GFREE מאפים ללא גלוטן מהבית חברת ״גורי״

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ וקרן שלי

GFREE – מותג חדש בתחום המוצרים ללא גלוטן.
חברת "גורי" נכנסת לקטגורית המוצרים ללא גלוטן ומשיקה את GFREE – מותג חדש שיאחד תחתיו מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן, באיכות גבוהה, בטעם משובח ובמחירים אטרקטיבים

image

הוזמנו לארוחת בוקר מדהימה על טהרת מאפים, פיצות, כריכים, וקינוחים ללא גלוטן ואכן אכלנו ולא האמנו שהדברים הנפלאים האלו הם באמת ללא גלוטן.
ההשקעה המדווחת במהלך עומדת על 1.5 מיליון ₪
עודד גורי, מנכ"ל ובעלים "גורי בע"מ": "החלטנו לפתח את מותג GFREE לאור הדרישה ההולכת והגוברת למוצרים נטולי גלוטן . לראשונה, כחלק מאסטרטגיית המותג, אנו נציע מענה כולל ונרחב של סדרת מוצרים קפואים ויבשים כאחד. הבשורה של המותג היא מוצרים באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם , ובמחירים אטרקטיביים מהקיים בשוק.פ כתוצאה מכל אלה, אנו צופים שתוך שנה מותג GFREE יחלוש על נתח שוק של כ-30 אחוזים מהקטגוריה".
מוצרים ללא גלוטן הפכו בשנים האחרונות למוצרים מבוקשים ביותר כחלק מטרנד בריאותי-אופנתי וזאת בנוסף לצורך המובהק של חולי הצליאק אשר אינם יכולים לעכל את הגלוטן כלל, כמו גם הרגישים ואלו הנמנעים כחלק משמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. לפי הערכות בשוק, כל אלה יחדיו מהווים כ – 5% מכלל האוכלוסייה בישראל.

מותג GFREE הוא תוצר של תהליך פיתוח וייצור שיצא לדרך לאחר שזיהינו את הצורך במוצרים ללא גלוטן.

המותג שפיתחנו,GFREE , יאחד תחתיו מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים למחירים כיום בשוק. כל המוצרים בסדרה עברו סקרי איכות ומבחני טעם רבים מתוך מטרה לשנות את התפיסה ש המוצרים ללא גלוטן הם פחות טעימים, ממוצרים מקבילים. הצפי שלנו לשנת2017 לחלוש על נתח שוק של כ- 30% ".

GFREE יציע בשלב הראשון מוצרים כגון לחם פרוס, לחמניות, פיצה, פירורי לחם, פסטות, עוגיות ותערובות, כגון: תערובות להכנת לחם, עוגות, מאפינס, פנקייק ועוד.

בנוסף לסדרת GFREE תשיק החברה גם את המותג הברזילאיROOT TO GO אשר יציע סדרה של חטיפי צ'יפס בריאים על בסיס ירקות שורש ברזילאים.

בין המוצרים שייצאו בשלב הראשון לשוק:

image

• לחם פרוס לבן – 500 גר', מחיר מומלץ לצרכן : 13.90 ₪
• לחמניות – לחמניות סנדוויץ' (250 גר'), לחמניות המבורגר (360 גר'), באגט (360 גר'), מחיר מומלץ לצרכן 12.90 ₪
o הלחם והלחמניות ללא לקטוז וקזאין וללא צבעי מאכל
• פירורי לחם ללא לקטוז וקזאין וללא צבעי מאכל – 200 גר', מחיר מומלץ לצרכן :14.90 ₪
• קמחים ותערובות – תערובת להכנת לחם ולחמניות (500 גר'), תערובת מאפינס שוקולד (480 גר'), תערובת מאפינס וניל (480 גר'), תערובת להכנת פנקייק (400 גר'), תערובת להכנת עוגיות (400 גר'), מחיר מומלץ לצרכן : 16.90 ש"ח
o ללא לקטוז וקזאין, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל
• פיצה מרגריטה – 400 גר', מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪
• עוגיות – עוגיות מזרחיות, עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות סבתא, עוגיות מרוקאיות – 200 גר', מחיר מומלץ לצרכן : 17.90 ₪
o ללא לקטוז, ללא ביצה וללא שומן טראנס
• ROOTS TO GO – סדרת חטיפי צ'יפס על בסיס ירקות – צ'יפס ירקות שורש (45 גר'), צ'יפס מקלות ירקות שורש (70 גר'), צ'יפס שורש טארו (45 גר'), צ'יפס בטטה (45 גר'), מחיר מומלץ לצרכן : 7.90 ₪
על גורי
גורי בע"מ הינה אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון שקל בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראלים ובינלאומיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון אמריקה.
בין המותגים המובילים שהחברה מפיצה ומשווקת: מוצרי היגיינת הפה של GSK הכוללים את סנסודין, פורודונטקס, אקווה פרש וקורגה, , אוליביה, הרדוף, חמצוצים, ריינולדס, , סוד, פרסיל סומאט, סטייל ארומתרפי ועוד.

קרדיט צילום: יח״צ