CHANDALLY תכשיטי יוקרה אתניים בדיזנגוף תל אביב

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום אליה

CHANDALLY תכשיטי יוקרה אתניים בדיזנגוף תל אביב. מותג תכשיטים יחודי, עתיק ושמשדר אותנטיות וסיפור של מורשת משפחתית עשירה מתרבויות אתניות. את המותג הקימה שרון פדריני בשנת 2009, לאחר טיולים נרחבים בעולם וחשיפה עמוקה לתרבויות ועולמות התוכן של ניו-זילנד, גאנה, תימן, הודו ויפן.

מותג תכשיטים שמשלב יוקרה, פיוז'ן ואיכות אותנטית מאחורי מותג הבוטיק של תכשיטי CHANDALLY, עומדת מורשת משפחתית עשירה. את המותג הקימה שרון פדריני בשנת 2009, לאחר טיולים נרחבים בעולם וחשיפה עמוקה לתרבויות ועולמות התוכן שלניו-זילנד, גאנה, בנין, הודו ויפן.

שרון פדריני היא ילידת ניו יורק, אך שורשיה טמונים עמוק בתימן, שם היו סביה וסבי-סביה צורפים מוכשרים. כיום, התכשיטים שהיא מעצבת ומייצרת מייצגים חזון אומנותי שמאגד בתוכו מקורות השראה שונים המשפיעים על יצירותיה.

את דרכה המקצועית החלה פדריני בניו-יורק, שם יצרה בעיקר בהשראת ארכיטקטורה אורבנית מקומית, אך המסורת המשפחתית הייתה חזקה ומשמעותית עבורה והיא מצאה את עצמה נשאבת לעולם המתכות ולומדת קיבולת, צורפות, מנגנונים ונפחות.

נקודת המפנה בחייה האישיים והמקצועיים של שרון הייתה כאשר משפחתה של סביה הזמינה אותה לישראל ללמוד מהם את מלאכת העיצוב בפיליגראן טכניקה עתיקה ומסורתית המתמקדת בתשומת לב לפרטים קטנים.

שרון פדריני מצליחה לשלב בין המסורות העתיקות והמודרניזם בצורה מרהיבה ויוצאת מגדר הרגיל. היא עושה שימוש בטכניקות המסורתיות ומשלבת בתוכן זהב, יהלומים, צורות אסימטריות ועוד טרנדים וחומרים עכשוויים. היא מעבירה בתכשיטיה לא רק את רוח המורשת, אלא גם ערך אסתטי גבוה ומשמעות רוחנית המגדירה מחדש את התכשיט ואת הגוף העונד אותו.

התכשיטים המרהיבים מיועדים לשוחרי אומנות, היסטוריה ותרבות המעריכים את הניגודיות ההרמונית בין האלמנטים השונים ומחוברים,כמו פדריני עצמה, לעולם דימויים עשיר, כלים מוזיקליים, דמויות מיתולוגיות ותנועתיות אלגנטית ומתוחכמת.

התכשיטים היפיפיים של CHANDALLY נשענים אמנם על מסורת עתיקה רבת שנים, עם קווים מאוד ייחודיים המאפיינים אותם, אך בד בבד הם מאוד מודרניים והמראה שלהם עכשווי.

פייסבוק

Chandally Jewelry

אינסטגרם

@ChandallyJewelry

www.chandally.com

דיזנגוף 242א', תל אביב

039561552