באלדי אולייר מופע חדש מומלץ

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

אמן הגיטרה באלדי אולייר לקראת הופעות באירופה כנציג ישראל באירועים ופסטיבלים יקיים מופע פרידה בסגנון הפלמנקו :

"טברנה ספרדית" – מופע חגיגי ייחודי יגיש אמן הגיטרה באלדי אולייר לרגל צאתו להופעות באירופה לייצג את ישראל באירועים ופסטיבלים, ולרגל צאתו לאור של אלבומו החדש "שרידי פלמנקו".
המופע משתייך לקטגוריית מוסיקת עולם עם דגש על מוסיקת הפלמנקו וכולל מגוון עשיר של תכנים וסגנונות מוסיקליים: פלמנקו, לטיני וצועני עם מוטיבים ים תיכוניים וריקודי פלמנקו מרתקים במגוון סגנונות.

image

משתתפים נוספים במופע:
ברק אולייר – ליווי גיטרה
איילת שחר – רקדנית פלמנקו מלהקת הפלמנקו הישראלית.

באלדי יופיע באירופה באירועים הבאים:
19.6.2015 – פסטיבל סן מרינו באיטליה לרגל עצמאות מדינת ישראל
20-21.6.2015 – תערוכת "אקספו" בביתן הישראלי במילנו
23.6.2015 – פסטיבל "סומה פלמנקה" במדריד
13.7.2015 – פסטיבל הנלי שיתקיים עם משט מטעם בית המלוכה, על התמזה באנגליה
15.7.2015- קונצרט באולם 3 jw בלונדון

באלדי אולייר, מגדולי וחשובי נגני הגיטרה בישראל שהוציא עד היום 15 אלבומי נגינה בגיטרה פרי יצירתו עם הרכבים שונים. את אלבומו ה- 15 במספר ייחד באלדי לסגנון הפלמנקו "שרידי פלמנקו", האלבום מכיל שמונה קטעי פלמנקו שחיבר ומבצע אולייר.

image

מחיר כרטיס: 100 ש"ח טל: 03-6060960

באלדי אולייר בילה את ילדותו ברומניה בין צוענים ודייגים, אך נחשף לגיטרה רק אחרי עלייתו לארץ בגיל 10. הוא למד בעצמו את אמנות הפלמנקו מתקליטים, ומאוחר יותר בספרד.
אחרי נישואיו לרותי, שבארץ שמשה כמלבישה בהופעותיו עם רקדנית הפלמנקו סילביה דוראן, נסע לנגן בצרפת. הוא התחיל כנגן רחוב, כשיצא בכל מזג אוויר לנגן במקומות הומי אדם כמו הכניסה ללובר. לא היה לו כוח לטפל בהצעות שונות שהגיעו, מאמרגנים ומבעלי קשרים. אחת מהם, היתה כפי הנראה של הזוג מיטראן, ששמע אותו בככר פורסטנבורג בפריז והציע לו לקיים קונצרט פרטי בביתם. אולייר לא התפנה לטפל בפנייה זו וזכה מהזוג לשטר נאה בן 500 פרנקים, שהונח בכובעו.

עמותת פניני המוסיקה פועלת כ – 20 שנים וידועה כמפיקה של פסטיבלים , מופעים וקונצרטים . בניהם מוסיקה קלאסית , ליטורגית, מוסיקת ג'אז , טנגו ארגנטינאי , טברנה יוונית , שנסונים צרפתים, מוסיקת עוגב , אופרה ,כליזמר , קונצרטים מיוחדים לילדים ועוד …

המופעים של פניני המוסיקה נערכים במקומות אקזוטיים ומיוחדים, המותאמים בייחוד לסוג הקונצרט והמופע בכל רחבי הארץ : כנסיית לטרון ,כנסיית אוגוסטה ויקטוריה בירושלים וכנסיית יוחנן הקדוש בחיפה , מנזר לטרון (מנזר השתקנים) ומוזיאון יד לשיריון בלטרון . במנזר הארמני ביפו העתיקה , תיאטרון אלהמברה ביפו ועוד…

מדי שנה בין האביב לקיץ מתקיים פסטיבל גדול באמפיתיאטרון עזריאלי בתל אביב .

המופעים מתקיימים בסופי שבוע – שישי ,שבת ובחגים ומתאימים לכל המשפחה .