״רואנדה אייר״ מפעילה קו טיסות בין תל אביב לרואנדה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

מנכ"ל חברת התיירות Albertine מרואנדה, אחת מחברות התיירות הגדולות במזרח אפריקה, יגיע לביקור ראשון בישראל בסוף החודש כדי להדק את שיתוף הפעולה עם תעשיית התיירות בישראל

לאחרונה החלה חברת התעופה הלאומית של רואנדה, "רואנדה אייר", להפעיל לראשונה טיסות ישירות בין תל אביב לבירת רואנדה, קיגאלי; רואנדה אייר מפעילה 3 טיסות סדירות בשבוע בקו ישראל-רואנדה

מנכ"ל חברת Albertine מרואנדה, רוברט מוקווה, יגיע בסוף החודש לביקור ראשון בישראל במטרה להדק ולבסס את שיתוף הפעולה עם חברות תיירות מישראל; סוכני ומפעילי תיירות ובכירים בתעשיית התיירות.

הרקע לביקור הוא בין השאר פתיחתו ב-26 ביוני של קו התעופה הישיר הראשון בין ישראל לרואנדה. במסגרתו מפעילה חברת התעופה הלאומית של רואנדה, "רואנדה אייר", טיסות ישירות בין המדינות שלוש פעמים בשבוע בקו תל אביב קיגאלי ובחזור מרואנדה לישראל. חברת אופיר טורס מייצגת את רואנדה אייר בישראל. הטיסות מתבצעות במטוסי בואינג 737-800.

חברת Albertine מתמחה בטיולי ספארי מיוחדים ברואנדה, אוגנדה, טנזניה, קניה וקונגו. גולת הכותרת היא ספארי גורילות באוגנדה, רואנדה וקונגו. כיום, נמצאות הגורילות בסכנת הכחדה. לכן הביקור בפארק והצפייה בהם היא חוויה נדירה. כמו כן, מציעה חברת Albertine טרק שימפנזים; ספארי ציפורים ועוד הרבה אטרקציות לכל המשפחה.

רואנדה עשירה בהרי געש; יערות טרופים; אלפי גבעות וכמובן גורילות ההרים. עיר הבירה היא קיגאלי, המהווה נקודת מוצא נוחה לסיור בשמורות הטבע המרתקות של רואנדה. רואנדה המכונה "ארץ אלף הגבעות" ממוקמת במרכז אפריקה מעט מדרום לקו המשווהוהיא גובלת באוגנדה, בורונדי, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו וטנזניה. שטחה כ-26,338 קמ"ר. הדת השלטת במדינה היא נצרות, בעיקר נצרות קאתולית.