קרביץ משיקה פאזלים, משחקי ילדים ומתנות

כתבתה של קרן שלי

קרביץ מרחיבה פעילותה בתחום משחקי הילדים והמתנות

תחל לשווק בסניפיה מגוון משחקי קופסא ופאזלים, ערכות הובי ויצירה וספרי ילדים ופעוטות של המותגים המובילים- לחוויה משפחתית משותפת, איכותית ומהנה

קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד משרדי, אלקטרוניקה וסלולר, מרחיבה את פעילותה בתחום משחקי הילדים והמתנות.

image

במסגרת זו, מציגה קרביץ במסגרת חודש המשפחה, את מגוון אפשרויות היצירה, ההפעלה והפנאי של מיטב המותגים והחברות המובילות בתחומי מוצרי הפופ והמתנות, משחקי הקופסא, פאזלים, ההובי והיצירה, ספרי הילדים ועוד מבחר הפעלות משותפות ומשפחתיות להורים וילדים.

קרביץ תציע בסניפיה מוצרים שונים בנושא הובי ויצירה של סופרקיט, מוצרי וחומרי יצירה איכותיים ומקצועיים כדוגמת: חרוזים, צבעים, מדבקות, פייטים, מקלות עץ, חוטי שזירה, דפי יצירה צבעוניים ,קיטים ליצירה ומגוון רחב של חומרי יצירה אחרים.

עוד בתחום היצירה תציע קרביץ מגוון רחב של דבקים איכותיים המותאמים לילדים וביניהם גם וואשי טייפ ממותג SCOTCH האיכותי מחיר: החל מ- 6.90 שקלים.
כמו כן, תציע קרביץ מוצרי מתנה ויצירה ממותגים מובילים בינלאומיים כדוגמת דיסני, הלו קיטי, סמי הכבאי ועוד מבית פלפוט שיווק ובהם: אלבומי עיצוב אופנה, מדבקות, צבעי בד וכן ערכות יצירה בבצק מחיר: החל מ- 5 שקלים.

image

בנוסף, ניתן למצוא בקרביץ קטגוריות נוספות ופריטים המותאמים לעולם הילדים ובהם ספרי ילדים ופעוטות בהוצאת "דני ספרים" , אחת מהוצאות הספרים הגדולות ביותר בתחום ספרי הילדים, ובהם ספרי ילדים חדשים. לדוגמא: "סיפורי צעצועים- פינוקיו מתעורר לחיים", "עבריאינגליש- לימוד אנגלית לילדים", "הוקוס פוקוס ספר הקסמים שלי", "אני והסיר שלי", "ספר היצירה לצייר לצבוע ולאפר" ועוד. מחיר: החל מ- 24.90 שקלים.

ניתן למצוא גם מארזים ואוסף של מוצרי קסמים יחודיים ומנצחים מבית "עיר הקסמים" של הקוסם ארז משה וכן חוברות מדבקות בתחומים שונים והאהובים על הילדים ופעילות יצירתית מהוצאת "תמנון" כגון מנדלות לצביעה ומשחקי קופסא שונים חברתיים ומשפחתיים.

image

במסגרת התמחותה של קרביץ בעולם הציוד המשרדי , היא מציעה היום גם את מוצרי המותג הספרדי מילאן עם מוצרי כתיבה איכותיים: עטים, עפרונות צבעוניים, טושים, מחדדים, מחקים ועוד. מחיר: החל מ 7 שקלים.

קרן חוגי קורן מנהלת השיווק של קרביץ מציינת כי הרחבת מגוון המוצרים הנמכרים בסניפי קרביץ בתחומי משחקי הקופסה, הספרים והיצירה תואמים את אסטרטגיית החברה להמשיך ולהציע לקהל לקוחותיה, שהם בראש ובראשונה קהל של הורים וילדים ומשפחות, במשך כל השנה מגוון רחב של מוצרים שנותנים מענה נרחב גם לתחומי הפנאי היצירה והזמן המשפחתי ברמות מחיר שונות. עוד מציינת, חוגי קורן, להשקת המהלך קדם מחקר שהעלה את הצורך בקרב קהלי היעד בכל הקשור לעולם הילדים והיצירה ולאור העובדה כי ערך היצירה נתפס כערך חשוב ביותר התורם לזמן האיכות והחוויה המשפחתית המשותפת.

קרביץ הינה הרשת המובילה והוותיקה בישראל עם וותק, ניסיון ומומחיות של 90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, חומרי יצירה ופנאי, דיגיטל, סלולר ומחשוב ואביזרים משלימים. קרביץ מציעה היום ב- 80 סניפיה ברחבי הארץ חווית קנייה ובחירה מתוך מגוון רחב ביותר ברמות איכות ומחיר שונות, המציעות את הקנייה המשתלמת ביותר.

קרדיט צילום יח״צ