"BUBA" בובה בר מסעדה בבן יהודה 108 תל אביב

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

"BUBA" מסעדת בר שכונתי מסוגנן, שמשדר ריאליטי מדוייק ומשתלב מצויין בנוף התל אביבי. אחרי קפה ביאליק, אברקסס הבוטלג וסוס עץ יוני דוקלסקי ואיתן כהן פותחים את "BUBA"


בר מסעדה שמביא אלינו את הסצנה האירופאית הכוללת חווית בילוי עשירה של פיין פוד משף בינלאומי, ספיישלים יומיים משתנים ומוזיקה עדכנית.
יוני דוקלסקי הבעלים של מוסדות דוגמת קפה ביאליק, אברקסס, הבוטלג סוס עץ, מביא אלינו גם הפעם את ה"דבר" הבא, ופותח יחד עם איתן כהן את "BUBA", בר מסעדה על בסיס אוכל עשיר ואווירת בר אירופאי, ברחוב בן יהודה 108 בתל אביב.

היה לנו העונג להתארח דווקא בהשקת המסעדה ויש לציין שנהנו ממנות משובחות ביותר, יפות מראה וטעימות מאוד. יש לציין שהשף מקפיד להרכיב את המנות בשילוב של דגים, אבוקדו בשילוב פירות שיוצרות טעמים אקזוטיים בלתי נשכחים ויוצרים טעם של עוד.

על המטבח הייחודי הכולל מגוון ספיישלים טריים, מבוססי דגים ופירות ים, השף קרלוס סלמון יוצא המסעדות הבינלאומיות לה מאר, אהסטריט וגסטון ודום שבברזיל, מסעדה שדורגה רביעית בעולם ע"י האתר העולמי הנחשב "The World's 50 best restaurants".


בין המנות בתפריט ניתן למצוא סביצ'ה קריבי – דג עם קריספי פלנטין מוגש על קרפצ'יו מנגו לצד קרם אבוקדו ושרימפס בורגר – קציצות שרימפס בלחמניות חלה עם דיפ יוזו ותפוח אדמה קדאיף.
את הניחוח הבינלאומי חותם השותף איתן כהן, הייטקיסט שעלה מפריז ומביא עמו את הטעם הצרפתי לצד טעמים מהמנות הכי מעניינות שפגש בנסיעותיו הרבות.


המקום מחולק ל-2 מתחמים מחוברים ומספק את המענה למחפשים חווית בילוי עשירה יותר המוכרת כסגנון הבילוי האירופאי. בפנים בר עם עמדת די ג'יי למוזיקת רקע עדכנית ולא רועשת מידי, ומקומות ישיבה ובחוץ (מקורה החל מהשבוע הבא) ישיבה, חלקה משותפת לצד מינגלינג, זה בדיוק מה שחסר כדי להעיר את החלק הזה של בן יהודה.

אנחנו נהננו מאוד מהאווירה, האוכל והמסעדה המדהימה ומה שנותר לנו להעביר לכם את הרשמים מבחינתנו הבר מסעדה בובה כייפית ומומלצת בחום.

בובה בר מסעדה

בן יהודה 108 תל אביב

ימים ב עד שבת

12:00 עד 24:00

יום ו 13:00 עד 24:00