EGOITALOANO רהוט איטלקי יוקרתי למגזר הדתי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ ומייקל פלדמן

EGOITALIANO
מותג מערכות ישיבה יוקרתי
MADE IN ITALY 100%

יושק באופן בלעדי בתערוכת "ריהוטים 2016"
שתתקיים במהלך חול המועד סוכות במרכז הירידים בתל אביב בנוכחות נציג החברה מאיטליה: Giuseppe Gagliardi

חברת פאוזה איטליאנו הישראלית, בבעלותו של יוסי הוכמן, קיבלה את הזיכיון לשיווק ולהפצה בישראל של EGOITALOANO מותג מערכות הישיבה האיטלקי היוקרתי, המביא את בשורת מסורת העיצוב האיטלקי האותנטי. המותג קוטף בשנים האחרונות פרסים רבים בתחום החדשנות העיצובית ומרענן את זירת העיצוב האיטלקית אשר עברה מספר משברים לאחרונה.

image

 

המותג EGOITALIANO יושק לראשונה בתערוכת ריהוטים 2016 שתתקיים במהלך חול המועד סוכות במרכז הירידים בתל אביב.

בכוונת החברה הישראלית להקים רשת של חנויות רהיטים יוקרתיות אשר תהיינה פרוסות ברחבי הארץ, ולאפשר למשקי הבית השונים לרכוש ריהוט מעוצב, באיכויות הגבוהות ביותר פרי תוצרתה של חברה איטלקית המצהירה על עיצוב וייצור Made in Italy 100% וכל זאת במחירים שפויים.
בכוונת פאוזה איטליאנו להנגיש לקהל הישראלי את אחד מהמותגים האיטלקיים המוכרים והחזקים ביותר בתחום מערכות הישיבה.
הסיפור של EGOITALIANO:
חברת EGOITALIANO הוקמה בשנת 2007 על בסיס טוהרת העיצוב והגימור האיטלקי.
החברה הוקמה על ידי בכירים בתעשיית הריהוט האיטלקית (יוצאי ניקולטי, נטוצי ומותגים נוספים), מעצבים ואנשי שיווק כאחד שחברו יחדיו להקמת חברה שתייצג את הגאווה ומסורת העיצוב האיטלקית בעלת המוניטין והוותיקה.

image

למקימי EGOITALIANO צרבה העובדה שמותגים איטלקיים גדולים הופכים לממוסחרים יותר ולזולים יותר (מבחינת האיכות), משתמשים בחומרי גלם פחות איכותיים ואפילו מתחילים לייצר סחורות רבות מחוץ לגבולות איטליה, במדינות כמו סין או רומניה בהן איכות העבודה היא נמוכה.

גאווה איטלקית:
מקימי החברה החליטו לקרוא לחברה על שם הגאווה הגדולה והמסורת היציבה שהם רוצים לשמר – שימוש בחומרי גלם איטלקיים בלבד – החל מהעורות האיטלקיים, הפרות שגדלות ומטופחות באיטליה ועד לסוגי העץ בהם נעשה שימוש ברהיטים, דרך המעצבים עצמם, והבדים השונים: הכל, ללא יוצא מן הכלל הוא תוצרת איטליה ומכאן לקוח גם שם החברה – EGOITALIANO.

image

צוות מעצבים בעלי שם עולמי:
לחברה צוות של מעצבים וותיקים להם ניסיון ארוך שנים של עיצוב במיטב חברות הריהוט האיטלקיות. Giulio Manzoni, Stefano Bonavita, Fabrizio Ballardini, Enzo Melasi , Leo Stano. אל הצוות הצטרף גם מעצב העל הצרפתי Sylvain Joly .

image

מפעל החברה ממוקם ב-MATERA, חבל ארץ בדרום איטליה שנחשב למרכז עולם העיצוב האיטלקי ובו ממוקמים המפעלים של החברות המובילות.

image

מה בקולקציה:
קולקציית 2015/2106 של Egoitaliano ממזגת יחד מסורת איטלקית עם טכנולוגיה מתקדמת, כך שבאותו המוצר משמשים יחדיו החמימות של העץ יחד עם מוצקות הפלדה במשחקים גיאומטריים., גימורים חדשניים, ומנגנונים של חיישני מגע הופכים את הספה לדינמית וניתנת לשינוי.
זו הפרשנות של Egoitaliano למסורת העיצוב האיטלקית אותה היא עוטפת אותה במעטה של חדשנות ועיצוב.

בולטים בקולקציה:

– הדגם האייקוני ALICE שהולבש בשנים קודמות בבדי ג'ינס וינטג', בעור בצבעי ניאון, ובשילובים של ציורי קיר ואיורי רחוב אמיתיים, מוצג בשנת זו בשילוב הדפס טלאים גיאומטרי ומגוון חדש של צבעים.
– יחידת המחקר והפיתוח של החברה שואפת כל העת לחדש: דגמים רבים מקבלים עדכון עכשווי כמו דגמי Audrey ו-Sueli – במונחים של נוחות ומודולריות.
– דגם Ashely למשל מעוצב בקווים עכשוויים ומשולב ברגליים עשויים טיטניום, שהן פרי פיתוח בלעדי של החברה ובתוספת של מנגנון ריקליינר לכתפיים ולגב.
– כורסת ליזי – הסובבת סביב עצמה ברוטציה של 360 מעלות,
– עוד מציגה החברה מערכת רילקס חדשה בעלת שני מנועים ותנועה עצמאית המאפשרת תנועה אנכית של משענת הגב, לניצול מקסימלי של השטח.

החממה של :EgoItaliano
רעיונות חדשניים באים לידי ביטוי בפרויקט EGOLAB – יחידת מחקר ופיתוח שמשמשת כחממה לכישרונות הצעירים של הדור החדש. EGOLAB משמשת כזכוכית מגדלת לעולם העיצוב הבינלאומי כמו גם לעולם האופנה ועולם העיצוב הגרפי. חממה זו משלבת את הערך של Made in Italy עם ערכים בסיסיים של תרבויות אחרות.
קולקציית הקפסולה מעוררת ההשראה של EGOLAB מאופיינת בעיצוב בינלאומי שמייצגת את ההתפתחות של עולם העיצוב והריהוט.

החנות הראשונה נפתחת בימים אלה בראשון לציון ובהמשך תפתחנה חנויות נוספות:
בדיזיין סנטר, במרכז ירושלים, בנתניה, בחיפה והרצליה פיתוח