ETAM הלבשה תחתונה עכשיו בקניון איילון

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

ניחוח צרפתי קסום בבגדי הלבשה תחתונה, בגדי ים ובגדי פנאי, פיג'מות ואקססוריז אופנתיים ונוחים לנערות ונשים – זו המהות של "Etam" הצרפתי.

לאחרונה נפתחה חנות הדגל השניה שלו בארץ בקניון "איילון", לאחר הצלחת החנות הראשונה, שנפתחה לפני שנה בדיזינגוף סנטר. למותג, שנוסד בשנת 1916 יש 550 חנויות ברחבי העולם וחנות דגל פריזאית, שהיא החנות הגדולה ביותר באירופה להלבשה תחתונה. את המותג מייצגת מאז שנת 2008 דוגמנית העל נטליה וואדינובה, המעצבת בעצמה קו בגדי ים והלבשה תחתונה למותג תחת שמה.

התפיסה המובילה היא שהלבשה תחתונה היא סוג של אופנה רבת-גוונים ולכן, המותג מציע מדי עונה מגוון רחב של קולקציות מעוצבות וייחודיות עם המגע הצרפתי הכובש שלו. קולקציית הקיץ של Etam מחולקת ל-3 קטגוריות: הלבשה תחתונה, בגדי ים ובגדי פנאי:

1) קטגוריית ההלבשה התחתונה: מרשימה ביותר עם מגוון רחב של חזיות, תחתונים, בגדי גוף ומחטבים בסגנונות שונים. לאוהבות את המראה הנשי

והאינטימי – מוצע הסגנון הרומנטי עם גזרות אינטימיות וצמודות בשילוב תחרה ובדים שקופים. לאוהבות נוחות ואיכות, אך שומרות על סגנון בייסיק – מוצע סגנון ההדפסים הצעיר והאופנתי עם הדפסי נקודות, פרחים ומנומרים. לצידו, הסגנון הקלאסי עם דגמים בצבעים חלקים, החל מהצבעים המעושנים ועד לצבעי הפסטל הרכים.

השנה מציג המותג חדשנות בגזרת ההלבשה התחתונה עם הקו החדש "אקסטרה" – המעניק אפקט של second skin, עם התחושה של "ללכת עם ולהרגיש בלי". זהו קו נשי ורך עם תפרי מיקרופייבר וקאפים רכים, אריגים גמישים וללא תפרים בקאפים וברזלים דקים לאפקט של חוסר נראות.

2) קטגוריית בגדי הים: מבחר רחב של בגדי ים מבדים איכותיים ובדי מקרמה מחטבים. במבחר רחב של גזרות, ביניהןסטרפלס, חזיות משולשים ובגדי ים שלמים. בהדפסים שונים הנותנים מענה רחב לטרנדים העונתיים ולמבני גוף רבים. החל מטרנד הפסים ועד הטרנד האקזוטי. במבחר רחב של צבעי הקיץ הבולטים העונה – אפרסק, תכלת, כתום ועוד. הקולקציה מאפשרת שילובים חופשיים בסגנון מיקס&מאץ'.

3) קטגורית בגדי הפנאי: נוחים ואופנתיים, לנשים שאוהבות נוחות אבל לא מוכנות להתפשר על מראה עדכני גם בשעות הפנאי. מבחר בגדי יומיום שתמיד כיף ללבוש בבית, כדוגמת מכנסונים, גופיות, אוברולים, חלוקי קימונו, שמלות ועוד. בקטגוריה זו 2 קבוצות עיקריות:

Lovely – במראה צעיר ושובב, מבדי כותנה דקים ואיכותיים בשילוב הדפסי חיות, מיקי מאוס, פרחוני ועוד. במבחר צבעי קיץ רומנטיים.

Glam – פריטים במראה מוקפד, אלגנטי ומבריק בשילוב בדי ויסקוזה, משי וסאטן עם תחרות ברמת גימור גבוהה. הצבעים מובילים: שחור, אפור, לבן וכחול נייבי. הפנייה בעיקר לנשים בוגרות המעדיפות מראה אינטימי וקלאסי.

מהתרשמותי האישית, אני חייבת להודות שבדי בגדי הפנאי כל כך נעימים והנראות שלהם כל כך מרשימה – שחלקם יכולים לעבור למדף היומיום בארון הבגדים שלנו. שמלה, גופיה, מכנסון ועליוניות מבדי כותנה, ויסקוזה, משי וסאטן ברמת גימור כה גבוהה, שבינינו, מי שלא באמת מכיר את Etam , לא יזהה שהפריטים הענוגים נרכשו בחנות הלבשה תחתונה.

הזכיון למותג בארץ הוא של קבוצת "פישמן". התכנסנו לאירוע הפתיחה בחנות המרשימה בקומה הראשונה בקניון איילון (מקבוצת עזריאלי) ושמענו מפי שגיב שקד, מנכ"לית המותג בישראל: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה והפיתוח של הרשת במהלך השנה האחרונה, ולאור הביקוש הרב מצד הלקוחות, החלטנו לנצל את כל המשאבים והמאמצים כדי לאפשר זמינות, נוחות ומענה ללקוחותינו על ידי הוספת סניף שני בקניון איילון ברמת גן. אני מאמינה שבתקופה זו, בה הצרכן הישראלי מחפש תמורה אמיתית בעד כספו, המותג, המוביל בצרפת להלבשה תחתונה נותן את המענה הרלוונטי ביותר, דרך מגוון עשיר של מוצרי הלבשה תחתונה באיכות מצוינת!"

למותג ETAM אתרבית מהמתקדמים והמרשימים בתחום האופנה: http://www.etamdeveloppement.com

טווחי המחירים:

הלבשה תחתונה – חזיות 99.90 שקל – 289.90 שקל; תחתונים 49.90 שקל – 99.90 שקל.

בגדי פנאי ופיג'מות – 59.90 שקל – 299.90 שקל.

בגדי ים – חזיות 99.90 שקל – 229.90 שקל; תחתונים 99.90 שקל – 149.90 שקל; בגדי ים שלמים 259.90 שקל – 299.90 שקל.

צילום (פקשוטים וקטלוג): רודריגו מייקל; דוגמנית: נטליה וודיאנובה.