מסעדת קאזה דו ברזיל

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

מסעדת קאזה דו ברזיל, מסעדה ברזילאית מובהקת, מקדש בשרים שריח הבשר הצלוי נישא באוויר ואינה מביישת כל צ׳ורסקריה הגונה בברזיל או בחופי הקופה קובנה.

המסעדה מציעה ארוחות בשיטת השיפוד הרץ וכשהשיפוד מתחיל לרוץ, אוכלים כמה שרוצים, כשריחות הבשר פולשים, מתחיל קרנבל בשרים ברזילאי בקצב הסמבה. הבשרים שהוגשו בזה אחר זה, "מאמיה" – ירך אחורית, "פיקאניה" שוק אחור, לבבות, כבד עוף פרגיות, צלעות ואפילו פילה בקר

אוכלים ללא הפסקה וכשמחליטים לעצור מרימים את  "הרמזור" – באדום וירוק, המסמן ל"פאסאדור" מתי אנחנו רוצים לנוח…
ביושבנו לסעוד תוך דקות ספורות נחתו על שולחננו 5 מנות פתיחה: צ'ילי קון קרנה (תבשיר בשר ופלפלים), אורז לבן, תפו"א אפויים, סלט הבית ולחם הבית ממולא בשר – הפתעה!

היה לנו הזכות והעונג להתארח במסעדה המקסימה, כבר בהגיענו למתחם הרגשנו את האווירה הברזילאית באוויר, המסעדה מעוצבת בסממנים ברזילאים

תמונות על הקירות ופוחלצים שמשרים אווירה צבעונית ושמחה, אנחנו בחרנו בארוחה בשיטת השיפוד הרץ והאמת שהתפעלנו מסוגי הבשרים המדהימים הצלויים ברמת עשייה מעולה, טעימים ועסיסיים מלווים בסלט ירקות מדהים, ירקות צלויים על הגריל ורוטב צ׳ימיצ׳ורי מדהים שמשלים את הטעם.

נתחי בשר עסיסיים הנפרסים על ידי ה"פסאדורים" היישר מהשיפוד אל הצלחת כמה שרק תרצו…
בנוסף תוכלו ליהנות מתפריט עשיר הכולל בשרים, סלטים, מנות צמחוניות ומנות ילדים.
הפסאדורים וצוות הגרילמנים מזמינים אתכם ליהנות מאווירה ברזילאית מלהיבה ומקרנבל בשרים עשיר וטעים…

המסעדה מכילה עד 500 איש בישיבה ומתאימה לעריכת אירועים, ימי הולדת, כנסים, ימי כייף וערבי גיבוש.

חתמנו את מסענו הקולינרי בקינוחים מדהימים: עוגת שוקולד חמה מוגשת עם גלידת וניל, שלשה כדורי סורבה בטעמי פירות אקזוטים ופאווה" קינוח ברזילאי אותנטי של קרם וניל עשיר על ביסקוויטים מכוסה בקוקוס לצד פירות יער.

אנחנו נהננו מאוד מהאוכל הטעים והאירוח המושלם וממליצים על המסעדה בחום.

קאזה דו ברזיל מסעדת בשרים וגם: אוכל ברזילאי, אוכל דרום אמריקאי.

טלפון המסעדה 053-9442682

שד' חטיבת גולני 3,
אילת