Tusso משיקה גרנולה ללא תוספת סוכר

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

תכירו את ארוחת הבוקר החדשה שלכם… חדש על המדף מ- TUSSO:

גרנולה ללא תוספת סוכר, תערובת דגנים עשירה בפירות יבשים ואגוזים המכילה דגנים מלאים וסיבים תזונתיים

דנשר, חברת השיווק וההפצה מהגדולות והוותיקות בישראל, משיקה תחת המותג TUSSO (טוסו), המתמחה במוצרים ללא תוספת סוכר, גרנולה ללא תוספת סוכר.

הגרנולה של טוסו עשויה מתערובת עשירה של דגנים מלאים, פירות יבשים – חמוציות, תמרים וצימוקים, ואגוזים. הגרנולה עשירה בסיבים תזונתיים המסייעים למערכת העיכול, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל וללא תוספת סוכר, מבלי להתפשר על הטעם!

הגרנולה מתאימה לשילוב בארוחת הבוקר, כחלק מתפריט מאוזן ובריא וכמו כן כארוחת ביניים. היא מתאימה לצריכה כארוחה עם יוגורט, עם חלב, או סתם כנשנוש.

המותג TUSSO, ידוע במומחיותו בפיתוח מוצרים ללא תוספת סוכר, זאת מבלי להתפשר על הטעם. המותג פועל בעולמות ה- "ללא תוספת סוכר" ונתן מענה במגוון רחב של קטגוריות כגון: עוגיות, וופלים, מעדני פרי, שוקולדים, חטיפי דגנים ועוד.

דנה קלוגמן, מנהלת חטיבת המזון בדנשר מסרה: "הגרנולה החדשה והאיכותית של טוסו מצטרפת למגוון המוצרים של טוסו בעולמות ה-'ללא תוספת סוכר' ועל ידי כך מאפשרת לצרכנים שלנו ליהנות מעוד אפשרויות בחירה וגיוון בתפריט מאוזן. הגרנולה שאנו משיקים היא מוצר עשיר וטעים מאוד וללא תוספת סוכר, אשר מתאים לאלו המבקשים להפחית בצריכת הסוכר היומית מבלי להתפשר על הטעם. אנו בטוחים כי הצרכנים שלנו ייהנו מהם מאוד".
• ניתן להשיג את הגרנולה במשקל של 350 גרם (אריזה עם סגירה חוזרת לשמירת הטריות) ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
• הגרנולה בעלת כשרות של רבנות עמק יזרעאל ובד"צ בית יוסף.
• המחיר המומלץ לצרכן כ- 19.9₪. יודגש כי המחיר הסופי לצרכן נקבע ע"י רשתות השיווק ובאחריותן.

אודות דנשר
קבוצת דנשר היא אחת מחברות השיווק וההפצה הגדולות והוותיקות בישראל. על מוצרי החברה נמנים מאות מוצרים ומותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים, בכלל קטגוריות הצריכה.
חטיבות הקבוצה השונות פועלות בכל שלבי שרשרת האספקה של המוצר, לרבות ייצור, ייבוא, ייצוא, מסחר, לוגיסטיקה, שיווק והפצה, ברמה ארצית וגלובלית. מערך ההפצה של הקבוצה מגיע לכ-3,500 נקודות מכירה ברחבי ישראל, לצד נקודות נוספות ברחבי העולם. פעילותה הרב תחומית של הקבוצה, לצד אפיקי השיווק וההפצה הרחבים שלה, הופכים אותה לשותף האופטימלי לחברות ומותגים אשר מחפשים להרחיב את פעילותם לשווקים חדשים.