רמת גן

 

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

״פור לה וידה״ מכון היופי האולטימטיבי ברמת גן – מגיע לך להיות יפה תמיד, כדרך חיים ולקבל טיפול מכף רגל ועד ראש. במרכז הטיפוח והיופי “פור לה וידה” המקום המושלם לטיפוח עם מכשירי דימות מתקדמים ושיטות חדישות ופורצות דרך, לתת לך להרגיש יפה ונחשקת לא רק בשביל הבן או בת הזוג שלך, אלא בשביל עצמך.

טיפוח ויופי בשביל החיים. בימים אלה חוגג המרכז לטיפולי אסתטיקה "פור לה וידה" אשר בעיר רמת גן, 10 שנים של עשיה, של יופי וטיפוח ושל העצמה נשית.

כל אישה בכל גיל ובכל שעה רוצה להיות יפה.

להיות יפה פירושו להיות מטופחת מכף רגל עד ראש. אין קיצורי דרך ולהגיע לתוצאות הטובות הדרך מחייבות השקעה. ולא רק, כי חשוב לוודא שאת הטיפולים יש לעבור אצל מישהי מקצועית, בעלת ידע וניסיון שצברה במשך השנים, שיודעת ומכירה את כל רזי היופי.

אביטל מאירי, היא קוסמטיקאית מדופלמת מזה 26 שנה ואוטוריטה בתחום. שנים רבות היא עבדה בחברות הקוסמטיקה מובילות בישראל ורכשה ניסיון וידע רב. לפני כעשור החליטה לפתוח מקום משלה, וזאת ממקום של שליחות לעולם. כך היא מרגישה בוקר בוקר כשהיא מגיעה לעבודה שהתפקיד שלה בעולם הזה הוא לעזור, להעניק ולפרגן לנשים מתוך אהבה וכבוד למקצוע.

אביטל המאירי היא הכוהנת של עולם הטיפוח והקוסמטיקה, ומאסטרית מובילה בתחום.

בלב העיר רמת גן שוכן המרכז לטיפולי האסתטיקה של אביטל "פור לה וידה". כשמו כן הוא, עבור החיים, ובעיקר החיים היפים. הקליניקה מעוצבת בצבעי הלבן, תוך הקפדה על חלוקה אזורית של כל תחום טיפול ועל ניקיון בוהק. חדרים מיוחדים לטיפולי האסתטיקה והאנטיאייג'ינג, הזרקות וטיפולי פנים,                אזור לטיפול ועיצוב השיער, חדר למכונת השיזוף, תחום מיוחד מחלקת מניקור פדיקור, הסרות שיער ועוד.

אם גם את מבקשת להיות יפה ומטופחת תמיד, "פור לה וידה" הוא המקום המקצועי והנכון בו תוכלי תחת קורת גג אחת למצוא את כל הטיפולים הדרושים. מיד לכשתגיעי תקבל אותך אביטל שהיא הפנים היפות של המקום, מטופחת, מאופרת בעדינות, לבושה באלגנטיות וקשובה לכל אחת. עבורה שיתוף פעולה עם הלקוחה הוא התהליך הנכון. הפגישה הראשונה נועדה לתיאום ציפיות בין אביטל לכל לקוחה. וזאת כדי למנוע ציפיות לא ריאליות והגדרת המטרה הרצויה.משם נקבע מסלול טיפול אישי לכל אחת להשגת התוצאות המרביות ולהעצמת היופי של כל אחת. בנוסף, כל אחת מצולמת לפני תחילת הטיפול כדי להשוות עם התוצאות לאחר הטיפול. השיפור הוא וודאי ונראה לעין" אומרת אביטל, "וזו שמחה הדדית שלי ושל הלקוחה לראות את ההבדל בין לפני הטיפול ואחריו". לא בכדי היא משמשת גורו למאות לקוחותיה שהולכים אחריה באש ובמים.

תחומי ההתמחות של אביטל ב"פור לה וידה" הם רבים ומגוונים:

הטיפול החשוב והמוביל של הקליניקה ואשר מטופל בלעדית על ידי אביטל הוא טיפול האנטיאייג'ינג. זוהי נישתההתמחות הראשית שלה. מהפך לאידיאל יופי נשי מושלם. מדובר טיפולים המיועדים לנשים שרוצות להיראות ולהרגיש צעירות וזוהרות. "אין קסמים" אומרת אביטל, "זהו תהליך הוליסטי ומשלים". השלב הראשון הוא לאזן את העור. אם מדובר בעור יבש, בעור שמן או מעורב, ולפעמים גם עור הסובל מאקנה או צלקות ופצעים של פוסט אקנה. לאחר שהושג האיזון יש צורך להזין את העור מחדש ולהחזיר לו את החיות והברק. ורק כשהושגה המטרה של איזון והזנה מחודשת של העור, הלקוחה מקבלת הדרכה להמשך הטיפול ושימור האיזון בבית. שיגרת טיפוח הכוללת אתהתכשירים הנכונים המותאמים אישית לה.

