"MOVON"- מערכת בטיחות חכמה למניעת תאונות

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

שנתיים לאחר השקת מערכת "MOVON"- מערכת בטיחות חכמה למניעת תאונות דרכים בישראל

חב' "א.ד.י מערכות לרכב" מציינת את התקנת 30,000 מערכות בישראל של מערכות בטיחות לרכב מערכת MOVON TOP- המערכת היחידה עם מצלמת DVR מובנית המתעדת את מהלך הנסיעה. המערכת היחידה עם התרעה קולית בפני שכחת ילדים ברכב.

מוטי קוסובסקי, מנהל תחום "MOVON" בחב' "א.ד.י מערכות":"לאחרונה זכתה חב' "א.ד.י מערכות לרכב" במספר עסקאות להתקנת מערכות movon top: ברכבי חב' מקורות, ברכבי יד שניה של רשת "טרייד מובייל" , בציי חב' "רדימיקס" ועוד..

שנתיים לאחר השקת מערכת "MOVON" – מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים בישראל. מציינת חב' "א.ד.י מערכות לרכב" את התקנת מערכת ה 30,000 ברכבים בישראל

א.ד.י מערכות הינה אחת מהחב' המובילות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והתקנה של מוצרים חכמים לרכב, מייצגת בישראל ת באירופה ובמספר מדינות בדרום אמריקה , באופן בלעדי את תאגיד "MOVON" מדרום קוריאה, לאחר שנתיים של פעילות אגרסבית להחדרת המוצר לשוק הישראלי יכולה א.ד.י מערכות לציין בסיפוק את הבעת האמון של הצרכן הישראלי במוצר.

אמינותו של המוצר והיתרונות הייחודים שיש במוצר לעומת המתחרים הניעו את הלקוחות הישראלים להביע אימון במערכת

MOVON.Download link
https://wetransfer.com/downloads/35cc95948519bd5125c19142e21800c520181127142422/c272dc46634fc5421e8b89b13054bc5a20181127142422/775a52

 

המערכת MOVON היא המערכת היחידה ש דוברת עברית, היחידה מסוגה המתריעה עם כיבוי מנוע הרכב, מפני שכחת ילדים ברכב והיחידה עם מצלמת דרך מובנת לתיעוד מהלך הנסיעה וניתוח התנהגות נהיגה לאחור לסיוע הנהג.

המערכת MOVON TOP כוללת בנוסף להתרעה על התנגשות ברכב שמלפנים (FCW) והתרעה על סטייה ממסלול הנסיעה (LDW) זיהוי והתרעה מפני התנגשות בהולכי רגל (PCW).

בנוסף כוללת המערכת אופציית התקנת מצלמה פנימית המיועדת לצלם את פנים הרכב ו/או את מסלול הנסיעה האחורי של הרכב, כמו-כן יש למצלמה אופציה להקלטה קולית.

מערכת "MOVON TOP" הינה מערכת בטיחות בטכנולוגיה מתקדמת המסייעת למניעת תאונות דרכים, מצוידת במצלמה המותקנת על גבי השמשה הקדמית והינה המערכת היחידה בישראל המשלבת מצלמת DVR לתיעוד מהלך הנסיעה ומערכת התראה WAKE UP CALL עם תחילת נסיעת הרכב שלפנים.
מתוך אמון באיכות ואמינות המערכת, חברת א.ד.י מערכות היתה חלוצה בתחום הענקת אחריות של 3 שנים למערכת הבטיחות מערך השירות מבוסס על מוקד השירות של החברה הפעיל 24/7 ורשת תחנות ההתקנה בפריסה ארצית.


מערכת MOVON TOP"" פועלת באמצעות סריקה של תוואי הכביש במהלך הנסיעה ומתריעה ומסבה את תשומת לב הנהג בעזרת התרעות קוליות וויזואליות.

בלעדי ב MOVON מערכת ניהול להורים עם נהגים צעירים לבדיקת התנהגות הנהג ברכב.

, באמצעות אפליקצית MDAS9 VIEWER שפיתח תאגיד MOVON ניתן להעביר את כרטיס ה SD שמורכב ביחידה ולצפות אחר התנהגות הנהג במהלך הנסיעה. האפליקצה מציגה את מהירות הרכב, האם הנהג הפעיל איתות במעבר בין נתיבים, כמה פעמים הרכב ביצע כמעט התנגשות ועוד.
המערכת עומדת בכל הדרישות של משרד התחבורה ומזכה את בעל הרכב שמתקין אותה ב 1,500 ₪ הנחה על התקנת המוצר (בכפוף לנוהל 151 של משרד התחבורה) לבדיקת קבלת הזכרות יש להתקשר לכוכבית 8375

מוטי קוסובסקי, מנהל תחום "MOVON" בחב' "א.ד.י מערכות לרכב ": "לאחרונה זכתה חב' "א.ד.י מערכות" במספר עסקאות להתקנת מערכות "MOVON": ברכבי חב' מקורות, רכבי יד שניה של רשת "טרייד מובייל", בציי חב' "רדימיקס" ועוד..

המחיר של מערכת "MOVON TOP" בישראל יהיה כ-2,100 ש"ח כולל מע"מ, התקנה ואחריות ל-36 חודשים (וכאמור גם מצלמת DVR).

חברת "א.ד.י מערכות" מתמחה ביבוא, שיווק והתקנה של מערכות לרכב . החברה הוקמה ב 1984 ע"י איציק ואבי זינו. פעילותה רבת השנים בתחום מערכות הרכב הביאו את חברה להיות מובילה בתחומה במדינת ישראל. בינואר 2017 נכנסו כשותפים לחברה קרן ההשקעות סקאי באמצעות חברת המצברים. במהלך 2018 רכשה חברת א.ד.י מערכות את חברת SERVISION מפתחת ויצרנית מערכות DVR/ NVR בעלות יכולות כיווץ ושידורן בתקשורת אינטרנטית רגילה וגם תקשורת אינטרנטית ברוחב פס צר. לחברה הסכמי תיפעול של ייבוא, התקנה ושירות של מערכות מתקדמות לרכב עם יבואני הרכב המובילים בשוק הישראלי . חברת א.ד.י מערכות לרכב היא הנציגה הבלעדית של תאגיד MOVON למדינת ישראל לאנגליהת לשוק האירופאי , ארגנטינה וברזיל. א.ד.י מערכות לרכב היא היבואנית והנציגה הבלעדית בישראל של מערכות שמע לרכב חברת Harman יצרני אינפינטי ו JBL ושל עוד חברות מובילות בעולם בתחום אביזרים לרכב. א.ד.י מערכות לרכב הקימה ומממנת חממה טכנולוגית בתחום ה Automotive . החברות הפועלות בחממה עוסקות בתחום הסייבר לרכב, רכב מקושר ועוד