NHH מרפאות לשיער דליל והתקרחות

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

במסיבת עיתונאים למרפאות NHH נחשפנו לפתרונות יצירתיים לשיער דליל ושיטות יחודיות ופורצות דרך שיכולות להשאיר אותנו רגועים ולהפיג את הפחד מפני התקרחות ודילול השיער.

NHH  מרפאות שיער הוקמה בשנת 2004 מנוהלת על ידי בני הזוג אלינה ואלכסנדר קלנדרב. NHH  רשת מרפאות השיער.

הזוג מגיעים מרקע רפואי והחליטו לרתום את השכלתם הרפואית וניסיונם המקצועי ולהתמקצע בתחום מתן פתרונות לבריאות השיער והקרקפת, הן מבחינה אסטטית (תוספות, פאות, מילויים) והן מבחינה רפואית. הרשת שמונה כיום 2 סניפים, בתל אביב וברחובות, מציעה מגוון טיפולים ופתרונות המבוססים על טכנולוגיות חדשניות מהמתקדמות בארץ ובעולם.  

במרכזים הרפואיים תוכלו למצוא טיפולים ופתרונות בתחום השיער והקרקפת לנשים וגברים, תחת הסלוגן "כי היופי מתחיל בראש". טיפולים ופתרונות לשימור ושיקום השיער על ידי שיטות ייחודיות הנחשבות למתקדמות בשוק.

נשירת שיער ודלילות, הנוטה להתקרחות, הן תופעות פיזיולוגיות מוכרות בקרב נשים וגברים רבים בישראל. כיום ידוע כי לדלילות השיער ישנו מרכיב גנטי, הורמונלי מלידה וחלקם נרכשים ותלויים בסביבה בה אנו חיים, במיוחד בהשפעת הסטרס שבו אנו חיים ביום יום יום ובתזונה שלנו.

NHH נותנת כיום פתרונות לכל מה שקשור בקרקפת ושיער, נשירת שיער, מחלות עור כמו סבוריאה ופסוריאזיס, טיפולי PRP והשתלות שיער. בנוסף החברה מעניקה פתרונות קוסמטיים מזה כ-15 שנה כדוגמת תוספות שיער, יחידות מילוי ופאות בהתאמה אישית, עשויות כולן משיער טבעי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר.

פתרונות אסטטיים:

בסניפי הרשת מעניקים פתרון לאזור הדליל בשיער ע"י יצירת רשתות השזורות בשיער טבעי אירופאי בהתאמהאישית ומדויקת לאזור הדליל אצל המטופל. בעזרת שיטות חיבור ייחודיות, מצמידים את התוספת לראשם של המטופלים והתוצאה המתקבלת הנה ראש מלא שיער המחזיק מספר רב של חודשים, הניתן לתחזוקה יום יומית,פשוט ונוח. כל תוספות השיער והפאות מגיעות ישירות מבית יצור בבעלות החברה, ממפעל הנמצא ברוסיה המונה עשרות עובדים. כיום המפעל משווק את מוצרי השיער הטבעי ל- 56 ערים ברחבי העולם ולכ-400 מספרות ברחבי הארץ. מבחינה אסטטית ניתן לקבל פתרונות לדלילות שיער ונשירת שיער באמצעות פאות, יחידות מילוי או תוספות שיער המעניקות לשיער מראה שופע ומלא.

פתרונות רפואיים:

השיער שלנו עובר הרבה טראומות במהלך החיים שלנו, שינויים הורמונליים, מחלות עור והשפעות גנטיות שונות. שיער פגום, נשירה מסיבית והתקרחות, הם תופעות שכיחות שיש כיום פתרונות המעודדים צמיחת שיער מחודשת. מדובר במוצר   .PRPייחודי ישראלי, הרשום כפטנט, מאושר על ידי משרד הבריאות, של טיפולי

טיפולים הממריצים את זרימת הדם בקרקפת, המזרימים חמצן אל השערה ולמעשה מעודדים צמיחה מחודשת של שיער. במהלך הטיפול נשאבת כמות דם קטנה מן המטופל, ממנה מבודדים, בעזרת צנטריפוגה את טסיות הדם העשירות בחלבונים ופקטורי גדילה. את הפלזמה הזו מחדירים באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם הפועל על לחץ אוויר, בשתי דרכים האחת, לא פולשנית וללא כאב, והשנייה, פולשנית וקצת יותר כואבת. הטיפולים בקליניקות (תל אביב, רחובות), מתבצעים על ידי רופאים וצוות מוסמך,שעובר הכשרות מקצועיות בתחום.