מחקרים בעולם ממליצים על גיל 27 בו כל אישה צריכה להתחיל את שיגרת הטיפוח שלה. ואביטל תומכת ומאמינה שטיפול מקדים יכול לעכב הזדקנות ולשמר את הקיים, קשה הרבה יותר להחזיר את הגלגל לאחור. הניסיון של אביטלמלמד שלכל עונה יש את הטיפול המתאים, טיפול לחורף בו החימום בבתים מייבש את העור, בקיץ שמירה מחום של השמש והלחות הגבוהה, הכלור בבריכות והמלח של הים, ומעל הכול יש להישמר מהמתח וסטרס שמלווה אותנו לאורך כל השנה ומהווה טריגר דומיננטי בפגיעה בעור הפנים. יש להגיע לאיזון בין גוף ונפש בשילוב עם תזונה נכונה.

במסגרת טיפולי האנטי אייג'ינג, מטפלת אביטל גם בבעיות של סבוראה, אקנה, דלקות אחרי אקנה, מסכות פחם שחור המוחדר את העור עם לייזר, ועוד.

טיפולי פלזמה מתמקדים בהרמת עפעפיים והעלמת קמטים וקמטוטים. מכשור מתקדם ביותר מאפשר למחט חשמלית לעבור נקודה נקודה על העפעפיים ועור הפנים, ממש כמו בתפירה. העור נפתח ונמתח עד להעלמת עודפי העור בעפעפיים, והעלמת הקמטים. טיפול זה אינו דורש ניתוח ואשפוז בבית חולים, אלא רק כ- 5 ימי החלמה, שווה את המאמץ כי התוצאות מדברות בעד עצמן.

טיפול מזוטרפיה שימוש במכונה מהמתקדמות בתחום ולה 12 מחטים הפותחות את נקבוביות העור ומחדירות ומזינותאותו בחומרים חיוניים שהעור איבד במהלך השנים כמו חומצות היאלרוניות, פפטידים ועוד. התוצאה המתקבלת היא עור חלק וקטיפתי לאחר טיפול אחד.

טיפולי פרקשיונל , הכוללים סדרת טיפולים של 6-8 מפגשים. טיפולים מקצועניים לפוסט אקנה, עידון והעלמת צלקות וסימני בעור, בעיקר לאלה שיש להן נקבוביות פתוחות בעור. הטיפול הוא עמוק באזורים שמתחת לעור והתוצאה היא צמצום וסתימה של הנקבוביות.

טיפולים נוספים שניתן לעבור ב"פור לה וידה" הם:

שיזוף הגוף במכונת שיזוף או תחליפים אורגננים אחרים לשיזוף טבעי.

הסרת שיער בלייזר או שעווה.

איפור לכל אירוע, איפור כלות או לאירועים מיוחדים, וגם איפור קבוע אופנתי וטרנדי. האיפור הקבוע מתמחה בעיצוב הגבות שהן המסגרת של הפנים. עיצוב גבות בטכנולוגיות הכי מתקדמות, הדורשות ציור של הגבה באופן היוצר אשליה של תלת מימד ומראה טבעי.

טיפול ועיצוב השיער.

הסרת קעקועים

טיפולי מניקור, פדיקור, פדיקור רפואי, פטרת וציפורן חודרנית. עיצוב ציפורניים, לק וג'ל, ובניית ציפורניים.

אביטל מבקשת להדגיש בפני, כי כל לקוחה שנכנסת בשעריה זוכה לטיפול וחוויה כמו כלה ביום חתונתה. כל אחת תרגיש מלכה כשכל ההתרחשות סביבה.

ב"פור לה וידה" משתמשים במוצרים ומיכשור מהמקצועיים, המובילים והטובים בתחום. מוצרים של חוה זינגבוים, דרמלוסופי, ביופור, ביו-פפטיקס ועוד. המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, של החברות המובילות בתחום. מגוון המכשור הוא של חברת "לאונרדו" ו-"ונוס", מכשירים לטיפולי אנטי אייג'ינג כמו גלי רדיו, מכשירים לטיפולים מיוחדים לעור, מכשור להורדת קעקועים ועוד.

ביקשתי מאביטל, המאסטרית הגדולה לתת טיפ אחד שהוא מבחינת "מאסט" עבור כל אישה. "הגנה, הגנה ושוב הגנה" היא אומרת לי, ולכל מי שחושבת שאם היא לא יוצאת לשמש היא מוגנת, אביטל מדגישה את הקרינה מהמחשבים וממנורות הפלורסנט שעושים שמות בעור. לשמור על שגרת הטיפוח, היא מדגיש יש להתחיל כבר בגיל 27. אישה שרוצה להיות מטופחת חייבת לנהל רישום ביומן ומעקב אחרי הזמנים לטיפולי הטיפוח, שימור, הזרקות, ציפורניים, הסרת שיער ועוד. ולכל מי שהיא אשת קריירה עסוקה שעובדת עד מאוחר, אל דאגה, כי אביטל כאמור קשובה לצרכים של כל אחת ועובדת עד השעות המאוחרות של הלילה.

"פור לה וידה" הוא המקום הנכון והמכון המושלם לכל מי שרוצה להגיע לתוצאות המקסימליות להיות מטופחת וזוהרת, מבפנים ומבחוץ.

פור לה וידה, רחוב ביאליק 48 רמת גן