Absolute Care משיקה סדרת אנטי אייג׳ינג

כתבתה של קרן שלי

אבסולוט קאר מציגה קו חדשני של מוצרי אנטי אנטי-אייג׳ינג׳ המבוסס על חומרים פעילים שפותחו והוכחו כיעילים ביותר על ידי המעבדות מוביליות באירופה. הפורמולות מכילות בנוסף חומרי גלם ״ירוקים״ ידידותיים לסביבה היוצרים מוצרים בעלי מרקם עדין ויכולת שימור גבוהה.

משפחת מוצרי Absolute Care
משפחת מוצרי Absolute Care

סדרת אבסולוט קאר כוללת:

Absolute Care Day Cream
Absolute Care Day Cream

קרם יום להפחתת קמטים 50 מ״ל קרם יום המבוסס על פורמולה חדשה וייחודית, המעניקה לעור את רמת הלחות הטבעית שלו, ומצמצם את עומק הקמטים.
קרם יום מכיל matrixul@ synthe 6 רכיב פעיל וחדשני המאזן את גוון העור ומחליק קמטים. בנוסף הקרם מכיל iq dura quenech רכיב פעיל ומתוחכם שמונע אובדן מים מהעור

קרם לילה להפחתת סמני עייפות

Anti Fatigue Night Cream
Anti Fatigue Night Cream

רוב פעולת התחדשות העור ובניית תאים חדשים, מתרחשת בלילה. חוסר שינה יוצרים לחץ והכבדה על עור הפנים ומעלים את רמת הרעלנים שהורסים את יכולת הוויסות של העור.
קרם לילה מהפכני זה מכיל prodizia מתמציות צמחים העוזרת בהפחתת שלל ההשלכות של עייפות ועשירה באומגה 3 מעניקה לחות ומונעת אובדן מים מהעור.

AC-AbsEFFCT-EyeSerum-SML
Absolute Care Eye Serum

סרום ליפטינג לעיניים
סרום ייחודי שפותח להרמה ומתיחת אזור צידי העיניים באפקט מיידי. הסרום מבוסס על easyliance רכיב פעיל וסופר מתקדם, היוצר שכבה דקה נמתחת עלפני העור שמקנה אפקט מיצוק מיידי. בנוסף מכיל הסרום רכיב פעיל המחליק קמטים בפעילות מוכחת. שנותנת תוצאה של עור שנראה צעיר יותר ומרקם חלק יותר באופן משמעותי.

סרום אנטי גרביטי

Anti Gravity Serum
Anti Gravity Serum

סרום חדשני שנוצר כדי להלחם בסמני הגיל והשלכות הזמן. מכיל רכיבים אקטיבים שמאזנים את גוון העור מחליק קמטים גורם למיצוק העור. באזור המצח וצידי העיניים ועוזר להלחם בשכבות העור הנפולות. תוצאה עור צעיר צעיר ומשוקם.

קרם עיניים עם פעולה כפולה

AC-AbsEFFCT-EyeCr-SML
Absolute Care Eye Cream

העיניים הם האיבר הראשון ששמים לב, הם משקפות את גילנו, מצב רוחנו ומצב בריאותינו. קרם עיניים זה בעל פעולה כפולה, שגורמת למיצוק עור העיניים, הסתרת עייפות ועיגולים שחורים מתחת לעינייים. בנוסף מכיל matrixy@synthe6 חומר פעיל וחדשני המאזן את גוון העור.