״שגם״ רהיטי ילדים ונוער

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
"שגם- רהיטים חכמים לילדים ולנוער"- כל פתרונות העיצוב והריהוט תחת קורת גג אחת

רשת "שגם", פותחת את סניף הדגל בראשון לציון ומציעה לילדים, לבני הנוער ולהורים:
• חדרי ילדים ונוער הגדלים עם הילדים וניתנים לריענון ושינוי
• עשרות דגמים ומאות פריטי ריהוט לחדרים מושלמים מעץ איכותי
• דלתות עם הדפסים "אישיים"
• פתרונות אחסון חכמים

רשת "שגם- רהיטים חכמים לילדים ולנוער" פותחת סניף דגל חדש, בראשון לציון ומציעה מגוון רחב של רהיטים ופתרונות עיצוב חכמים וחדשניים, בעיצוב טובי מעצבי חדרי הילדים והנוער. הרשת, המתמחה בריהוט איכותי בשלושת הקטגוריות בתחום חדרי הילדים והנוער (עץ מלא, סנדוויץ' ומלמין יצוק), מחזיקה גם במפעל הייצור של רהיטיה, מה שמאפשר תכנון והתאמה אישיים כבר בשלבים הראשונים של תכנון ועיצוב החדר.

בין עשרות הדגמים השונים ניתן למצוא מגוון פיתוחים וחידושים בתחום העיצוב והאחסון בהתאמה אישית.
שגם רהיטים מציעה עשרות דגמים ייחודיים, בעיצוב חדשני. בחנות התצוגה יוצגו למעלה מעשרה חדרי תצוגה לילדים ולנוער. ניתן למצוא בה עשרות פריטים שונים לריהוט ולעיצוב החדר כמו: מגוון רחב של שולחנות, שידות וכונניות, כיסאות, מיטות, ארונות רגילים וארונות הזזה מהחדשניים ומהאיכותיים בשוק. בין מגוון סגנונות החדרים אותם מציעה הרשת, ניתן לבחור בחדרים שלמים המותאמים לאופיו של הילד כמו "חדר ההייטק", "החדר הקלאסי" ו"חדר הנסיכות", המבוססים על העיצובים והפיתוחים החדשניים ביותר בשוק.
הדפסים ייחודיים או הדפסים על פי תמונות אישיות, לבחירת הקונה- יודפסו על פי הזמנה על גבי דלתות הארונות, המגרות והשידות. ההדפסים אמידים במיוחד ומקנים לרהיט גוון אישי.
על מגוון העיצובים אחראים טובי המעצבים בארץ, בראשם עופרי פלדמן, אדריכל ומעצב פנים.

image

רהיטי שגם "גדלים" ומתחדשים יחד עם הילדים ובני הנוער, אין צורך להחליף את כל הריהוט בחדר בהוצאה כספית משמעותית. ניתן, בעזרת פעולה פשוטה של החלפת הפלטות החיצוניות של הארונות והשידות ושינויים קלים אחרים המתבצעים בשגם רהיטים- לשנות את נראות ואופי החדר ולהתחדש- בהוצאה כספית מינימלית ביותר.

ברוך איזון, מבעלי הרשת: "הילדים והנוער מעורבים מאוד בקניה, המתבצעת על פי טעמם בעיקר. לכן אנו רוצים ליצור חדר שמתאים לילד ולאופי שלו וגם לתת להורים שקט נפשי- אפשר לקנות לילדים חדר שלם ואיכותי ביותר, מעץ מלא או סנדוויץ', בסכום הגיוני. חדר שיכול לגדול עם הילד ולתת מענה , בשינויים קלים לגיל בוגר יותר. אין צורך להחליף את כל הריהוט בחדר בעשרות אלפי שקלים כל כמה שנים". עוד הוסיף
איזון: "נפעל באופן מתמיד להובלה בתחום ריהוט חדרי הילדים והנוער, ולהיצע הכולל את מיטב הפיתוחים והחידושים מהעולם. עוד השנה עתידים להיפתח שלושה סניפים שונים ברחבי הארץ. אנו נציע לצרכן מבצעים והטבות כדי לשנות את פני המחירים בשוק ריהוט חדרי הילדים והנוער".

לאחרונה, רכשה חברת "גלובל רילקס" את כל פעילות חברת "שגם"- אחד המותגים החזקים והוותיקים בארץ בתחום רהיטי הילדים והנוער. בבעלות גלובל רילקס נמצא מפעל ורשת חנויות "שנהב-רהיטים". החברה פעילה גם בתחום המזרנים ומערכות השינה ומייצרת ומשווקת בזיכיון למספר מותגים מוכרים ופופולרים בארץ. גלובל רילקס מנוהלת על ידי איש העסקים ברוך איזון.