LG Smart TV

כתבתה של קרן שלי

פשוט לקבל יותר מה- Smart TV שלך.
50% מהקהל שרוכש טלוויזיה חכמה, אינו יודע כיצד להפיק ממנה את המיטב. ולמקסם את הקידמה לתועלתו.
פלטפורמה חדשה של מסכי Webos שתפקידה לפשט ככל שאפשר את השימוש במסך, ברגע שלוחצים, נפתח אייקון שלא יוצא מהצפייה הרגילה אלא מופיע על המסך מתפקד מעין לאוצ׳ר ופועל בשיטת סמארט פון. מאפשר חיפוש תוכן בקלות, החיבורים חכמים וכמובן חיבור לדיסקונקי. Hp מציגה את הדגמים החדישים ביותר בשוק.
הליין הזה הוא בעברית ולכן הוא שונה וחדיש. הלקוח מתחבר לרשת ובזה הסתיימה ההתקנה. פשוט, ברור וקליט.
השלט של הטלוויזיה מעוצב באופן שונה ותומך בעברית באופן מלא. ומאפשר ללקוח להציג חומר בכל רגע נתון.
השימוש דומה לסמרטפון, בכל מצב ניתן ללחוץ על כפתור הבית ולחזור לאותו מקום. יש אפשרות הקלטה. עדיין לא עלתה אפשרות ל-vod זו תוכנית לעתיד ומקווים שעד סוף השנה היא תצא לאור.

LB589Y_side

70LB659Y_side

 

התכנים ברובם חינמים, באיכות טובה. קיימות טלוויזיות עם מצלמה מובנת ויש שצריך להוסיף דרך USB.
כל מי שירכוש מסך 4k יקבל הארד דיסק מתנה ובנוסף כל המסכים הם תלת מימד FULL HD + 4  זוגות משקפיים.
LG משיקה ליין חדש של טלוויזיות Smart TV ההופך את הטלוויזיה למהנה, קלה ונוחה יותר לשימוש באמצעות הצגת מערכת ה- webOS החדשהליין דגמי ה- ULTRA HD הינם – UB989Y, UB959Y, UB859Y, הכוללים מערכת webOS וכן דגם UB829Y, הניתנים לרכישה בגדלים "49 ומעלה, סדרת מסכי ה- Full HD LED Smart TV כוללת את הדגמים -LB659Y, LB729Y ו- LB679Y בעלי מערכת webOS וכן את הדגם LB589Y. על הטלוויזיות ניתנות 3 שנות אחריות VIP לרוכשים ממשווקים מורשים בלבד, וניתן להשיג אותן ברשתות השיווק ובחנויות המורשות במחיר של החל מ- 9,990 ₪ לטלוויזיות webOS 4K בגודל "49. בנוסף, תציע LG ליין רחב יותר של מסכי OLED בדגמים שונים, קעורים ושטוחים ובמחירים פורצי דרך.לדברי אמיר נוי, מנהל מוצר LG TV בקבוצת ח.י., " LG כמובילה בקטגוריית ה- Smart TV בחנה קטגוריה זו ומצאה כי לקוחות רבים הרוכשים טלוויזיות חכמות, אינם מודעים לאפשרויות הרבות שאותן מציעה הטלוויזיה ואינם מנצלים את היכולות הרבות הגלומות בה.

לפיכך, פיתחה במיוחד עבור הצרכן את מערכת webOS שמושקת לראשונה בישראל ובלעדית למותג LG. המערכת החדשה תאפשר להם להכיר את היתרונות שמציעה הטלוויזיה, ליהנות מהם ובכך לקבל תמורה מלאה לרכישתם. המערכת ממשיכה למצב את הטלוויזיות של LG כמובילות בקטגוריית Smart TV".

בליין החדש של LG ניתן דגש רב למסכי ה-4K בעלי רזולוציית מסך הגבוהה פי 4 ממסך FULL HD המספקים תמונה חדה, מלאת פרטים ודיוק בצבעים. במסגרת הליין החברה מציגה מגוון רחב של מסכי 4K בסדרות U ו- L ובגדלים חדשים שטרם נראו – "98, "79, "49 ועוד..

טווח המחירים 1000 ש״ח לאינץ תוכנית העתיד לייצר טלוויזיה 55 אינץ בפחות מ10,000 ש״ח.