בוטיק נונה מרקל השקת קולקציית אביב/קיץ 2015

כתבתה של קרן שלי 

תמונות יח״צ

 בוטיק היוקרה התל אביבי מציג: קולקציית אביב/ קיץ 2015 של מותגי האופנה היוקרתיים

BASLER, Betty Barclay, NYDJ, TUZZI

בוטיק נונה מרקל,  משיק את השותפה החחדשה של החנות  ענת שבאה מתחום האופנה.

תצוגת אופנה אינטימית, בהפקתה של שרון  חזום, בעלת נסיון עשיר בהפקת תצוגות אופנה .

קולקציה ססגונית וחיננית בגזרות מחמיאות במיוחד.  שמלות בקו הברך, חצאיות, מכנסים באורך הקרסול, אוברול משגע בגווני חום וזית ובגדים בטקסטורה דמוי עור דק. הבשורה של הקיץ, צבעים עזים בגווני אדום, וורוד, כחול טורקיז, כתום, צהוב לימון ואף כסף עושה הרושם שהקיץ ירענן בהרבה צבע וסטייל.

 

Nona 

Nona Merkel, בוטיק היוקרה התל אביבי, חוגג את תחילת עונת האביב עם קולקציית אביב/ קיץ 2015 של כל מותגי האופנה יוקרתיים המיובאים בלעדית, ביניהם: BaslerBetty Barclay,NYDJNot Your Daughter's Jeans, ו- Tuzzi.

BASLER

בקולציית האביב/ קיץ 2015,  בית האופנה BASLER מציג פעם נוספת, קולקצייה נשית ומודרנית בעלת ייחודיות ושונות האופיניים לה כל כך.  הקולקצייה נעה בין מראות קלילים ונינוחים ליום יום המתאימים למזג האוויר הישראלי לבין שמלות מעוצבות בקפידה וקומבינציות אלגנטיות ומחויטות.

בקיץ הקרוב BASLER יציגו בפנינו קולקצייה, צבעונית ושמחה המאופיינת בהדפסים מפורטים ובבדים באיכות גבוהה במיוחד. בין אם מדובר באלגנטיות קלאסית ומתוחכמת, לוק מעט פרוע ושובבי יותר או מראה קליל, קייצי ואוורירי, ל- BASLER מענה לכל אישה.

Betty Barclay

בקולקציית האביב/קיץ 2015, מותג האופנה הגרמני Betty Barclay שם לנגד עיניו כמטרה לשלב בין רוך נשי לבין רמה גבוהה של נוחות עם תחושה חזקה של זהות עצמית. השילוב בין ספורטיבי לבין אלמנטים נשיים יוצר קשר נעים ונינוח בין שני העולמות. המנטרה המובילה את הקולקצייה היא כי ניגודים נמשכים, ולכן, מצליחה הקולקצייה לשלב אלמנטים אלו באופן זורם ונכון כדוגמת חולצת משי רכה עם מכנסי ריצה קלילים או בדי תחרה עם ג'ינס. מותג האופנה Betty Barcley שומר על חדשנות באמצעות גזרות חדשות ומחמיאות: חולצות בגזרת אוברסייז עם חזית בעלת סיומת קצרה יותר מהחלק האחורי,  מראה שכבות מתוחכם ומשחקי שקיפויות שובבים, תוך השקעה רבה באיכות הבדים ובגזרות מחמיאות.

בקיץ הזה, תוכלנה נשים ללבוש בגדים מחמיאים אך עם זאת נוחים במגוון רחב של צבעים: מגוונים קלאסיים וטבעיים של אפור, כחול וחאקי ועד נגיעות של צבעי פסטל רכים.

NYDJ

הג'ינסים המחטבים והמופלאים של NYDJ נמצאים גם בישראל בבלעדיות אצל Nona Merkel.
מדוע נשים בכל העולם כה מתלהבות מ-NYDJ (Not Your Daughter's Jeans)? טכנולוגיית ה-Lift Tuck® הבלעדית למותג עוצבה כדי לגרום לך להרגיש ולהיראות במידה אחת פחות ממידתך הנוכחית. פטנט בלעדי וייחודי ל-NYDJ מרים, מחטב ואוסף את קימורי הגוף. זה עובד וזה גם נראה נפלא. מומלץ לנסות ג'ינס במידה אחת פחות מהמידה של הג'ינס הרגיל שלך.

(רק כדי לסבר את האוזן- מדובר במותג הג'ינסים האהוב על שדרנית הטלוויזיה האמריקאית אופרה ווינפרישמאז המליצה עליו באחת מתוכניותיה, המותג זוכה לביקוש רב בקרב קהל יעד נשי פוטנציאלי).

TUZZI

עיצוב נקי וקונספטים המאירים את חיי היום-יום והערב שלך, זוהי טביעת היד של מותג TUZZI היוקרתי.קוקציית אביב/ קיץ 2015 מורכבת ממגוון רב של טרנדים המבטיחים מענה מושלם לכל אירוע. בקולקצייה תוכלו למצוא את המוטיב Blue Splash המשלב גוונים שונים של כחול עם נגיעות של כסף שפשוט מעלים את החשק לקיץ, לצד פריטים בהשראה אתנית אפריקאית המשווים עוצמה.  ניתן למצוא גם את טרנד הColour Blocking המשלב פריטים ספורטיביים ונשיים כאחד ומבחר פריטים קיציים ואלגנטים בהשראה של צבעי ליים ותפוח.

טווחי מחירים: 600 ₪ – 4,000 ₪.