FEEL PERFUME חוגג את יום האהבה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

יום האהבה ב FEEL PERFUME BAR – FEELING GOOD!
מי מאיתנו לא היה בסיטואציה הבאה: יום האהבה מתקרב וממש מתחשק לך לפנק את הבויפרנד באיזה בושם סקסי או שאתה ממש רוצה להעניק לבת הזוג מתנה שווה ויוקרתית. אז אתם הולכים לחנות בשמים או לרשת פארם, עומדים מבולבלים מול המדפים ומתחילים להתלבט איזה ניחוח 'יישב' הכי טוב על האהובים שלכם – פירותי, מתוק, קצת חריף ואולי זה בכלל לא מה שהם אוהבים?


בדרך כלל יועצת ביוטי מציעה לכם בשמים שהם לא תמיד בתקציב שלכם בכלל, בטעם שלכם וממבחר שרק מבלבל אתכם יותר. אם יש לכם עוד פחות מזל, אתם עוד מוצאים את עצמכם בתור ארוך אחרי במיוחד… במקום ליהנות מחוויה כיפית לקראת יום האהבה, התחלתם אותו עם כאב ראש.
אז זהו, שכל הסיטואציה הזו היא ממש 2017. בשנת 2018 אתם רוכשים בשמים בדיוק כמו שצריך – בחוויית בילוי ייחודית ורומנטית, עם מבחר בשמים רחב, אך מוגדר, שלא מבלבל אף אחד ומאפשר לכם ולבני זוג לבחור את מה שאתם אוהבים באמת.


איך זה עובד? מגיעים לאחד מסניפי FEEL PERFUME BAR ומתיישבים על הבר. כן כן, אצלנו דואגים שיהיה לכם נוח ומפנק עם בר מעוצב ובו מבחר בשמים. בשלב הבא, בוחרים את סוג הבושם המתאים לכם, בצורה הכי פשוטה שיש – יש קולקציה לגברים וקולקציה לנשים והבשמים תואמים למצב הרוח

שלכם. מרגיש אנרגטי וחד? יודעת שיש בך אלגנטיות נסיכותית? אין שום בעיה. אצלנו תמצאו בדיוק את הניחוח שמדבר אליכם ומתאים לכם ומיד לאחר מכן תוכלו למזוג אותו לבקבוק בגודל לבחירתכם, לחייך ולהמשיך הלאה לבילוי הוולנטיינס שתכננתם, תוך שאתם מריחים נפלא כמובן.
אהבתם את הבושם? מעולה. במקום לזרוק את הבקבוק אתם מוזמנים לגשת שוב לאחד מהסניפים שלנו ולעשות ריפייל של הריח האהוב עליכם. ככה תדאגו על הדרך גם לאיכות הסביבה ולכדור הארץ שלנו.


השנה, אף אחד לא זז בוולנטיינס דיי בלי בושם איכותי של FEEL PERFUME BAR. אם אתם מחפשים מתנה מקורית, אוהבת, מגניבה ובלתי נשכחת המשולבת בחוויית קניה באווירה בינלאומית ובאנרגיות שמחות – מצאתם. כל מה שנותר לכם זה לקפוץ אלינו ולהתחיל את חגיגות יום האהבה במקום שהכי נכון להיות בו.

ניתן להשיג:
www.feelperfume.co.il
פייסוק: Feel Perfume Bar – בר בשמים
אינסטגרם: feelbar
קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. קניון ראשונים- שד' נים 2, ראשל"צ. גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2