Desheli נלחם בנשירה ושיער דליל טיפול טבעי על בסיס תאי גזע ממקור צמחי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

Desheli טיפול חדשני וטבעי על בסיס תאי גזע ממקור צמחי, נלחם ביעילות בתופעה של נשירת שיער, פיתוח בלעדי המיוצר בישראל.

Diamond Tresurs Brilliant Hair

אחת מהתופעות הנפוצות הגורמות לנשירת שיער היא קשקשים וגרד בקרקפת. פסוריאזיס (ספחת) היא מחלת עור כרונית ששכיחותה עומדת על כ-3% מכלל האוכלוסייה, ורק בישראל נמנים כ-120,000 אנשים חולים בה. חברת דשלי מציגה את הפתרון המהפכני, הטבעי והמתקדם להשגת שיער ועור בריא. קומפלקס שפותח במעבדות א.ל. הרמן יחד מעבדות מחקר באירופה ונרשם כפטנט, אשר מורכב מ-6 מרכיבים בעלי אפקט סינרגיסטי מוכח בהתחדשות תאי העור בקרקפת, בהשבת מראה נעורים לשיער, ובשיקום מראה טקסטורת השיער לאורך זמן.
מחזירים את תאי הגזע לעור
בעור יש כ 9.7% תאי גזע שלא עברו התמיינות וכאשר יש נזק בעור וסיב השערה קרינה, פצע בקרקפת חימצון וכו' אותם תאי גזע מקבלים איתות סיגנל ונשלחים לרקמה הפגועה לצורך תיקון 9.7% תאי גזע המעניקים שמירה והגנה על עור הקרקפת והשיער אינם מספיקים, לכן מניעת תהליך ההזדקנות הטבעי אינה מושלמת. כעת, דשלי מביאה את הפתרון: Diamond Tresurs Brilliant Hair קו מוצרי קוסמטיקה לטיפוח השיער שמתבסס על השימוש בטכנולוגיות מודרניות וידע חדשני.

image

היינו שם כדי להעביר לכם את תחושת הטיפול והפינוק האין סופי שקיבלנו ב״דשאלי״, מכון מהמם שמשרה שלווה באווירת מוזיקת צ׳ילאווט חרישית.  מרגיש לי קצת כמו פארדייס, טיפול של חפיפה עם שמפו מחומרים טבעיים של תאי גזע, מסאג׳ קרקפת, מסכה טבעית וטיפול במכונה שמגבירה את פעולת צמיחת השיער. פן מדהים וסרום לשיער עם אפקט הברק ומה אפשר לבקש עוד?
מומלץ בחום וכיפי במיוחד.

 

תכשיריDiamond Tresurs מכילים קומפילקס FYTOTIGH קוקטייל ביולוגי שמורכב מתאי גזע של ארגן תפוחים, גרעיני ענבים פפטיד Chondricare ומיקרו פודרה טהורה מיהלומים.
PhtoCellTeco Alp Rose מתקן נזקים הנגרמים לשיער כתוצאה ממחמצנים ורדיקלים חופשיים וזיהומים אחרים באוויר. תאי גזע המופקים מצמח הארגן . PhtoCellTecTecTM מטפלים בגמישות עור הקרקפת ומניעת התייבשותו ובגמשות השיער למניעת שבירה פיצול ומראה עייף.

הסדרה לטיפול ושיקום השיער של Desheli כוללת את המוצרים הבאים:
שמפו לשיער
מעניק לחות לשיער ומסיר לכלוך ושמנוניות מחייה את השיער מעניק ברק ומראה בהיר מקלף בעדינות את השכבה העליונה של עור הקרקפת ומנקה את השיער, מחדש את המרקם שלו, מחזיר לו גמישות מסיר גירוי העור מביא את תפקוד בלוטות החלב למצב תקין.
המרכיבים הפעילים של השמפו מעניקים לשיער נפח וחיוניות מכיל תה ירוק שמן שקדים שמן זרעי ענבים שמן ג'ינג'ר אבקת יהלומים.
מרכך שיער
מעניק לחות ורכות לשיער. הופך אותו לחלק ונוח מתאים לכל סוגי השיער התכשיר מועשר בחלבוני חיטה לחיזוק מרקם השיער וכן בשמני אבוקדו וזנגוויל קומפלקס תאים FITOTIGH מחזיר לשיער את החיוניות מזין אותו מעניק לחות ומראה בריא ומבריק. מכיל שמן זית שמן חוחבה שמן זרעי חיטה.
מסכת שיער עשירה
המסכה מזינה ומחזירה חוזק וברק לשיער חלש ופגוע. המסכה ממריצה את זרימת הדם לאזור הקרקפת מגינה על השורשים וכן מסייעת למניעת נשירת שיער או התקרחות בנוסף המסכה מאזנת את החומציות בקרקפת.
המרכיבים הטבעיים שלה חודרים עמוק למרקם השיער. מחדשים אותו ומעניקים לו לחות. סוד המסכה טמון בקפסולות שבהרכבה המכילות ויטמין די תמצית גינקגו בילובה שמן שיאה תמצית קמומיל, שמן חוחובה שמן זערי ענבים אבקת יהלומים וקראטין הידרוליזט.
סרום משקם לקצוות השיער
מרכיבים פעילים של הסרום משקמים את מרקם השיער ע"י יצירת שכבת מגן מסביבו והדבר מעכב השפעה שלילית של גורמים חיצוניים. קרטין וקומפלקס FITOTIGH יחד עם שמנים טבעיים מעניקים טיפול אינטנסיבי לקצוות מפוצלות. מכיל שמן שקדים מתוקים, שמן ורדי בר ויטמין ה שמן חוחובה, קרטין אבקת יהלומים.

image

Desheli הינה סיפור הצלחה בינלאומי , מוצרי החברה נמכרים ביותר מ- 300 סניפים בעולם המתפרסים על פני למעלה מ- 17 מדינות וביניהן ארה"ב, ישראל, תורכיה, גיאורגיה , מולדובה , אוקראינה, , רוסיה צ'כיה ,הונג קונג,איטליה .
ובשנה הקרובה עתידות להיפתח למעלה מ-30 נציגויות חדשות .
כל מוצרי החברה נבדקו מחקרית במעבדת מכון א.ל הרמן באשדוד ולא נוסו על בעלי חיים.
סניף הדגל של ישראל נפתח בראשון לציון גודלו למעלה מ-400 מטר ובו למעלה מ18 חדרי טיפולים מפוארים .

Desheli – משה לוי 11, בית UMI , ראשל"צ
חנייה במקום.
Desheli – טל. 0737696010
https://www.facebook.com/deshelir?fref=ts