HAGARA JEANS

כתבתה של קרן שלי

רשת האופנה "הגרה" מרחיבה את מדף המוצרים שלה
ומשיקה לראשונה קו ג'ינסים תחת השם HAGARA JEANS

בקו זה ג'ינסים מחטבים ומחמיאים לנשים במידות 38-50
במחיר של 189 ₪ לג'ינס בקבוצת הבייסיק
S שתי קבוצות עיקריות:
קבוצת PROMO בייסיק ובה ג'ינסים בעיצובים קלאסיים ובמחירים אטרקטיביים בגזרות סקיני, סיגר ו-5 POCKETS. הג'ינסים עשויים בכותנת לייקרה משולבת בפוליאסטר ומאופיינים בקו מותן גבוה, המתאים לגוף האישה. הג'ינסים בקבוצה זו מוצעים במחיר שך 189 ₪ לאורך כל העונה.

20141030-010337.jpg

קבוצת טרנדים אופנתיים שבה ניתן דרור להשפעות של מגמות וטרנדים אופנתיים. הג'ינסים המאופיינים בחיתוכים ורקמות צד, ובשילוב טון על טון – עיצוב שמקורו בעולם האתני. גם קבוצה זו מאופיינת בשימוש בכותנת לייקרה בשילוב פוליאסטר המאפשר תחושת נוחות מרבית גם קבוצת טרנדים אופנתיים שבה ניתן דרור להשפעות של מגמות וטרנדים אופנתיים. הג'ינסים המאופיינים בחיתוכים ורקמות צד, ובשילוב טון על טון – עיצוב שמקורו בעולם האתני. גם קבוצה זו מאופיינת בשימוש בכותנת לייקרה בשילוב פוליאסטר המאפשר תחושת נוחות מרבית גם במידות גדולות ובעיצוב קו מותן גבוה המחמיא לגוף האישה במידות גדולות ובעיצוב קו מותן גבוה המחמיא לגוף האישה.
in israel 100%
קו הג'ינסים כמו יתר פריטי האופנה של רשת הגרה מעוצבים ומיוצרים בישראל. מעצבות הרשת, אסתי ברוך ומגי בן דוד מודעות לצרכים היומיומיים של הנשים הלובשות הגרה ובהתאם לכך מציעות להן קולקציית פריטים המותאמת למזג האויר בישראל וכזו המתחדשת כל העת.