בנדורה רשת מסעדות שווארמה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ

רשת בנדורה הינה שחקן חדש בתחום מסעדות ודוכני השווארמה בארץ. מדובר ברשת ייחודית וחדשה שלא נראתה כמוה בארץ, המשלבת חדשנות ורעננות יחד עם מטבח מסורתי- אותנטי. בימים אלה משיקה הרשת סניף חדש ברחוב אבא אבן בהרצליה. הרשת מציעה לראשונה בישראל שווארמה על גחלים הניצבת ממש לנגד עינו של הלקוח על גבי מתקן ייחודי המשלב גחלים המעניקים לבשר ניחוח וטעם ייחודי ואותנטי שהקהל הישראלי לא מכיר.

image

הבשרים המוגשים הינם בשר עגל צעיר מובחר ושווארמה פרגית- שעוברים תהליך של תיבול מסורתי, הגורם לבשר להיות רך, עסיסי ועם טעם עוצמתי אשר מגיע מהבישול על הגחלים. המנות של בנדורה מוגשות על צלחות או בפיתות, לאפות בגטים הנאפים במקום ומוגשים חמים ללקוח. כמו כן, התפריט משלב מגוון מנות משלימות המורכבות מחומרי גלם טריים.

image

גם הצמחוניים לא נשארים מקופחים וייהנו ממנה מיוחדת המשלבת מבחר ירקות. כמו כן, ניתן למצוא מנות מהירות וקטנות יותר, למי שמעוניין במשהו "על הדרך" ומנות חומוס וטחינה.

לצד האוכל מעורר התיאבון, האווירה בבנדורה חמה ומיוחדת: מוזיקה ים תיכונית מתנגנת ברקע, עיצוב הסניפים משלב אלמנטים אותנטיים וצבעוניים שיחד עם המוזיקה הניחוחות והטעמים מקנים למקום תחושה של בית.

image

לדברי חיים חלפון מנכ"ל הרשת: "רצינו להקים רשת מסעדות אותנטית, תוך מתן דגש על חדשנות בתחום ההכנה וההגשה של המנות, האווירה והעיצוב השונים. שווארמה הינו מוצר אהוב על הציבור הישראלי, הוא חלק מה- DNA שלו, אך מאוד מסורתי, ללא הרבה חידושים. אנחנו ראינו את ההזדמנות הזו כדי להביא משהו רענן לתחום שייתן חוויה אחרת ללקוח יחד עם טעמים מיוחדים וחדשים של השווארמה".

מחירים: מ- 10 ₪ עד 49 ₪

שדרות אבא אבן 12, הרצליה