הסוכה הלבנה מסעדה מעולה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום

מסעדת הסוכה הלבנה מסעדה עם נוף עוצר נשימה, מקום שקו השמים מתתזג עם הים ורוח חרישית מצמררת וקרני השמש המלטפות אכן מזור לגוף ולנפש.

מסעדת הסוכה הלבנה כשמה כן היא מעוצבת כסוכה בלבן, נראת ככלת המזח כשיופי פוגש קולינריה זה מתכון להצלחה.

שמחנו להתארח במסעדה המקסימה והיה לנו העונג להכיר את אליאס בעל המסעדה וליליאן אחותו שמנהלת את המסעדה גם בנושא אירועים וקשרי הלקוחות. ולהנות מהמנות המדהימות של פילה דג לברק בטעם עסיסי ומשובח מונח על מצע ירקות בתנור, מנת יפת מראה וטעימה ביותר ג׳מבו שרימפס מוגש על מצע אורז ועשבי תיבול, מנת הדגל של סביצ׳ה מדהים עשוי להפליא, שילוב מנצח של טעמים, מנה מעולה ומומלצת בחום וקינוחים באמת מדהימים עוגת גבינה ופירות יער מנת דגל מנצחת ופאי תפוחים מוגש לצד כדור גלידה. אנחנו נהננו מאוד ומה שנותר הוא להעביר לכם את המסר המסעדה מיוחדת ומומלצת בחום.

המסעדה שהחלה את צעדיה עוד בימי יפו העתיקה נחשבה לאחת ממסעדות הדגים הנחשבות בארץ ושימשה כמסעדה ובית לכל  האח״מים אורחיהם ולידוענים רבים. לאחר פעילות של שנים רבות ביפו,

הוחלט להעתיק את מקומה לנמל תל אביב. תפריט המסעדה העשיר כולל דגים מכל הסוגים עשויים על הגריל, בטיגון או אפויים בתנור, מבחר בשרים ופירות ים, מנות צמחוניות ובנוסף לתפריט הספיישלים של תבשילים ומאפים מיוחדים שבנויים מדגים ופירות ים המוגשים לצד סלטים טריים ומעולים וצלחת חומוס עם שמן זית מוגשת להשלמת הטעם.

ג׳מבו שרימפס על מצע אורז ועשבי תיבול

הסוכה הלבנה מגישה מידי יום ראשון עד חמישי  מהשעה 10:00 בבוקר ועד 18:00 ובימי שישי מ10:00 ועד 16:00 תפריט עסקיות עשיר שכוללת מבחר סלטים, מנה עיקרית לבחירה מתפריט העסקיות  כולל שתיה קרה וחמה מוגש לצד צלוחית של בקלאוות לכל סועד, במחיר אטרקטיבי של 99 שקלים בלבד.

מבחר סלטי הבית מוגש לצד ג׳בטה חמה.

חשוב מאוד לציין שהדגים ופירות הים, מתבססים על דגה טריה שמגיע מידי יום הישר מספינות הדייגים של יפו, תוך שימוש בפרודוקטים  באיכות מעולה ללא פשרות.

פילה לברק בליווי ירקות

נופי הים התיכון הנשקפים מנמל ת"א  ומסעדת הסוכה הלבנה מתכון מעולה לאירועים מהחלומות, שמתחילים וממשיכים בקו האופק כיד הדמיון עם עיצוב אקסקלוסיבי בסטנדרט גבוה. במסעדת הסוכה הלבנה ניתן לחגוג אירועים מכל סוג,

מעשרה משתתפים ומעלה ועד 180 איש בארוח וסגירת חורף בתוך המסעדה ועד 120 איש בקיץ + אירוח של אין ספור אורחים מחוץ למסעדה,  בין אם מדובר בשמחות פרטיות או אירועים עסקיים. על הקינוחים מופקדת סנדי אשתו של אליאס.

אירועים במסעדה אפשר לערוך באזור פרטי המיועד ל- 50 מוזמנים, לסגור חלקית את המסעדה עבור עד 120 מוזמנים או לחגוג במתחם המיועד ל- 200 איש – ונושק לקו המים. והדובדבן שבקצפת: תפריט אירועים מחדד חושים, המתאים לכל כיס, טעם וגיל.

מסעדת הסוכה הלבנה

כתובת-יורדי הסירה 1 האנגר 4 נמל ת״א
טל-03-5465060
טל- 03-5464747
שעות פעילות – א עד שבת כולל מ-10 עד אחרון הלקוחות