קרטרס Carter's בשיתוף עם וואלה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

מותג בגדי הילדים והתינוקות מארה"ב Carter's (קרטרס) יוצא בשיתוף פעולה עם אתר המכירות "וואלה!שופס"

ישיק קולקציות בלעדיות שיימכרו רק בוואלה!שופס ובמחירים אטרקטיביים
מותג הלבשת הילדים והתינוקות האמריקאי קרטרס יוצא בשיתוף פעולה עם אתר וואלה!שופס, במסגרתו ישיק קולקציות בלעדיות, שימכרו רק באתר וואלה!שופס ובמחירים אטרקטיביים.

image

יריית הפתיחה היא קולקציית קפסולה בלעדית שתוצע החל ממחר למכירה באתר וכוללת פריטים מגוונים לתינוקות מגיל 3 חודשים ועד גיל 5. הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם הילדים ומצטיינת בשימוש בבדים איכותיים עשויים 100% כותנה. בין הפריטים ניתן למצוא: שמלות, מארזי בגדי גוף, אוברולים, פיג'מות ועוד במחירים אטרקטיביים, לדוגמא: מארז שביעיית בגדי גוף -99.90 שח, שמלות- 59.90 ₪ , אוברולים שרוול קצר- 39.90 ₪, אוברולים שרוול ארוך – 49.90 ₪, מארז זוג פיג'מות- 59.90 ₪ ועוד.
לדברי עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O היבואנית הבלעדית של המותג קרטרס בישראל: " קרטרס הוא מותג אופנת התינוקות והילדים המוביל בעולם. האפשרות לרכוש מוצרי קרטרס ייחודיים באינטרנט בארץ, באופן סדיר, מיבואן רשמי ובמחירים הוגנים הוא צורך שעלה מהשטח. "

לדבריו: "אנו מתכוונים להשיק קולקציות בלעדיות לוואלה!שופס שיתחלפו כל מספר ימים ויציעו מגוון רחב לתינוקות ולילדים החל ממידת ניו בורן. אנו צופים כי המכירות דרך האינטרנט יהוו כ 30% מכלל המכירות כבר השנה".

אלי לביא, מנכ"ל וואלה!שופס, מציין כי הם שמחים להרחיב את מגוון המוצרים לתינוקות ולאפשר להורים ליהנות מפריטים בלעדיים של המותג ובמחירים נוחים. לקוחות וואלה!שופס נהנים מאספקה מהירה בזכות שירותיות גבוהה, 200 נקודות בוקסיט לאיסוף עצמי ואפשרות של שליח עד הבית. בחו"ל כ- 30% מרכישות האופנה נעשות דרך האינטרנט, בישראל אנו רחוקים מהנתון הזה, כך שטמון פוטנציאל בהגדלת אחוז המכירות בקטגוריה זו.

המותג האמריקאי Carter's, הינו המותג המוביל בעולם בתחום האופנה וההלבשה לתינוקות ולילדים. העיצובים של קרטרס מבוססים על איכות ללא פשרות, חדשנות במוצרים ונראות בולטת וכל אלה גורמים לדורות של תינוקות להמשיך ולהאמין במותג במשך 150 שנים. המותג מייצר ומעצב מגוון רחב של פריטים, מהולדת התינוק דרך צעד ראשון ועד הגן, בצבעוניות והדפסים ייחודיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור ופיתוח מוצרים.

המותג קרטרס נקרא על שם וויליאם קרטרס שייסד את המותג בשנת 1865 ובנה לעצמו מוניטין כיצרן אמין ואיכותי. קבוצת קרטרס (NYSE: CRI) הינה כיום משווקת אופנת התינוקות והילדים בגדולה בארה"ב והמובילות בעולם, עם 3500 עובדים ברחבי העולם ומחזור מכירות של 2.4 מיליארד דולר. מטה החברה יושב באטלנטה, ג'ורג'יה, ארה"ב. בשנת 2005 קרטרס קנתה את המתחרה אושקוש, שהפך להיות "האח הגדול" של התינוק של קרטרס, ומציע בגדי פעוטות וילדים.