כתוצאה מטיפולי PRP לקרקפת (פלסמה עשירה בטסיות) , בעזרת טכנולוגיה המאושרת על ידי ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות הישראלי. נוצר מאגר חלבונים זמינים וגורמי גדילה, נשמר איזון האלקטרוליטים בגוף, האצה של תהליך צמיחת השיער, גירוי הפעילות ותפקוד תאי הגזע בבסיס זקיקי השיער

כיום טיפולי PRP משתמשים גם להצעיר את עור הפנים שיטה יעילה לרתום את הגוף לחדש את עור הגוף , לגיוס וייצור קולגן, התחדשות תאי אנטי אייג'ינג, יצירת כלי דם חדשים, שגשוג אוכלוסיית הפיברובלסטים (תאים ברקמת חיבור) , שגשוג והתמיינות תאי גזע.

התוצאות הסופיות הם: שיפור טקסטורת העור והחלקתו, ליחוח ועיבוי העור, שימור המראה הטבעי, טשטוש סימני גיל, טשטוש קמטים כתמים וקמטוטים, טשטוש צלקות ואקנה, טשטוש עיגולים מתחת לעיניים.

הטיפול מתבצע עם אקדח ג'ט תוצרת ישראל ללא כאב, פיתוח לא פולשני של טיפול בקרקפת, על ידי נוזל ייחודי המוחדר לעור על ידי לחץ אוויר. הטיפולים מבוצעים על ידי ידיות מיוחדות לפילינג, להחדרת ויטמינים וידית ל-PRP. ברגע שמחברים את התמיסה למכשיר, היוצר סילון דו שלבי, באמצעות לחץ האוויר, החומר יוצא ומוחדר לאזור אל שכבות העור העמוקות.

טיפולים למחלות אוטואימוניות כגון סבוריאה ופסוריאזיס המונעיםמהמחלה לשוב ולהתפרץ ומאריכים את "התקופה השקטה" מחלות אוטואימוניות הן מחלות בהן הגוף שלנו תוקף את עצמו ללא סיבה ידועה וברורה. קשקשת, פסוריאזיס וסבוריאה, הן דוגמא למחלות אשר במהלך ההתקף נפגע גם אזור העורף והקרקפת. מעבר לעניין האסטטי, המחלות הללו מאופיינות בקשקשים רבים וקליפות עור המלוות בגרד ועקצוצים. ב- NHH מרפאות שיער, מציעים טיפול מתקדם, שמטרתו לשקם את העור הפגוע ולגרום לנסיגה בהתפרצות המחלה, באמצעות טכנולוגיה מהפכנית,להחדרת ויטמינים לעור הקרקפת בעזרת לחץ אויר, כך ניתן לחדש את העור הפגוע, להיפתר מהקשקשים והגרד ולשפר משמעותית את איכות החיים.

טיפולי "בארו פארז" נגד נשירת שיער המתבססים על טכנולוגיית ג'ט המשלבים טיפול אדים, טיפול פילינג, הזנה של ויטמינים והמשך טיפול בבית עם ערכת מוצרים ייחודית.

השתלות שיער הנעשית בטורקיה או באוזבקיסטן, ועם מתורגמן לעברית שיסביר לכם בעברית את כל התהליך. ההשתלה נעשית בפיקוח רפואי צמוד, עם המשך מעקב בישראל וטיפולי PRP לחיזוק התוצאה הסופית, במשך שנה.

המרכז מציע 2 סוגי השתלה:

FUE שיטה שבה מגלחים את כל הראש ולוקחים זקיקים מהאזור התורם ומשתילים בחלק הקדמי שבו נדרש להצמיח שיער חדש בעקבות דלילות או הקרחה. בהשוואה לשיטה הישנה FUT , מדובר בטיפול פחות פולשני ללא שימוש בסכין, ללא הופעה של צלקות באזור שממנו הוצאו הזקיקים.

DHI שיטה מהמתקדמות בעולם, המתאימה יותר לאנשים עם אזורי שיער דלילים ובעיקר לנשים שמעוניינים ליצור מראה שיער צפוף ומלא יותר. השיטה מאפשרת לא לגלח את כל הראש אלא רק את האזור התורם. כך מוציאים זקיקים בריאים ומשתילים זקיק זקיק בחזרה על ידי רופא מקצועי בלבד. התהליך של ההשתלה מתבצע עם עט מיוחדת, ללא יצירת חורים ובעזרתה ניתן להשיג שליטה מלאה על העומק ועל זווית השתלת הזקיק, גם זמן ההחלמה קצר יותר.

ב NHH תוכלו לעבור בדיקה מקצועית במכשור מתקדם, ייעוץ והתאמת טיפול, אבחון ושיקום, שימור והצמחת שיער, השתלת שיער לנשים ולגברים, השתלת גבות, השתלת זקן- תחת קורת גג אחת.

NHH CLINICS – מרכז רפואי לבריאות השיער והקרקפת

ת"א, הברזל 11, רחובות, לוין אפשטיין 10 טל' שרות לקוחות *8767אתר הבית WWW.NHH-CLINICS.CO.IL