ניוטרוג׳ינה משיקה את VISIBLY RENEW קרם גוף וידיים

כתבתה של קרן שלי

ניוטרוג'ינה" מרחיבה את סדרות טיפוח הגוף ומשיקה את : סדרת טיפוח הגוף VISIBLY RENEW

זכיתי להתנסות במוצרים ויש לציין שכבר מהפעם הראשונה מרגישים שינוי בגמישות של העור והקרם הוא לא במרקם מימי שמשאיר עור רטוב, המרקם הוא במידת סמיכות נכונה שמשאירה עור גמיש, יבש ולא דביק אכן מעלה חשובה שתורמת לתחושה נוחה ונעימה.

אני ממליצה בחום גם לגברים וכמובן לנשים.

קרם גוף וקרם ידיים המסייעים בשיפור גמישות העור בתוך כ- 10 ימים!

מאזן הלחות בגוף מושפע משינויי הגיל והתבגרות העור, חשיפה לקרני UV, שינויי מזג אוויר, גנטיקה וגם מהרגלי תזונה. כל הגורמים הללו משפיעים רבות על העור שנוטה להתייבש ומאבד מגמישותו ומחיוניותו. ממחקר מקדים מטעם המותג ניוטרוג'ינה עולה כי מרבית הנשים סובלות מבעיות עור כגון: עור יבש, צלוליטיס, סימני מתיחה והעדר מוצקות בעור

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה, מרחיב את סדרת מוצרי טיפוח הגוף ומשיק בישראל את סדרת VISIBLY RENEW, סדרת טיפוח לגוף ולידיים המכילה מינרלים המגבירים את הייצור הטבעי של הקולגן ומסייעים בשיפור גמישות העור בתוך כ- 10 ימים.

הסדרה מציעה קרם גוף וקרם ידיים המכיל מקדם הגנה SPF20, המעניקים לחות מוגברת לעור יבש, הודות לטכנולוגיה חדשה המזינה את העור בלחות עם מינרלים פעילים המסייעים בהגברת ייצור הקולגן, שהינו חלבון סיבי אשר תומך ומחבר בין רקמות גוף שונות, מעניק לחות לעור ומשפר את הגמישות שלו. ממחקר צרכנים נוסף שנערך מטעם המותג עלה כי כ-98% הסכימו שהסדרה מסייעת בשיפור הגמישות של העור בתוך כ-10 ימים.

image

סדרת VISIBLY RENEW כוללת:

קרם גוף VISIBLY RENEW לעור יבש- מכיל מינרלים המגבירים את הייצור הטבעי של הקולגן, מספק לחות מוגברת ומסייע בשיפור הגמישות של העור תוך 10 ימים בלבד ובאופן מורגש ונראה לעין. מרקם התחליב אינו שמנוני, נספג בקלות ומותיר את העור נעים ורך למגע, עם ניחוח עדין. מחיר: 45 שקלים ל 400 מ"ל.

קרם ידיים ויזיבלי רניו הכולל מקדם הגנה 20SPF- מסייע בשיפור הגמישות של העור ומונע הופעת כתמים חומים – בעל נוסחה חדשנית המכילה מינרלים פעילים ומקדם הגנה SPF 20 להגנה מפני השמש. מחיר: 35 שקלים ל 75 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המתמחות.

את השקת הסדרה החדשה מלווה קמפיין פרסומי רחב היקף תחת הקונספט "גלי עולם של אפשרויות" ושפה פרסומית בינלאומית חדשה למותג. הקמפיין משלב ערוצי מדיה נשיים בפרינט ודיגיטל וכן קמפיין טלוויזיה ודיגיטל.

בימים אלו משיק ניוטרוג'ינה שפה חדשה למותג בכל רחבי העולם. מטרת הקמפיין והמסר "גלי עולם של אפשרויות" הינה לעזור לכל אישה להסתכל בביטחון עם הפנים קדימה, כך שכל פעם שהיא מסתכלת במראה היא תרגיש ותאמין שהכל אפשרי וכי היא יכולה לרדוף אחר הגשמת חלומותיה. משמעות המסר "גלי עולם של אפשרויות" משקף גם את המומחיות והעליונות המוצרית של ניוטרוג'ינה ואת היכולת של המותג ליצור, לחדש ולחשוב על הבלתי אפשרי בתחום טיפוח העור. כל אלו מתחברים לערכי הצרכנים שלנו, באופן שיוצר אהבה למותג.

רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה® אישור דרמטולוגי בשנת 1967. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון את המותג ומאז נהנה ניוטרוג'ינה® מהמעבדות הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח. כיום, ניוטרוג'ינה® הוא המותג הבינלאומי המוביל בארה"ב בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.קרדיט צילום יח״צ