Etam הלבשה תחתונה

הקיץ הזה הולך להיות חם במיוחד בחדר המיטות מאת קרן שלי:

 

שנסי מותניים, הדגישי סמל החנותהקפייך, הגדילי מחשופך ובחרי מי את רוצה להיות בחדר המיטות בקיץ הזה.
ערכנו עבורכם מספר הצעות מעניינות במיוחד כדי לשדרג את הסטייל, במקום הכי אינטימי, יכול להיות המקום בו אפשר להתחיל קצת להעיז להשקיע ולדפוק הופעה. אין דבר יותר מספק מלהרגיש סקסית, יפה ונחשקת לא רק בשביל הגבר או האשה שלך. אלא בעקר בשביל עצמך. אז קדימה סנונית ראשונה של המותג Etam נחתה בדיזינגוף סנטר תל אביב.

מבחר החזיות
מבחר החזיות

קולקציית הקיץ של המותג מציעה שלל סגנונות במבחר דגמים טרנדיים במיוחד. בגדי ים שלמים ובקיני, מחטבים, בגדי גוף, סטים של הלבשה תחתונה בכל הסגנונות והגוונים. אחד הטרנדים שמאפיינים את הקיץ הזה הוא תחרה ואלו מבינינו שאוהבות את המראה הרך והרומנטי עם נגיעות קלות של תעוזה. יכולות ללבוש מחוך הורס בסגנון וינטאג׳ להתעטף בחלוק תואם וכמובן נעלי עקב, דרך בטוחה להרגיש נחשקת ויפה גם אם את לבד בבית. או המראה הפלרטטני, בגד גוף משי או חזיה פוש אפ הורסת עם תחתון תואם, צמיד זהב ושפתון אדום שמשלים מראה פלרטטני במיוחד.

גם המראה הנועז אלו שלא מפחדות להעיז ומתחברות ללוק החייתי. יכולות לשים עליהן סט תואם או בגד גוף מנומר. להשלים את ההופעה בשרשרת תואמת וכמובן נעל בהדפס מנומר או מזובר. המראה הרומנטי והרך, נשים ונערות שאוהבות את המראה הרומנטי והרך יכולות להתאים לעצמן, סטים בגוון וורוד בייבי, טורקיז וצהוב בננה שנותנות השראה של מתיקות ורומנטיקה.

ההשקה אופיינה בבוקר ססגוני וחנני במיוחד בנוכחות שיר אלמליח, לירז דרור, מאיה דגן, קורל סימנוביץ, לירן כוהנר וכמובן הסבתות מערוץ 10.

טווח המחירים נעים בין 49 ₪ עד 259 ₪. מומלץ לבקר בחנות ולהנות מדגמים מיוחדים שטרם נראו בארץ.
הרי לכם לקט טעימות קצר באדיבות קרן שלי.