VOX ווקס ענקית הרהיטים מפולין

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום רפי דלויה ואתר VOX

מעצבים את הבית ואת הרהיטים לבד מהבית, בקלות ובהנאה אם אתם חפצים לשדרג ולחדש את הבית, חשוב שתכירו את VOX ,ענקית הריהוט המעוצב מפולין הקיימת מזה כ-30 שנה, שתעניק לכם חווית קניה שונה מכל מה שהכרתם עד היום.

קרדיט צילום אתר VOX

בעזרת האפליקציות של VOX ,תוכלו לעצב את חללי הבית ואת כל הרהיטים בבית, בקלות וללא עזרה של איש מקצוע. כל שדרוש הוא מחשב. להיכנס לאתר ומשם לאפליקציות של VOX ולהתחיל במלאכה. קל, יעיל, ידידותי למשתמש, ועם תוצאות מדהימות שאפילו אתם לא תאמינו שיש לכם את זה.

קרדיט צילום מאתר VOX

ועל מחירים טרם דיברנו, כי העלות זולה משמעותית, והתוצאה לטעמכם האישי. מה חדש לשנת 2021? בימים אלה נכנסת לרשת VOX הקולקציה החדשה Creative ואיתה אפליקציה חדשה לעיצוב הרהיטים מהקולקציה. בבית, בזמנכם החופשי ולטעמכם האישי. Creative היא סוג של רעידת אדמה בתחום הריהוט בארץ. 2500 פרטי ריהוט לכל חללי הבית. האפליקציה החדשה שהיא טכנולוגיה פורצת דרך, מאפשרות לכם לעצב כל פריט ריהוט שתחפצו לצרכים ומראה לטעמכם.

קרדיט צילום אתר VOX

לדוגמה ארון בגדים. באילו אפליקציות מדובר? עד היום VOX הייתה ידועה בזכות אפליקציית Box Vox) ,מערכת R.V של מציאות מדומה)ריהוט חדרי תינוקות ונוער הנישה החזקה של רשת VOX היא בחדרי התינוקות והנוער. הן בגלל המגוון, האיכות ובעיקר בגלל המחירים האטרקטיביים המתחרים בכל הרשתות הגדולות.

קרדיט צילום אתר VOX

חדרי תינוקות הם מהנמכרים ביותר ברשת. החל משידת החתלה עם מגש החתלה בעל דפנות גבוהות המולבש על השידה וניתן להסרה כאשר התינוק גדל. דלתות ארונות עשויות מגנט המשמשות לוח משחק, כמו משחקי דמקה ושח, מיטות קומות עם פתרונות של ניצול החלל שנוצר כאזור משחקים,

קרדיט צילום אצר VOX

פתרונות אחסון מיוחדים ושונים, ועוד. אין מדובר פה בעוד חנות של רהיטים ממש לא, כי אם שואו רום המציע ריהוט פונקציונלי שמשנה את ייעודו ומציג פתרונות יצירתיים בשטח. האם אתם תוכלו לעצב בעצמכם את החללים בבית? ממש כן! בעזרת אפליקציית Vox Box ,עם מערכת R.V) מציאות מדומה) הנגישה לכל הלקוחות ובחינם!

קרדיט צילום אתר VOX

ניתן להיכנס לאפליקציה ולרהט את הבית עם הריהוט והאבזרים של VOX .בעזרת משקפיי תלת מימד ניתן לראות בדיוק איך יראה החדר המעוצב. הצוות המקצועי של VOX יעזור לכם במתן פתרונות ועצות יעילות לעיצוב. שירות חינם ללקוחות. בואו נקבל

קרדיט צילום אתר VOX

את השנה החדשה עם הקולקציות החדשות והרהיטים המעוצבים של רשת