Babam בבם בר בשרים מעושנים אשדוד

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מייקל פלדמן

השבוע נכחנו בהשקת מסעדת בבם Babam אשדוד, בר בשרים מעושנים או מקדש לבשרים שעשויים בשיטת העישון הארוך, הבשר מבושל במעשנת עד שמגיע לרמה של רכות מדוייקת, תוך שמירת הפריכות כך שהטעם המשובח, משתלב עם בשר טעים ביותר, נימוך בפה שמשאיר טעם של עוד.

יש לציין שאת המסעדה המדהימה מנהל ערן הסל שהוא גם השף של המסעדה

שהגיעה לאשדוד עם רזומה עשיר של ניהול מסעדות והיה בעל זכיונות של מסעדות ידועות שם. בבם מעוצבת בסגנון מודרני שמשדרת חמימות. בר משקאות במרכז המסעדה ופינות ישיבה אינטימיות שמקנות פרטיות שמתאים לזוגות

ויחד עם זאת ישנם שולחנות ופינות שמתאימות לאירוח של מספר רב של סועדים שמתאים לחגיגה מכל סוג ימי הולדת, מסיבת רווקות או סתם בילוי משפחתי כייפי, מפנק ובעקר טעים.

 

התפריט העשיר של המסעדה מורכב ממגוון של מנות ראשונות מעולות של קרפצ׳יו בקר מדהים ומגרה

שמוגש לצד לחם הבית חם שמוגש עם עריסה ושמן שום.

כנפי עוף ברוטב צ׳ילי/ טריאקי מנה מדהימה שמוגשת לצד סלט ירקות טעים ופריך.

קלחי תירס רכים וטעימים עשויים על הגריל בטעם מעושן, מאוד טעים ומיוחד שמשתלב עם המתיקות של התירס באמת מנה טעימה ומושלמת גם כמנה ראשונה או כתוספת למנה עקרית באמת מומלצת בחום.

למנות העקריות החלטנו להקשיב לעצתו של השף ערן שהמליץ על מנת נתחי אסאדו מעושנים, רכים וטעימים. עשויים ברכות מירבית שנמסה בפה. מוגשים לצד תפוח אדמה מדורה, טעם ילדות שהולך עם כל אחד מאיתנו שמזכיר את הפטטות של ל״ג בעומר. המנה באמת מעולה ומומלצת בחום.

מנה מעולה ומשובחת נוספת שהיה לנו העונג לטעם היא מנת חזה אווז מעושן מוגש לצד תפוח אדמה מדורה בטעם מדהים.

אנחנו מאוד נהננו מהאוכל הטעים, השרות המעולה והאווירה המזמינה ומה שנותר לנו הוא להעביר לכם הקוראים את המסר. אז כן המסעדה טובה מאוד ומומלצת בחום.

BABAM בבם מסעדת בר בשרים מעושנים

מגדלי K סיטי, אשדוד

טל מסעדה 050-8086262

המסעדה כשרה ונפתחת שעה אחרי צאת השבת.