פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית לשנת 2018

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

אירוע השקה חגיגי התקיים שבוע שעבר במלון דן תל אביב, ששמח לארח גם השנה את באי פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית לשנת 2018.

מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית זאת השנה השישית ברציפות במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בתאריכים: 7-10 בפברואר 2018 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-13

לקראת הפסטיבל, רשת מלונות דן מציעה מגוון חבילות במחירים מיוחדים הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת, כניסה לקונצרטים והמופעים השונים

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן הנכנס אמר: "רשת מלונות דן גאה להמשיך את שיתוף הפעולה עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הבינלאומי, זאת השנה השישית ברציפות, המושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם. מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להמשיך את החיבור לפסטיבל המוביל בישראל במוסיקה קלאסית. אנו בטוחים שאורחי המלונות שלנו באילת והמבקרים ייהנו מפסטיבל איכותי ומרתק ובו בזמן יקבל את האירוח המלונאי המעולה במיטב המסורת של מלונות דן."

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2018 יארח השנה את אנסמבל פיגמליון מקהלה ותזמורת מצרפת, בניצוחו של רפאל פישון, הזמר מארק פדמור והפסנתרן פול לואיס בתכנית לידר, רביעיית הרמס בשלל תכניות, "האחים קלאז" וכלי הקשה קובניים בתכנית Mozart meets Cuba, דניאל צ'ובנו, זוכה המקום השני בתחרות רובינשטיין, שלישיית הפסנתר "בוש" מאנגליה, קונצרט מיוחד לרגל 70 למדינה עם הפסנתרנית עפרה יצחקי והשחקן דורי אנגל ועוד

רשת מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית, זאת השנה השישית ברציפות.

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בין התאריכים: 7-10 בפברואר 2018 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-13.

לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת המשולבות עם כניסה למופעים השונים במחירים מיוחדים. בנוסף, אורחים שישהו במלונות דן אילת במסגרת החבילות, יוזמנו לקוקטייל אקסקלוסיבי, לחגוג את מסורת שיתוף הפעולה של מלונות דן עם התרבות והאמנות בארץ.

מנכ"ל המלון מר ליאור מוצ'ניק ושף אופיר קדם מבטיחים להמשיך ולהפתיע את האורחים במהלך ימי הפסטיבל בהפתעות קולינריות ייחודיות ומקוריות.

בין החבילות שמלונות דן מציעה במלון דן אילת במסגרת הפסטיבל:

• חבילת אירוח "סונטה" של שני לילות – חבילה של 2 לילות בין התאריכים: 7-11.2.18 במלון דן אילת – מחיר מיוחד החל מ- 4480 ₪ לזוג. המחיר הוא ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל וארוחה במתנה לבחירה.

• חבילת אירוח "הרמוניה" של שלושה לילות – חבילה של 3 לילות בין התאריכים: 7-11.2.18 במלון דן אילת – מחיר מיוחד החל מ- 5330 ₪ לזוג. המחיר הוא ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל וארוחה במתנה לבחירה.

• חבילה אירוח "מלודיה" של ארבעה לילות – חבילה של 4 לילות בין התאריכים: 7-11.2.18 במלון דן אילת – מחיר מיוחד החל מ- 6180 ₪ לזוג. המחיר הוא ללינה וכוללים ארוחת בוקר, כניסה ל-4 קונצרטים מתוך רשימת הקונצרטים של הפסטיבל וארוחה במתנה לבחירה.

כל חבילה כוללת בחירה של ארבע קונצרטים מתוך רשימה.

כמו בכל שנה, גם השנה מלונות דן תציע לאורח פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית חוויה אמנותית ובמהלך ימי הפסטיבל במלון דן אילת תארח תערוכה מיוחדת של גלריית ארט נובה.

גלריית ארט נובה מתמחה בעיצוב וייצור של ציורי אמנות רכים בטכניקות שפותחו על ידי האמנים תוך שילוב של מחזור חומרי הגלם שקשה להעלימם, כדוגמת הפלסטיק. במהלך ימי הפסטיבל במלון דן אילת, האמנים של גלריית אר נובה יקיימו הדגמה חיה של תהליך היצירה הייחודית של האמנות שלהם לעיניהם של הקהל.

פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית 2018, המתקיים זאת השנה ה-13 ברציפות, יארח השנה את אנסמבל פיגמליון מקהלה ותזמורת מצרפת, בניצוחו של רפאל פישון, הזמר מארק פדמור והפסנתרן פול לואיס בתכנית לידר, רביעיית הרמס בשלל תכניות, "האחים קלאז" וכלי הקשה קובניים בתכניתMozart meets Cuba, דניאל צ'ובנו, זוכה המקום השני בתחרות רובינשטיין, שלישיית הפסנתר "בוש" מאנגליה, קונצרט מיוחד לרגל 70 למדינה עם הפסנתרנית עפרה יצחקי והשחקן דורי אנגל ועוד.

טלפון לפרטים והזמנות: 1-700-50-50-80 או 5450*