קרייזי ליין תצוגה אופנה 18.5.16

לכתבתה של קרן שלי
קרדיט צילום יח״צ
ערב העצמה נשית בשיתוף עם עמותת ״רוח נשית״, תצוגת אופנה מרהיבה בצבע וסטייל של רשת האופנה המובילה קרייזי ליין, בהשקת קולקציית ערב אלגנטית בערב הגאלה של יריד "טרנדה" שהוצג במתחם התחנה.
תצוגת האופנה של קרייזי ליין יצרה אירוע ייחודי ומרגש של אופנה נשית במיטבה, הנרתמת למען מטרה נשית – חברתית ופתחה את ערב הגאלה עם 40 נשים עוצמתיות ומובילות דעה, בסימן העצמה נשית שצעדו למען מטרה נעלה..

image

על המסלול צעדו: דורית ילניק המדהימה, מלכת היופי לשנת 1978, איבונה קוריגליאק גם היא מלכת יופי לשעבר, יעל חולדאי אשת ראש העיר, ג׳ודי ניר מוזס, אשת הטלויזיה דליה מזור, ציפי פינס אימו ואשתו של גיא צעדו יחדיו על המסלול, חברת הכנסת זהבה גלאון, לאה שנירר מהמעושרות, רונית יודקביץ, קרן מור, גילת אנקורי ועוד רבות וטובות.
בהנחייתה של גלית גוטמן ובהפקתו של האחד והיחיד מוטי רייף.

הקולקציה הוצגה על ידי 40 נשים מובילות ומשפיעות ממגוון תחומים בחיים, פוליטיקה,עסקים,תקשורת, תרבות ואופנה. נשים אלו נרתמו למען גיוס תרומות לעמותת הרוח הנשית הדוגלת בקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות .

image
פריטי הקולקציה נבחרו באופן אישי לכל אחת מהנשים המובילות כך שיבטאו את אישיותן וסגנונן האישי .

הקולקציה שהוצגה משדרת קלאסיות נצחית וחזקה בצבעי שחור ולבן המדגישים את העושר הקונטרסטי המורכב משילובים של בדים טקסטורות וגימורים מדויקים. הפריטים מעניקים מראה נקי, אלגנטי ,הרמוני ומלא בנוכחות עוצמתית.

צבעי הקולקציה הקלאסיים שחור ולבן מעניקים מגוון אפשרויות ללקוחה של קרייזי ליין לאורך שעות היממה. התצוגה מסמלת חגיגה נשית במיטבה תוך התייחסות וכבוד רב לגוף האישה, מגוון הגזרות שנבחרו הינן קצרות וארוכות , חלקן מחטבות חלקן נשפכות אבל תמיד נינוחות ומחמיאות.בין הפריטים ניתן למצוא חליפה גברית שחורה לצד חליפה נשית לבנה ורכה, שמלות קלילות מבדי ויסקוזה , הדפסים גיאומטריים ,שילובי פסים ומשבצות , מכנסיים באורכים וגזרות שונים ועוד .

בגזרת האקססוריז ניתן למצוא תיקי ערב ותכשיטים המתכתבים עם מיטב הטרנדים העכשוויים לצד עיצובים בקווים קלאסיים ונקיים:תיקי קלאצ' בדוגמת מעטפה וחיתוכים גיאומטריים ,תיקי ערב בסגנון וינטג' המשלבים רקמות פרחים,חרוזים ופנינים,תיקים בסגנון הבוהו שיק המשלבים שרשראות מתכת ופרנזים.בגזרת התכשיטים מוצעות שרשראות במגוון אורכים בשילוב תליונים טרנדיים של דסקיות מתכת,חרוזי תפילה, חרוזי קריסטל,שיבוצי אבנים ופרנזים.

הקולקציה עשירה ומורכבת משילובי בדים מעניינים כגון: בדי שיפון נוזליים, טריקו נשפך,ויסקוזה נעימה, תחרות למיניהן, קרושה ובדים מחויטים.
הפריטים אשר יוצגו על המסלול ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין ובאתר המקוון www.crazyline.com
טווח מידות: 38-52
טווח מחירים:99.90-329.90 שח
ערב הגאלה התקיים ב-18 למאי במתחם התחנה