ELLESSE מותג הספורט האיטלקי עכשיו בישראל

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום אור גפן
השבוע הוזמנו עיתונאים, יוטיוברים, אינסטגרם מדיה ומובילי דעת קהל, להשקת קולקציית אביב קיץ 2020 למותג הספורט האיטלקי ELLESSE שהגיע זה עתה לישראל, אופנה אורבנית שמשדרת ספורטיביות ונוחות. אופנה שמתאימה לכל תרחיש ובקלות ניתן לשלבה עם פרטי לבוש אלגנטיים ולקבל טוטאל לוק עכשווי, חי ובועט.
קרדיט צילום אור גפן

 ELLESSE משיק אתר רשמי בישראל לצד השקת קולקציית אביב קיץ 2020 .

www.ellesse.co.il

הקולקציה בהשראת עולם הספורט, אופנת רחוב ואורח חיים אורבני והתוצאה מדהימה !

קרדיט צילום אור גפן

לאחר שכבש את בירות האופנה המובילות בעולם  מותג האופנה האיטלקי ellesse נוחת בישראל.

ellesse גאה לפתוח אתר מכרתי זהה לאתר הבינלאומי בישראל בכתובת  www.ellesse.co.il.

קרדיט צילום אור גפן

עם עליית האתר החדש משיק המותג את קולקציית האביב-קיץ לשנת 2020. הקולקציה שואבת את השראתה מעולם הטניס והסקי ומשלבת בין ספורט לאופנת רחוב ואורח חיים אורבני.

ellesse מציעה בעונה זו עיצובים שנולדו מההיסטוריה העשירה של המותג בתחום הטניס עם גזרות קלאסיות מחמיאות במיוחד ושיק ייחודי המזוהה כל כך עם המותג. הקולקציה כוללת שילובים הכוללים צבעי ניאון, צבעים אפורים ושחורים והדפסים להשלמת קווי המתאר של הגוף.

קרדיט צילום אור גפן

בנוסף לקולקציית האופנה של המותג ellesse  גאה לכבוש את זירת הספורט עם קולקציית ספורט בועטת הכוללת חולצות פולו, מכנסיים קצרים וחליפות עם בדים מהונדסים לנוחות מוגברת. ההשראה ממגרשי הטניס נמצאת בכל תפר בקולקציית הספורט והקז'ואל של המותג המתאימה לחודשי הקיץ החמים. כאחד מהמותגים הראשונים בעולם שהציגו את הלוגו בחלקו החיצוני של הבגד, קולקציית אביב קיץ 2020 ממשיכה עם המורשת והמסורת הזו. הקולקציה כוללת חולצות טריקו, מכנסיים קצרים וז'קטים עם סימן ה-Semi Palla המזוהה עם המותג. בקולקציה ניתן למצוא בגדי ים וביגוד חוף עם הדפסים גרפיים מודגשים ומונוגרמה בצבעי המותג. גורם שמבסס עוד יותר את רוח החדשנות שלellesse.

קולקציית אביב קיץ 2020 וההשראה שלה נמצאים בכל פריט בתמהיל המוצרים: תיקים, פאוצ'ים, חולצות T, גוזיות ספורט, חולצות בטן, ג'קטים, עליוניות, קפוצ'ונים, בגדי ים וקולקציית נעליים והלבשה תחתונה.

קרדיט צילום אור גפן

ניל בן דרור, מנהל מחלקת האופנה בקבוצת בן דרור: "אנחנו שמחים להביא את המותג הבינלאומי  ellesse  לקהל חובבי האופנה בישראל ולהציע חווית קנייה זהה לבירות האופנה ברחבי העולם. אנו מתחייבים להעניק לקהל הישראלי את חווית הקנייה הטובה  וגאים לפתוח בישראל אתר מכרתי   ellesse.co.il שיציע לקהל המקומי את הקולקציות החמות ביותר במקביל להשקות בעולם"

אילן בן דרור מנכ"ל קבוצת בן דרור: " השינויים הרבים בעולם האופנה, הנובעים ממגמות בינלאומיות, מחייבים אותנו כקבוצה להתאים את עצמנו לעידן המשתנה ולהיות קשובים יותר לצרכנים, לזהות מגמות ולחשוב מספר צעדים קדימה. הבחירה במותג ellesse שמוביל את זירות האופנה בעולם מאפשרת לנו להמשיך להעניק לקהל בישראל חווית קנייה בינלאומית ולהמשיך לקחת חלק משמעותי בתחום הספורט והאופנה בישראל".

טווח מחירים: קולקציית נשים, גברים וילדים:  99-479 ₪ , החזרות והחלפות חינם לכל הארץ.

ניתן להשיג: באתר החדש www.ellesse.co.il  , בTERMINAL X,  רשת FOOTLOCKER  ,URBAN Outfitters  ורשת חנויות Shoester (שוסטר).