Ocean spray אושן ספריי מותג חמוציות משיק מהדורה בעיצוב חדש

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

Ocean Spray (אושן ספריי) מותג החמוציות משיק מהדורת קיץ בעיצוב חדש

משקה מרענן וטעים המכיל נוגדי חמצון

'Ocean spary' (אושן ספריי), מותג החמוציות מספר 1 בישראל, משיק אריזות חדשות לקיץ בעיצוב חדש.

image

אושן ספריי הינו משקה חמוציות המופק מחמוציות מובחרות. החמוציות ממשפחת פירות היער נחשבות לאחד מהמזונות הבריאים ביותר בעולם. הן מכילות שפע של ערכים תזונתיים שהינם בעלי תועלות רבות.

בחמוציות מגוון רכיבים צמחיים ייחודיים התורמים לפרי את צבעו הבורדו וידועים היום למדע כבעלי השפעה חיובית על מערכות שונות בגוף. הפוליפנולים המצויים בכמות רבה בפרי החמוצית הנם בעלי פעילות נוגדת חמצון, התורמת להגנת הגוף בפני נזקי סביבה וגיל.

בסדרת המוצרים של Ocean Spray ניתן למצוא את משקה החמוציות הקלאסי ואת הגרסה הדיאטטית שלו – ללא תוספת של סוכר. משקה החמוציות הדיאטטי אושר על ידי האגודה הישראלית לסוכרת.

כדי לייצר ליטר אחד של משקה, משתמשים בממוצע ב 1,100 חמוציות. נקטר החמוציות מיוצר בארץ בשיתוף עם מפעל אושן ספריי בארה"ב.

הטעם העשיר והייחודי של המשקה זוכה לתגובות נלהבות של צרכנים מסביב לעולם. 7 מתוך 10 בקבוקי מיץ חמוציות הנמכרים ברחבי העולם הנם של מותג Ocean Sprayהודות לטעמו האיכותי של המשקה ולתהליך איסוף החמוציות היעיל והמתקדם בעולם.

• הבקבוק נמכר ביחידות של 1 ליטר.
• המחיר הסופי נקבע ע"י הקמעונאי בלבד
אודות אושן ספריי חברתOcean Spray אשר הוקמה בשנת 1930, הינה קואופרטיב שמונה כ- 700 משפחות, אשר אחראיות לתעשייה חקלאית תוססת וממוקדת סביב חמוציות ומוצריהן בארצות הברית, קנדה וצ'ילה. משפחות אלו משמרות את אורח החיים החקלאי ושיטות היצור הייחודיות ומעבירות את המסורת מדור לדור.