מסעדת החבית מצפה רמון חוגגת 30

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום קרן שלי
מסעדת החבית חוגגת 30 שנים ואנחנו החלטנו להנציח את האירוע. מסעדת החבית הוקמה בשנת 1987 על ידי מיקו ואביטל אדרי, זוג נשוי ובעל חזון שרצו להגשים חלום, פאב מסעדה במדבר שיהיה בית, מקום בילוי ואורחן מפנק לכל קהל יעד. עם צאת חוק הנגישות עברה המסעדה למשכנה החדש במרכז יעלים במטרה להנגיש את המקום לכל סוגי הקהל. היתה לנו הזכות להתארח במסעדה המדהימה ולהכיר מקרוב את אביטל בחורה אנרגטית ומקסימה בעלת כשרון יצירתי שניכר בכל חלק במסעדה אפשר להבחין שהעיצוב המיוחד והתמונות עשויות מפקקים של בקבוקי משקה.

וילון מדהים שעשוי מפקקי שעם של בקבוקי יין ובר מדהים שעשוי מחביות יישון היין. האוכל במסעדה מעולה ולא מבייש שום מסעדה יוקרתית

את מסענו הקולינרי התחלנו עם מרק בצל בסגנון צרפתי מוגש עם טוסטונים, גבינת פרמזן קלוי בתנור מנה מצויינת ומומלצת בחום ובנוסף טעמנו מרק עגבניות וקרם פלפלים שילוב מדהים מרק סמיך חם ומהביל באמת חגיגה של טעמים.

בנוסף הגיעו לשולחן חציל על האש חם שנח לו בחינניות על מצע טחינה, קרפצ׳יו בקר דק מוגש עם טוסטונים, סלט פרגיות עוף חם מוגש על מצע של ירקות ואגוזים וצלעות כבש על הגריל רכות ונימוחות בפה מוגש עם צ׳יפס הבית מנה מדהימה כשלעצמה.

לקינוח התפנקנו בעוגת שוקולד חמה שמוגשת עם הר קצפת, גלידה ותותים מוגש עם כוס תה חם לימון ונענע אכן שילוב מנצח.

מסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון הנותן מענה גם לצמחונים וכולל: סלטים, פיצות, פסטות, כריכים, מרקים ומבחר בשרים. כל המנות נעשות במקום עם המון אהבה, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים. בין המנות המומלצות והמפורסמות: המבורגר וקבב בתוצרת עצמית הנטחנים במקום מנתחי אנגוס. בשעות הערב המקום מתפקד כבר משקאות גדול. המקום נפלא לעצירת התרעננות למטיילים באזור!
שעות פעילות:
יום א'-ה' , 12:00-00:00
יום ש' , מצאת השבת-00:00
ועד אחרון הלקוחות.