SO BING – סו בינג קינוחים יפנים קוריאנים מעולים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

הכירו את סו בינג (SO BING), רשת חדשה שמביאה לנו את הקינוח האסייתי הפופולארי SO BING שמבוסס על גילופי קרח והוא להיט בקוריאה וביפן כבר שנים. תתכוננו להתמכר, אנחנו כבר נשבענו בקסמיו!!!!

סו בינג זה הלהיט החדש שנחת זה עתה בישראל. מקור השם הוא יפני, תאילנדי וקוריאני. מדובר בקינוח פתיתי שלג בטעם עדין ומתקתק, באמת הקינוח הכי מרענן וכיפי שמגיע בשילובים אין סופיים של פירות אקזוטיים, שוקולד, ריבת חלב, תות שדה,
בננה, מנגו, עוגיות אוראו, במבה וכיד הדמיון הטובה עליכם. זה לא בדיוק גלידה ולא בדיוק ברד, אלא שילוב מושלם של השניים. האוכל האסייתי פופולרי בארץ אך טרם נראו בישראל טעמים וקינוחים אסיאתיים מקוריים ואפילו במסעדות האסייתיות בארץ עושים להם טוויסט מקומי. עכשיו סוף סוף אפשר להגיד שיש ניסיון אמיתי להביא לישראלים את הטעמים המתוקים והמעודנים של המזרח. הכירו את סו בינג (SO BING), רשת חדשה שמביאה לנו את הקינוח האסייתי הפופולארי שמבוסס על פתיתי קרח דמוי שלג הוא להיט בקוריאה וביפן כבר שנים.

היה לנו העונג להתארח בסניף בוגרשוב, הסניף המקורי הראשון ושמחנו להכיר את דני בעל המקום שבזכותו היה לנו הזכות להחשף לקינוחים כה מיוחדים ומקוריים ולפתוח לנו עוד צוהר וחלון הזדמנויות לחוות את המזרח פה, קרוב בבית, בישראל ובתל אביב.

קינוח מנגו ועוגת גבינה קינוח טעים ויפה מראה המנה מגיע על בסיס קרח מבוסס על חלב בלבד, ישנה אופציה טבעונית של קרח על בסיס חלב קוקוס שיכול להחליף את הקרח החלבי בכל מנה ומנה.

בתפריט תמצאו בינגים עם טעמים אסייתיים מסורתיים וגם כמה כאלה שקורצים לחיך הישראלים. בין הדוגמאות: שלג חלב עם קוביות מנגו, עוגת גבינה, סורבה מנגו ושקדים; שלג עם רוטב רפאלו, גלידת קוקוס, בראוניז וצ'יפס קוקוס; שלג עם כדורי אבטיח, גבינה בולגרית או גלידת וניל; שלג עם קוביות חלבה, אגוזי לוז, טחינה גולמית ושברי עוגיות חלבה; שלג תה ירוק עם שקדים קלויים, אבקת תה ירוק וגלידת וניל; שלג שוקולד עם בראוניז, שברי אוריאו וגלידת שוקולד ושלג עם רוטב קרמל, שברי עוגיות לוטוס, קצפת ובננה מקורמלת.


כל קינוח שלג כזה עולה  36 שקלים למנה קטנה (שאינה קטנה כלל) ו-44 שקלים למנה ענקית. אם אתם רוצים לגוון ולהפוך את השלג שלכם לאפילו יותר מושחת יש כאן גם אפשרויות כמו עוגת שלג שבה שכבות של טורט שוקולד ווניל עם שלג של שוקולד (44 שקלים) או בריוש ענקי שעליו קצפת, חתיכות אוריאו ובראוניז, וכדור גלידת שוקולד (36 שקלים). בגזרת המשקאות תמצאו כאן משקה בטעם שוקולד עם כדורי טפיוקה בתחתית או משקה בטעם קפה על סוגיו השונים ומשקאות מיוחדים כמו תה אפרסק גרנדין עם נענע, משקה תפוזים ופירות יער עם נענע או סמודי מנגו וקיווי עם באבלס פירות (15 שקלים למשקה).

ומה מבחינת הטעמים? אנחנו הזמנו כמובן את עוגת הגבינה עם המנגו חוויה מחוננת ומנה מפתיעה בטעמה המשובח של חמיצות עם מתיקות,

הזמנו את מנת הסושי המדהימה שבבסיסה מורכבת מקוקוס ופירות

ומנת הטריפל שוקולד-מנה מדהימה שמורכבת מפתיתי השלג שבבסיסה רוטב נוטלה מזמין ובטופ כדור גלידת שוקולד, קוביות עוגת בראוניז, שבבי עוגיות אוראו וכדורי שוקולד קטנים להשלמת הטעם. יש לציין שהמנה מושלמת הן מבחינת הנראות והן מבחינת הטעמים כך שבאמת הופתענו מאוד לטובה.

ומנת הפודינג על בסיס אורז, מנגו וגלידת סורבה מנגו.

הקינוח עצמו היה מתוק באופן מעודן מאוד והנוכחות של רוטב התה הירוק בצד (כל קינוח שלג כאן מגיע עם רוטב אחר בצד) אפשרה לשלוט אפילו יותר בטעמים ובמתיקות הרצויה. גלידת הווניל מלמעלה תרמה גם היא לעושר של הקינוח והוסיפה למרקם הרקמי, כשהנוכחות של השקדים הייתה הקראנץ' הנדרש.

הדבר אולי המלהיב ביותר בקינוח השלג הזה היה התחושה הקלילה אחרי שסיימנו את הקינוח, בניגוד לקינוחי גלידה או קינוחים אחרים שהם מוגזמים ומתוקים במיוחד. בקיצור, קינוח השלג הזה הותיר אותנו עם רצון עז לנסות את כל הטעמים שמגישים כאן ואין לנו ספק שאנחנו חוזרים לכאן בקרוב.

הסניף הראשון של סו בינג בארץ נמצא ברחוב בוגרשוב 106 (סמוך לדיזנגוף סנטר בתל אביב) ובקרוב, עתידים להיפתח סניפים נוספים של הלהיט מקוריאה. אנחנו, בינתיים, נלהבים מאוד מהחידוש המרענן שנכנס לרשימת המתוקים שלנו בקיץ הזה.

סו בינג So Bing.

בוגרשוב 106, תל אביב