HP משיקה את קולקציית אביזרי הפרימיום לקיץ 2019

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

אופנה פוגשת טכנולוגיה!!  מה קורה כשמשלבים בין טכנולוגיה, יוקרה ולייף סטייל?

HP משיקה בישראל את קולקציית אביזרי הפרמיום לקראת קיץ 2019

HP מותג המחשבים והדפסה הגדול בעולם, השיקה בישראל (בטולמנ'ס דוט בית יהושע)את קולקציית אביזרי הפרמיום לקיץ 2019 תחת הקונספט "טכנולוגיות בסטייל". עולם הפרמיום של החברה מתבסס על חדשנות, עיצובים מרשימים, נחשקות ומיתוג מבדל. במסגרת ההשקה, HP תציג תיקי פרימיום וגאדג'טים משלימים למחשב.

קולקציית אביזרי הפרימיום של HP לקיץ 2019 עומדת בתפיסת העיצוב והטכנולוגיה החדשנית של החברה הדוגלת בשילוב בין עולמות הלייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה. מעצבי החברה נתנו דגש רב לאיכות החומרים, נוחות השימוש והעיצוב הוויזואלי. קו העיצוב החדשני וזהור החל עם השקת משפחת מחשבי הפרמיום של המותג ובניהם: Spectre, Eilitebook, Envy ו-Zbook

תיקי הפרמיום כוללים גימורי זהב ונחושת יוקרתיים, סידור פנימי המאפשר פונקציונליות מקסימלית בחוויית השימוש היומית, רכיבי עור ובד המעניקים הגנה וסיוע למחשבים ולכל תכולת התיק מפני שריטות ורטיבות. קולקציית הקיץ כוללת את HP ENVY Urban ו-HP Spectre TechTote ובסה"כ 8 תיקים אופנתיים המותאמים לגברים ונשים.

בפן הטכנולוגי, HP מציגה 2 עכברי פרמיום אלחוטיים, מעוצבים ודקים במיוחד המותאמים לאחיזה נוחה ושימוש מתמשך בכל שעות היום. קולקציית העכברים מעניקה פתרון מקיף ומשלים לנראות הוויזואלית בשימוש לכל מוצרי החברה, החל ממחשב נייד וכלה במקלדת, עכבר ותיק אופנתי המעניקים מעטפת שלמה של לייף סטייל, יוקרה וטכנולוגיה.

יעל ורשבסקי מנהלת השיווק ב- HPישראל מציינת כי אנו רואים היום מגמה מתמשכת של הצרכן הישראלי אשר לא מוכן לוותר על הנראות החיצונית. אם בעבר דובר רק במותגי הבגדים, כיום נושא האופנה, לייף סטייל והנראות חולש על כל תחומי החיים ובעיקר בתחום הטכנולוגי. קולקציית טכנולוגיות בסטייל נועדה להעניק את הפתרון ההוליסטי לצרכנים אשר מחפשים איכות בלתי מתפשרת, נראות יוצאת דופן וחווית שימוש יומית.

קולקציית HP ENVY Urban החל מ-270 ₪

קולקציית Spectre TechTote החל מ-160 ₪

עכבר HP Z5000 החל מ-103 ₪

עכבר Spectre 700 החל מ-299 ₪

וולף תקשורת ויחסי ציבור, יגאל אלון 65 תל-אביב, 67443. טל': 03-5610808 www.wolfppr.com

2