Leo Man סדרת הטיפוח לגבר מבית לאונרדו

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

בואי וקבלי את הגבר המסוקס והמטופח שלך, עם Leo Man חזק ביופי

סדרת מוצרי הטיפוח המצויינת לגברים של לאונרדו – הדרך היחידה לדאוג לעצמך ועדיין לצאת גבר!,

אצל הגברים של היום קיימת מדעות עצמית לניראות, אסתטיקה והעצמה גברית. הצעירים ואפילו המבוגרים מודעים לעצמם ומשקיעים ומקפידים על שגרת טיפוח יומיומית הכוללת טיפוח של עור הפנים, הזקן, שערות הראש, ולא תאמינואפילו מורחים קרמים לעיניים.

בעקבות שינויים אלה, החליטה חברת Leo, שזהו בדיוק הזמן להשקיע גםב בקהל הגברי. חברת Leo החדשנית, מפתחת ומייצרת כבר יותר מעשור, מערכות יופי ותכשירי טיפוח מקצועיים פורצי דרך. מוצרים אלה הציבו אותהבחזית שוק הקוסמטיקה בארץ ובעולם. כאמור, בימים אלו ממש משיקה החברה סדרה מוצרים חדשה, מותאמת לגברים כמובן, ושמה LeoMan.

קובי מאור פרזנטור
קרדיט צילום חלי פרידמן

שם הסדרה אינו מקרי ואינו נשען רק על שם החברה, אלא גם מספר את סיפורו של הזכר הכי גברגבר שיש: האריה, מלך החיות. הרעמה המרשימה, ההתנהלותהאלגנטית, הטיפוח העצמי כיאה למשפחת החתוליים לה הוא שייךכל אלה מצביעים בדיוק על מהות הסדרה, על ייעודה ועל הקהל שלה. תסתכלו על האריה, כולם רוצים להיות כמוהו, כולם מעריצים אותו, אך גם חוששים ממנו. גם סדרת המוצרים LeoMan פונה לאותו גבר חזק, שלא מפחד להצהיר שהוא מטופח, כי הגברים האמיתיים של היום מבינים שצריך לכבד ולשמור על הגוף שלהם, וזה כולל גם את העור ולא רק לצאת לריצות בלילה

בחברת Leo בחרו בתור פרזנטור עבור המותג LeoMan את השחקן קובי מאור. הבחירה בו היא מסר מרענן וחיוביקובי משדר אנושיות ונגישות, הוא חביב להפליא, בטוח בעצמו ולא מתנשאבדיוק כמו המותג!

קובי מאור מוכר לכל בית ישראל כמני חסון מ'סברי מרנן', הוא שיחק גם ב'מטומטמת' את דמותה של ריבי הטראנסג'נדרית, ב'חברות' עם ליטל שוורץ, ב'עספור', וב'טקסי דרייבר'. בסדרה 'כפולה' הוא גילם את האבא של נועה קירלוהוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית 'מדינת הגמדים' בערוץכאן 11. קובי מופיע שנים בתיאטרון בהצגה 'גבעת חלפון אינה עונה' בה הואמשחק את ויקטור חסון, ב'צמה של אבא', ב'חייל האמיץ שוויק' ועוד.

הבחירה להיות הפרזנטור של LeoMan הייתה טבעית עבור קובי: "תראו, אניגדלתי בבית עם אמא ספרית ובעלת מכון יופי. קרמים וטיפוח היו אצלנו ענייןשבשגרה. לכן תחום הטיפוח קרוב ללבי ואני גם באמת מבין עד כמה הוא יעילוחשוב, גם לגברים". בנוסף, קובי גילה לנו שיש לו את כל הקרמים מהסדרהבבית: "בתור פרזנטור, היה לי חשוב לנסות קודם את התכשירים בגוף ראשון, תרתי משמעואני יכול לומר בוודאותי שהקרמים שלכם ממש מצוינים!".

להובלת קמפיין השיווק של LeoMan, פיתחו קובי וצוות חברת Leo אתדמותו של ריקו ביוטי, דמות מצחיקה ושנונה שמנגישה את עולם הטיפוח שלסדרת התכשירים לגברים באשר הם.

אבל עזבו את קוביבואו נדבר על הסדרה עצמה ועל מוצריה: 4 תכשיריםמעולים שנותנים מענה לשגרת הטיפוח היומיומית של כל גבר. כולל קובי 🙂

Freshes

קלינזר (תרחיץ) לניקוי עמוק של עור הפנים

תרחיץ זה דואג לשלב הראשון והחשוב ביותר בשגרת הטיפוחניקוי הפניםבין פעם לפעמיים ביום. תרחיץ הFreshes מתאים לכל סוגי העור: עור פניםרגיל, שמן או בעייתי. ייחודו של התרחיץ מעבר לניקיון, בכך שהוא גם מאזןאת העור, מעשיר אותו בשמנים ומוסיף לו חיוניות. המוצר נטול SLS, אותםדטרגנטים המשמשים לייצור בכ-95% מתעשיית הסבונים והשמפו המשווקיםבעולם, והוכח כי בחשיפה ממושכת עשויים לגרום לבעיות עור.

קובי מאור פרזנטור
קרדיט צילום חלי פרידמן

כמות: 150 מ"ל  |  מחיר לצרכן : 115 ₪

Facelook

ג'ל לחות להזנת עור הפנים, השיער והזקן

כן, כן, שמעתם טוב, התכשיר הזה דואג גם לעור הפנים, גם לזקן וגם לשיערהראש. מדובר בג'ל לחות המשלב שמנים טבעיים, שמן שקדים, נגזרת שלקוקוס, שמן חוחובה, ויטמין E ואנטיאוקסידנט. מרכיבים אלה מן הטבע, מזינים את עור הפנים, השיער והזקן והופכים אותם למבריקים ולנעימים למגע. ג'ל הלחות הוא השלב השני בשגרת הטיפוח, ויש למרוח אותו בוקר וערב, בעיקר אחרי ניקוי בתרחיץ.

כמות: 75 מ"ל  |  מחיר לצרכן: 138 ₪

Greenergy

קרם אנטיאייג'ינג ייחודי לעור העיניים

פורמולה עשירה בנחושת, שמעניקה לקרם את צבעו הירוק והמיוחד. בנוסף, הפורמולה מועשרת בפחם, במיצוי קינואה ובקומפלקס הפפטידים Matrixy וEyeliss שמסייעים בטשטוש קמטים ובהעלמת שקיות מתחת לעיניים. הקרםמעניק תחושת רעננות ומיצוק לעור, תורם לליחוח, נספג במהירות ואינו מותירתחושת דביקות או שומניות.

כמות: 30 מ"ל  |  מחיר לצרכן : 152 ₪

Flexbow

קרם לריכוך ולשיקום עור המרפקים

כל אחת תדע לומר לך שעור מרפקים רך ומטופח הוא סימן ההבדל בין גברמטופח, לבין זה שלא כל כךהקרם מכיל פורמולה מהפכנית שמטפלת בעורגס ויבש, מזינה, מרככת ומעשירה אותו באוריאה, חמאת שיאה, חמאת מנגו, שמן קוקוס וויטמין B5. מומלץ למרוח בנדיבות מדי בוקר וערב ולעסות עדלספיגה מלאה.

כמות: 50 מ"ל  |  מחיר לצרכן: 138 ₪

את מוצרי LeoMan ניתן לרכוש באתר החברה ואצל הקוסמטיקאיותהמובילות.

באתר תוכלו גם לחפש ולמצוא קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגוריכם.

man.leonardo-tech.com

6104 *