BROADWAY- ISRAEL עם אמנדה ג׳יין קופר וצחי סיטון

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״

BROADWAY- ISRAEL לראשונה בישראל תגיע כוכבת ברודווי הנודעת
אמנדה ג'יין קופר Amanda Jane Cooper  לסיבוב הופעות ארצי בחודש מרץ 2020
מופע חם, מהנה ומרגש, עם כל השירים והקלאסיקות היפות ביותר ממחזות הזמר מכל הזמנים שבאמת נבחרו בקפידה, כך שבמבחן התוצאה הקהל מקבל נבחרת של שירים כיהלומים. בביצועים מעולים ושילוב קולות מנצח. עם הזמרת האמריקאית שהגיע מהברודווי אמנדה ג’יין קופר והזמר והשחקן הישראלי צחי סיטון Isaac Sutton

כוכבת ברודווי האמריקאית אמנדה ג'יין קופר Amanda Jane Cooper  , תגיע לראשונה לישראל היישר מניו יורק לרגל מופעי מחווה חגיגיים לברודווי בשיתוף הזמר והשחקן הישראלי צחי סיטון Isaac Sutton.

"ברודווי-ישראל", מופע בינלאומי ייחודי ומרגש ,יכלול את מיטב הלהיטים הגדולים ביותר מכל הזמנים שהועלו על במות ברודווי לאורך השנים.

המופע יעלה ארבע פעמים בלבד בתאריכים:

6.3 –  המשכן למוסיקה רעננה – 21:00

7.3 –  היכל התרבות נס ציונה – 21:00

13.3 – היכל התרבות דרום השרון – 21:00

14.3 – היכל התרבות דרום השרון 20:30

שיתוף הפעולה בין השניים החל בעקבות הופעה משותפת שהתקיימה בניו יורק בחודש אוקטובר האחרון ולאור הביקורות המפרגנות בתקשורת האמריקאית.

אמנדה ג'יין קופר, מכוכבות ברודווי הבולטות והגדולות ביותר היום בארה"ב, היא הכוכבת הראשית של המחזמר וויקד (WICKED) , אשר חוגג בימים אלה 16 שנים על במת ברודווי.

אמנדה ביצעה את התפקיד הראשי הנחשק של "גלינדה" במספר הפעמים הרב ביותר בתולדות המחזמר האמריקאי האגדי.

צחי סיטון – זמר, שחקן ומפיק ישראלי בעל קריירה בינלאומית, מככב בימים אלו בתיאטרון הבימה וברחבי הארץ עם המופעים המצליחים "הערב מחזמר" ו"לאס וגאס – תל אביב" – מופע מחווה לעיר ההימורים הגדולה. לאחרונה השיק מופע חדש בהבימה "פרס ישראל – המוסיקה, הזוכים, הזיכרונות" – מופע מחווה לכלות וחתני פרס ישראל בזמר העברי, לרגל חגיגות 70 שנה למדינה. בחודש מרץ הקרוב אף יושק שיתוף פעולה עם כלת פרס ישראל נורית הירש כאורחת כבוד במופע, לרגל יום האישה הבינלאומי. המופע "פרס ישראל" ייצא בחודש אפריל 2020 לסיבוב הופעות בארה"ב.

בשנים האחרונות, מעבר להפקות שלו, הוא מרבה להופיע במחזות זמר ואופרות, ביניהם המחזמר הצרפתי "רומיאו ויוליה" בתיאטרון גשר.

סיטון מנהל קריירה בינלאומית ומופיע בניו יורק באולמות המטרופוליטן רום וסטודיו 54 הנודע Feinstein's ומרבה לשתף פעולה עם כוכבות ברודווי בארה"ב ובארץ.

סיטון הופיע גם עם כוכבת ברודווי זוכת פרס הטוני KRISTIN CHENOWETH , שהתפרסמה בארה"ב בזכות תפקידה הנודע במחזמר "WICKED". הדואט שלהם בוצע על במת MAYO ARTS.

המופע המשותף "ברודווי -ישראל" הוא מופע חוצה יבשות, אשר כולל מגוון רחב של מחזות זמר, החל מהקלאסיקה האמריקאית המסורתית ועד למחזות הזמר המודרניים של היום.  אמנדה ג'יין קופר תבצע את מיטב הלהיטים שהפכו אותה לשם דבר בארה"ב ותבצע דואטים יחד עם צחי סיטון, אשר יבצע גם הוא ממיטב הרפרטואר שלו, כולל גם קטעים נבחרים מתוך מחזות זמר ישראלים מוכרים ואהובים.

בנוסף, תתקיים כיתת אמן אחת בלעדית עבור ארגון השחקנים בישראל שח"ם

בתאריך 12/3/20 בשעה 10:30 בבוקר.

פרטים על כיתת האמן בקישור הבא:

https://www.shaham.org.il/courses/11891/כיתת_אמן_עם_כוכבת_WICKED

פרומו של המופע:

https://www.youtube.com/watch?v=QwHgMOoYQas

המופע "ברודווי ישראל" יכלול שירים מתוך:

Wicked, Smash, Frozen, Funny Girl, The Phantom of The Opera, The Sound of Music, The Wizard of Oz,  Cabaret, Hello Dolly, My Fair Lady, West Side Story and many more.

ידיעה ב BROADWAY WORLD :

https://www.broadwayworld.com/israel/article/Amanda-Jane-Cooper-to-Join-Isaac-Sutton-for-BROADWAY-ISRAEL-Tour-in-March-20200130

הביקורות משבחות בתקשורת האמריקאית!

ביקורות מאת ENTERTAINMENT GUIDE:

http://www.wolfentertainmentguide.com/WolfMobile/Home/Review/10530

http://www.wolfentertainmentguide.com/WolfMobile/Home/Review/10801

ביקורות מאת המגזין הבינלאומי-: CABARET SCENES      

http://cabaretscenes.org/2018/10/05/isaac-sutton-broadway-israel/

http://cabaretscenes.org/2019/10/21/isaac-sutton-broadway-israel-2/

צחי סיטון – ראיון – מגזין הוליווד:

https://www.hollywoodsoapbox.com/?p=18525

כרטיסים החל מ – 99 ₪.

כרטיסים בקופת בראבו 3221*

https://kupatbravo.org.il/announce/66794