DUCK מותג דאק משיק ג׳ל לניקוי אסלה בתוספת אקונומיקה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

המותג הבינלאומי DUCK לניקוי השירותים, משיק מוצר חדשני המשלב שתי פעולות משלימות: ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה השומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מבושמת ולבנה בשני ניחוחות ייחודיים: לבנדר וים.

חברת אס. סי ג'ונסון המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי דאק, משיקה בישראל מוצר חדשני, מסדרת הדגל של המותג הבינלאומי DUCK (דאק) עם פורמולה מתקדמת בתוספת אקונומיקה מקציפה בשני ניחוחות מוכרים ואהובים של דאק – ניחוח לבנדר וניחוח ים, שיצטרף לעוד כ-18 מוצרי דאק המוצעים כיום.

מוצר הניקוי דאק עם האקונומיקה המקציפה הופך את משימת ניקוי השירותים לקלה ויעילה יותר. אין צורך לשלב כמה חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון מושלמת. מעכשיו הכל במוצר אחד! הפורמולה המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מנטרלת ריחות, בעלת יכולת השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות, מנקה ומחטאת ביעילות ומותירה ניחוח בישום מרענן.

מחיר מומלץ לצרכן ממוצע: 12.90 ₪ ליחידה.

את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

לדברי רוית קלוד מנכ"לית חברת אס. סי ג'ונסון, המייבאת ומשווקת לישראל את DUCK: "קטגוריית השירותים מציגה קיטון כספי של כ-4% ב-12 החודשים האחרונים ובתוכה סגמנט נוזל ניקוי האסלות יורד בכ-2%. אס סי ג'ונסון עם המותג DUCK , הינו היצרן היחיד הצומח בקטגוריית השירותים באותה תקופה ובמיוחד בסגמנט הנוזל שבו הוא צומח ב13.6% במונחים כספיים וב-30.2% במונחים כמותיים.

לדבריה: "לפי הערכות, הסיבה לקיטון בקטגוריית ניקוי השירותים היא שימוש גדל באקונומיקה כפעולה משלימה לניקוי השירותים. קטגוריית האקנומיקה צומחת בכ-5% במונחים כספיים לפי דוח נילסן מרץ 2018".

עוד ציינה קלוד כי: "חברת אס סי ג'ונסון משקיעה רבות במחקר ופיתוח ומקשיבה לצרכנים בכל העולם, כמו גם בישראל. במחקרים שנעשו על ידי המותג, הצרכנים העידו כי הם נאלצים להשתמש בשני מוצרים לניקוי האסלה, מוצר ניקוי ייעודי ולאחריו לסיום באקונומיקה לחיטוי מושלם וסופי, מה שהופך את פעולת הניקוי לארוכה ומסורבלת יותר. עוד הצביעו על צורך אמיתי במוצר אחד שישלב ניקוי, הלבנה, חיטוי עם אקונומיקה ואף הביעו את השאיפה שהמוצר גם יותיר ניחוח נעים ורענן, ללא ריח האקונומיקה החריף".

עוד אמרה קלוד: "מותג דאק מביא בשורה אמיתית לצרכנים בעולם, במיוחד לקהל הישראלי שאוהב לחטא את האסלה ורגיל לנקות ע"י שתי פעולות- ג'ל ניקוי + חיטוי באקונומיקה. דאק עם האקונומיקה המקציפה משלב את שתי פעולות הניקוי, חוסך לצרכן זמן וכסף ומביא ביתר קלות לתוצאת ניקוי מושלם".

בקבוק דאק נוח לאחיזה וידידותי למשתמש. חלקו העליון של הבקבוק מפותל ודק יותר, בעל צוואר בקבוק ייחודי המדמה צוואר ברווז – הרשום בפטנט ע"י החברה ומותאם במיוחד למבנה האסלה. מבנה הבקבוק מאפשר ניקוי של האסלה מחיידקים גם במקומות הנסתרים.

המותגDUCK משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמיי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים – דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.