FEEL PERFUME BAR

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

קיץ ארמוטי בפיל פרפיום היא הבחירה שלי….

 בואי להרגיש יפה, רעננה ונחשקת בקיץ ארומטי ב- FEEL PERFUM

הטמפטורות עולות ואיתן מגיע הקיץ הישראלי. עונת החתונות בפתח, האדרנלין עולה, קצב החיים משתנה, הרצון להראות יפים, חיוניים, שזופים ועדכניים. להתחדש בבגד קייצי מדליק, מהקולקציה האחרונה כמובן ולהשלים את ההופעה בנעל הורסת והדבר הכי חשוב הוא איך לנצח את הריחות הלא נעימים של תופעות הנלוות של הקיץ והחום. התשובה המנצחת והמרעננת שלי לקיץ היא  FEEL PERFUME בר ריחות ארומטי וכריזמטי ניחוחות שנישאים באוויר ועושים לנו את הקיץ. הבשמים הכי עכשוויים והכי נחשקים. מי לא אוהבת להשאיר שובל ריח שכולם שואלים מה שמת???

FEEL PERFUME BAR הוא המקום להתחדש בו בקולקציית בשמים שמתאימה לכל אירוע ותוכל להיות חלק בלתי נפרד מהלוק שלכם. ב- FEEL PERFUME BAR אתם בוחרים את סוג הבושם המתאים לכם, מתוך בר הבשמים הייחודי שלנו, המכיל ניחוחות מגוונים. הבושם הנלווה לאירוע צריך להיות רענן וכריזמטי מצד אחד ומכובד ומרשים מצד שני. את השילוב הנהדר הזה תוכלו למצוא אצלנו בבר, הכולל מבחר גדול לגברים ונשים כדי שכל אחד יוכל להתחדש בבושם שמתאים ללבוש ולהרגשה.
לצד אירועי הערב המפוארים, עונת הקיץ מזמנת לנו גם שלל אירועי צהריים, בהם החום בשיאו ובהתאם לכך גם הלבוש, בייסיק פורמאלי וקליל יותר. גם לאירועים אלו FEEL PERFUME BAR מציעה פתרון מלא, בצורת בישום בניחוחות צעירים, קלילים ופירותיים, המתאימים לקו הכללי של הלבוש ושל שעת היום.

FEEL PERFUME BAR מאחלת לכם רק שמחות ומזמינה אתכם לבקר כבר היום בבר המעוצב, שם הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם בבחירת
הבושם המתאים וימזוג אותו לבקבוק בגודל ובצורה לבחירתכם. לאור ריבוי האירועים הקיץ הזה, אנו ממליצים לקנות מספר סוגים של בשמים ולדעת שאתם מכוסים בכל אירוע אליו תוזמנו.