Blundstone בלנסטון מותג הנעליים האייקוני חוגג 150 שנה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ
מותג הנעליים האייקוני – חוגג 150 שנה!

מותג הנעליים האוסטרלי מכריז על חגיגות ה-150 שנה להיווסדו וממשיך להמציא את עצמו מחדש בזכות המגפיים האייקונים הנמכרים בעולם שידועים כנוחים, עמידים ואופנתיים ובכך ממשיכים להישאר רלוונטיים יותר מתמיד

לציון המאורע החשוב, המותג יחגוג השנה רצף אירועים שיתרחשו ברחבי העולם וישראל היא המדינה הראשונה שחגגה ב-6.1.20 אירוע נוצץ ורב משתתפים, סלבריטאים, עיתונאים ומובילי דעת קהל, שנערך באולם אירועים ״שבע״ ופתחה את חגיגות 150 למותג הבינלאומי.
בלנסטון שהושק לראשונה בישראל בשנת 1998 וישראל נחשבת בין המובילות בעולם במכירת המותג, אחרי אוסטרליה. לרגל המאורע החשוב הגיעו נציגי המותג מאוסטרליה ופתח את האירוע המנכ״ל אדם בלייק שסיפר בהתרגשות שישראל נבחרה ראשונה לחגוג את הצלחת המותג מתוך סדרת אירועים ב-70 מדינות ב-6 יבשות.

המותג הבינלאומי נוסד ב1870 בטסמניה על ידי משפחת Blundstone ומאז ממשיך כעסק משפחתי עד היום וצועד בגאון תוך כדי ביסוס הערכים של המייסדים והמשפחות שהקימו וניהלו אותו במשך השנים. המוטו שעמד לנגד עיניהם הוא שהמגפיים מתאימים לכל מקום שהחיים לוקחים אותך וגם לאחר 150 שנה המותג עומד במבחן הזמן ומשגשג בכל העולם.
מגפי Blundstone הוכיחו כי הם שרדו את ציר הזמן מהקולוניות בטסמניה, טיפוס האוורסט, חפירת מכרות ועד עבודת אדמה בכפר ואורבניות עירונית. כיום המותג ממשיך למתג את עצמו גבוה וכובש בירות אופנה בעולם בזכות הפונקציונאליות ולא רק בשל הנראות. צמיחת המותג מתבטאת בגידול משמעותי במכירות וכניסתו לשווקים נוספים ובישראל בפרט עושה חיל.
ישראל נחשבת המדינה השנייה בעולם אחרי אוסטרליה שמוכרת הכי הרבה זוגות Blundstone ומיצבה את עצמה כמדינה השנייה בעולם שמוכרת הכי הרבה זוגות נעליים פר נפש בארץ. זהו המותג האהוב ביותר שפונה לקהל רחב: גברים, נשים וילדים.
למותג דריסת רגל בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי בעולם ורק השנה פתח חנויות פופ אפ בברוקלין, בסוהו ניו יורק ובלונדון. זו ההוכחה ש Blundstone כבר מזמן לא ממותג רק כמגף עבודה אוסטרלי אלא גם כפריט לשימוש יומיומי ואופנתי לכל דבר. עשורים של עיצוב חדשני הביאו את המותג לפסגה בה הוא נמצא היום, מהסילואט האייקוני לדגם השרוכים ומגפיים בשילוב עקב לנשים שהושקו לראשונה לפני כשנה.
בישראל המותג נחת לראשונה בשנת 1998 ומאז הפך להיות אחד המותגים האהובים ביותר בחברה הישראלית לדורותיה וישראל נמצאת במכירות במקום השני בעולם פר נפש!


במשך שנת החגיגות המותג עתיד לחשוף קמפיין חגיגי, שיציג את אלו שנעלו את המותג בעבר ואלו שנועלים אותו היום ובכך לעודד ולתת השראה לדור הבא. הקמפיין יכלול: וידאו, רשתות חברתיות, פרינט ונקודות מכירה. כמו כן יוקם מיני סייט מיוחד בינואר 2020 www.blundstone150.com. האתר יציג את ההיסטוריה של המותג, הקמפיין החגיגי וכן יהווה פלטפורמה לתחרות עולמית שתצא לדרך בתחילת 2020.
‏Blundstone מבקשים מהלקוחות בכל העולם לספר את הסיפור שלהם עם הנעליים, סיפורים על ניצחון, על עבודה קשה ועל יצירתיות. הפרס לסיפור הזוכה מוערך ביותר מ- 10,000 דולר אך כיאה לערכי המותג המנצח יצטרך לעבוד בשבילו. המותג מאמין בעשייה – דבר שכסף לא יכול לקנות.
כחלק מהחגיגות נוצרה קולקציית קפסולה עם חריטה של 150 על המגף. הקולקציה תימכר בארץ באתר האונליין של Weshoes ובסניפים נבחרים. קולקציה זו תימכר אך ורק בשנת החגיגות ומבוססת על דגם 500 האייקוני של המותג וניתן לומר שזוהי נעל אספנות.
כמו כן יצר המותג קולקציית הריטייג׳ שכוללת חידוש לדגמים אייקונים וראשונים של המותג, דגמים ששימשו את החיילים האוסטרליים במלחמות העולם. הקולקציה תימכר כקולקציית פרימיום החל מ2020 ותמשיך ללוות את המותג גם לאחר שנת החגיגות.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il