DAISO JAPAN – השקת החנות בקניון ״סי מול״ אשדוד

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

DAISO JAPAN – ענקית הקמעונאות היפנית הגיעה לישראל
בשבוע שעבר נפתח הסניף הראשון בקניון "Friendly "Sea mall באשדוד
כל המוצרים יוצעו במחיר קבוע של 10 ₪ בלבד!

קרן שלי בהשקת החנות

DAISO JAPAN, ענקית הקמעונאות היפנית, פתחה בשבוע שעבר (יום ד', 4.7) את החנות הראשונה של הרשת בקניון Friendly Sea mall"" באשדוד. בחנות החדשה, שמשתרעת על כ-430 מ"ר, יוצע מנעד רחב של עשרות אלפי מוצרים מקטגוריות שונות במחיר קבוע של 10 ₪.
הבוקר בפתיחה, נפרש שטיח ורוד וחגיגי בכניסה לחנות, והלקוחות נהנים מהפתעות, פינוקים ואוירה חגיגית. בנוסף, 100 הלקוחות הראשונים שנכנסו לחנות החדשה קיבלו כרטיס מתנה!
DAISO JAPAN מצליחה לרגש את לקוחותיה ברחבי העולם דרך מגוון רחב של כ-100,000 מוצרים שונים, ייצור בלעדי של המוצרים עבור הרשת, איכות ומחיר אטרקטיבי קבוע.

בחנויות הרשת בישראל, כמו בשאר החנויות בעולם, יוצע מנעד רחב של מוצרים, מ-22 קטגוריות שונות החל ממוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה דרך אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, מוצרי "עשה זאת בעצמך", כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבע"ח ועוד.

DAISO JAPAN" מביאה בשורה משמעותית לצרכן הישראלי באמצעות מגוון אינסופי, בלעדי ואיכותי של מוצרים לכל המשפחה, לכל צורך, תחביב או סגנון חיים במחיר אטרקטיבי קבוע של 10 ש"ח. אני בטוח שהצרכן הישראלי שיבקר בחנויות ייהנה מחוויית קנייה מרגשת ומפתיעה בכל פעם מחדש" אומר עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, זכיינית DAISO JAPAN בישראל.
אודות DAISO JAPAN:
ב-1972 הקים הירוטאקה יאנו, נשיא החברה את "יאנו שוטאן" – דוכן רחוב קטן המוכר פריטים במחירים מוזלים. ב-1977 נוסדת DAISO INDUSTRIES – רשת דוכני רחוב שהציעו מגוון מוצרים במחיר אטרקטיבי קבוע. ב-1991 נפתחת חנות הרחוב הראשונה של DAISO וב-1996 הופכת DAISO JAPAN לרשת חנויות מובילה ביפן עם קצב גדילה מואץ. ב-2001 משיקה הרשת את החנות הראשונה מעבר לים בטאיוואן. מאז, נמצאת הרשת בצמיחה מתמדת וכיום מפעילה כ-5000 חנויות ב-30 שווקים ברחבי העולם, בהם ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שעות הפתיחה של החנות באשדוד:
ימים ראשון עד חמישי: 9:30-22:00
יום ו': 9:30-15:00
שבת : חצי שעה מצאת השבת עד 23:00
כתובת: הגדוד העברי 6, אשדוד – קניוןFriendly , "Sea mall"קומה 2

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות: אינסטגרם @daiso_il, פייסבוק: @daisoisrael