אליס הלבשה תחתונה בגן העיר

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ וקרן שלי
אליס חנות הלבשה תחתונה מרהיבה ומפנקת  נחתה מבלארוס ישר בגן העיר, בואי להתפנק ולהתחדש לקראת השנה האזרחית החדשה והכריסטמס המנצנץ עם אליס – My ALICE UnderWorld תרגישי יפה וסקסית מתמיד לא רק בשביל הגבר או האשה שלך אלא גם בשביל עצמך.

image

המלצה אישית החנות יפיפיה ומשרה חווית קניה כייפית ונעימה, צוות המוכרות המקסימות מרגיע ומסביר פנים האמת שזו החנות היחידה שאיפשרה לי למדוד גרביון היות והייתי לפני טיסה לאירופה והייתי זקוקה לגרביון מחמם מצמר נעים ומחמם כמובן שמצאתי את מבוקשי. מלבד זאת המבחר עצום, המחירים נוחים יחסית ליוקרה שהם משדרים והחנות מומלצת בחום.

image

הלבשה תחתונה מפנקת וסקסית במבצעים מיוחדים לסוף השנה האזרחית.
ALICE – My UnderWorld בגן העיר תל אביב
באליס הלבשה תחתונה סקסית בגן העיר תל אביב –
לקט מבצעים לקראת החג חזיה שנייה ב-50 אחוז הנחה
גרביונים יפהפיים – 60-100 ש'.
שני תחתונים ב-50 ש' מתוך מבחר עצום. לקונים באליס ב-1000 ש' משלמים רק 750 ש"ח.

אליס – ALICE – My UnderWorld – בגן העיר רחוב אבן גבירול 71
תל אביב קומת הכניסה, חנות מס' 23.
טל. 052-7284991 – 03-5669770
https://www.facebook.com/ALICEMYUNDERWORLD/

image

ALICE – My UnderWorld – הנה רשת חדשה להלבשה תחתונה, המגשימה את חלומן של נשים רבות בישראל – הלבשה תחתונה איכותית, יפהפייה נוחה ובמחירים אטרקטיביים. החנות הראשונה נפתחה בקניון גן העיר תל אביב, על ידי אשת העסקים והיזמית אינה מלשקו. לדבריה "ההשקעה בתכנון עיצוב והקמת החנות מסתכמת ב-800 אלף ש' ובעתיד אני מתכננת לפתוח חנויות נוספות של ALICE –במיקומים אסטרטגיים".

image
אינה מלשקו הינה יבואנית בלעדית של מותג ההלבשה התחתונה מאירופה– VERALLY. זהו מותג איכותי המעוצב ומיוצר באירופה וכולל: חזיות, תחתונים, סטים, מחטבים, גרבונים מיוחדים, הלבשה תחתונה סקסית, הלבשה תחתונה ספורטיבית, אופנת פנאי, קו אופנתי לכלות ותחפושות סקסיות ועוד. כל פריטי ההלבשה התחתונה הם אופנתיים ואיכותיים ומעוצבים בנוחות מרבית. הדגמים, העשויים מבדים נושמים, מגיעים במבחר גדול של מידות, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ולגימורים – ומאפשרים לכל אישה לחוש בנוח במהלך כל היום.
מבצעים לסוף השנה –
חזיה שניה ב-50 אחוז הנחה
שני תחתונים ב-50 ש'

image

אליס – ALICE – My UnderWorld – בגן העיר רחוב אבן גבירול 71

תל אביב קומת הכניסה, חנות מס' 23.
טל. 052-7284991 – 03-5669770
https://www.facebook.com/ALICEMYUNDERWORLD/

ק