FLAX SEED סדרת זרעי הפשתן מאת JOYA

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

מותג הביוטי היוקרתי JOYA גאה להציג את סדרת FLAX SEED

סדרת זרעי הפשתן FLAX SEED  מבית JOYA היא הסדרה הנבחרת שלי שעשתה לי ממש מהפך, לקבלת תוצאה של שיער רך, מבריק וחיוני. האמת שמצב השיער שלי שהוא שיער צבוע לבלונד, שיער שעובר יבוש בפן ומחליקים ואומר בזהירות שמצבו ממש לא מהטובים ומרבית תכשירי השיער עוברים לידו ולא נוגעים בו באמת, מצב של חפיפות נשנות שאינן מקנות תוצאות ומצב של שיער יבש, קשה לסירוק, קשה לעיצוב ומראה עייף ולא חיוני. אני שמחה שסוף סוף מצאתי את התכשיר האולטימטיבי לשיער שלי ומה שנותר לי הוא להמליץ לכם בחום.

מותג הקוסמטיקה המוביל JOYA משיק סדרת מוצרים חדשים לקראת קיץ 2019, המבוססת על התכונות הייחודיות של זרעי הפשתן המספקים הגנה ושמירה על השיער והפחתת יובש, האופייני לאקלים הישראלי.

הסדרה החדשה מציגה מספר מוצרים, אשר כולם מכילים את חומצת השומן ALA הנמצאת בזרעי פשתן ומעניקה לשיער לחות והזנה אינטנסיבית באמצעות שומנים חיוניים וויטמינים מן הצומח. בחברת JOYAפיתחו פורמולה ייחודית המכילה תמצית שמן זרעי פשתן, נוגדי חימצון וקומפלס ויטמינים ורכיבים פעילים המסייעים לטיפוח השיער ושמירה על מראה זוהר, רך, שופע ובעל ניחוח ארומטי נעים ורענן לאורך זמן.

כל מוצרי סדרת FLAX SEED הנם ללא מלחים ומתאימים לשיער יבש, פגום ושביר הזקוק למגע מזין, שיקום והגנה מהקרקפת ועד עומק סיב השערה.

סדרת FLAX SEED כוללת:

סרום 50 ml סרום המתאים לשימוש בשיער שעבר תהליכים כימיים כמו החלקה, הבהרה וצבע. הסרום מכיל נוסחה מקצועית המחייה את השיער ומעניקה לו ברק טבעי ללא תחושת שומניות.

ספריי סיליקון 250 ml ספריי ייעודי להגנה על שיער לח או יבש.

מסיכת פשתן + 500 ml מסיכה המועשרת באובלפיחה, שמן קרטין ושמן זית ומטפלת בצורה יסודיתועמוקה בשיער יבש, מקורזל, פגום או צבוע.

מסכה טיפולית 500 ml המזינה, משקמת ומעניקה לחות לשיער והקרקפת, שומרת על צבע השיער ומגנה על שיער יבש, פגום וקשה לסידור מפני נזקי מזג האוויר.

שמפו טיפולי 500 ml שמפו טיפולי לשיקום, טיפוח, הגנה מפני נזקי הסביבה, הזנה וניקוי יסודי של השיער והקרקפת. מותאם במיוחד לשיער שעבר תהליכים כימיים.

קרם לחות 500 ml קרם לחות המעניק הזנה, לחות, שיקום והחייאת השיער.

שימוש במוצרי הסדרה כחלק משגרת הטיפוח הקבועה מסייע לשיקום בטווח הארוך של השיער ומביא לתוצאות יוצאות דופן לנוכח האקלים החם והיבש השורר בישראל. השילוב הייחודי בין תכונות זרעי הפשתן יחד עם חומרים פעילים נוספים, גורמים לשיער להיראות טוב מתמיד ולגלות עמידות לאורך זמן בכל שעה ובכל מצב.

בקרוב מאוד ניתן יהיה לרכוש את המוצרים של JOYA באתר הקניות החדש. בינתיים, אפשר לרכוש את המוצרים דרך נקודות מכירה של חברת 'א.פ.י. חורי הפצה' – מספר הטלפון שלהם לבירורים: 09-0424747