Tape it חדש תוספות שיער בשיטת המדבקה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

Tape it המסר של המותג: חדשנות, עוצמה נשית, חושניות, אהבה וסיפוק עצמי. המותג Tape It הוא זה שהולך לשנות את כל כללי המשחק

ולעשות לך סדר בראש, עם תוספות שיער איכותיות ועמידות במיוחד שיגרמו לשיער שלך להיראות מלא נפח, זוהר ובריא בכל מצב.
החזון מאחורי Tape It הוא הרבה יותר מסתם עוד מותג כמובילת המותג במטרה להגשים את החלום לכל אישה בישראל ולהעניק לכולן שיער במראה מוקפד ובלתי מתפשר. תוספות שיער מדובר בהעצמה נשית של ממש ומתן הזדמנות לכל אישה באשר היא להרגיש יפה, נשית ובטוחה בעצמה כי כידוע, הכל מתחיל בראש ומקרין על האישיות שלנו.

אופיר יוסף, הבעלים והיזם של המותג Tape It, מוביל את המהלך ביחד עם זהבית מורסי, מעצבת שיער בכירה מבית לוריאל פרופשיונל המשמשת כשגרירת המותג ופרזנטורית שלו ומתמחה בשיקום שיער, בהדרכות למעצבי שיער ושימוש בתוספות שיער במספרה היוקרתית שלה בשיטת טייפ איט – הדבקת תוספות שיער בצורה המאפשרת תוצאה מרשימה במיוחד.

אופיר יוסף, איש עסקים בתחום הביוטי ובכלל, הוא זה שהשיק את המותג לפני כחמש שנים, מתוך שאיפה לקדם את תחום תוספות השיער בישראל למקומות חדשים ומסעירים. מיטב הסלבס בישראל כבר גילו את השיטה: ליהיא גרינר, עינב בובליל, נסרין קדרי ועוד.

כולן נהנות מתוספות שיער 100% טבעי ולא מעובד ובשיטה ייחודית המאפשרת טיפול מהיר, עמיד לאורך זמן וחשוב לא פחות – מאפשר הסרה זריזה במידת הצורך. בנוסף, התוספות מותאמות במיוחד לתרבות הישראלית ולמזג האוויר המקומי ומגלות עמידות שיא גם בבילוי בים ובבריכה. הן מגיעות במגוון עצום של צבעים ואורכים, כדי להתאים לכל אישה. מדבקות הטייפאיט מיוצרות בארצות הברית תחת התקנים המחמירים ביותר ופיקוח הדוק של ארגוני הבריאות.

תשכחי את כל מה שחשבת שידעת על תוספות שיער. הימים בהם ישבו שעות במספרה כדי להלחים תוספות ברמה ירודה, נגמרו. Tape It מאפשרת לך לא רק להתחדש בלוק מהמם תוך 30 דקות בלבד, אלא אלו הן גם תוספות השיער היחידות שניתן לצבוע ולהבהיר ללא חשש. לך רק נשאר לשבת וליהנות מהתהליך הקצר, בסופו תקומי בכל בוקר מחדש ליום שיער מושלם.