גג מלון מרינה והבריכה מקום לאירועים פרטיים ועסקיים מחירי השקה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

Marina Roof
Roof event and lounge
מלון מרינה תל אביב הוא מלון שממוקם בלב כיכר אתרים ממש על רצועת החוף, דובי שיף מבעלי המלון, חובב אומנות מושבע שמבקר בגלריות ותערוכות בכל העולם ורוכש יצירות אומנות וציורים ואת האוסף המיוחד שלו, ניתן לראות פזורים בין חדרי המלון בקומות השונות, מה שהופך את המלון למרינה ארט הוטל.

במלון 'מרינה תל אביב' נפתחה בתחילת חודש דצמבר 2014 תערוכה של כ-300 יצירות אמנות בז'אנר הפיגורטיבי-ריאליסטי, ביניהן עשרות רכישות חדשות מאוסף דובי שיף, אשר חלקן טרם הוצג לציבור בעבר. התערוכה מלווה בקטלוג חדש ואירועים שונים, ביניהם שיחי אמן עם אמנים נבחרים מהאוסף ושיחות עם אנשי רוח מובילים הקשורים לז'אנר הריאליסטי במדיומים השונים מתקיימים במלון.

זוהי התערוכה השלישית מעבודות האוסף המוצגת ברחבי מלון מרינה תל אביב, והשנייה אותה אוצרת איריס ברק, אוצרת אוסף שיף.
גג מלון מרינה בתל אביב מציע מקום לאירועים פרטיים, אירועי חברה ומקום לבילוי בחוויה קולינרית מסביב לבריכה מידי יום לקהל הרחב, בר עשיר מוזיקה ואווירה.
הבריכה ממוקמת על גג המלון ובעלת נוף פנוראמי עוצר נשימה משקיפה על רצועת חוף הים והמרינה מצד אחד ומצדה האחר משקיפה לנוף האורבני על קו האופק של תל אביב.
במתחם הגג והבריכה פינות ישיבה בלבן על דק עץ, הפרוס בשני מפלסים וב-2 מתחמי הבר .

התארחנו במלון ב-marina roof באירוע עתונאים, בוקר מפנק על שפת הבריכה עם נוף עוצר נשימה של הים והיאכטות, יש לציין שגג המלון היפיפה מעוצב בשיא הנוחות והסטייל, עם מזרנים עבים דמוי מיטות מצופות בבד מגבת שלצידן כריות בצורת גליל שמאפשרות  רוגע ונוחות לראש ולרגלים. השרותים והמקלחות נקיות ומזמינות, מורגש שחשבו היטב על העיצוב ולא חסכו עד הפרט האחרון.

בהגיענו למקום קידם את פנינו בופה עשיר של מאפים, כוסות עם דגי סלמון מעושנים גבינה וביצים קשות, כוסות עם סלט פירות העונה, פלטת ירקות וכיד הדמיון הטובה.

קרדיט תמונת גלריה סימה להט

התפנקנו במסאג׳ שיאצו ובריכת דגים פדיקור לרגלים.
נהננו מהשקת תפריט הקיץ של המקום מנות טעימות של מיני בורגר, שיפודי פרגיות לצד מיני פוטיטו מוגשים ברשת וסלט ירקות וכמובן קינוחי הבית הטעימים.
ניתן לקיים אירועים עסקיים ופרטיים (ימי הולדת) עד 300 איש, בהתאמה מרבית ואישית לאופי האירוע, בימים ראשון עד חמישי ומוצ"ש החל מהשעה 19:00, באווירת לילה ייחודית ונעימה עם תפריטי אוכל ובר שתייה עשירים ומגוונים בשילוב רחצה לילית, מינימום הזמנה לאדם 85 ₪ .
במהלך היום ניתן להינות מחוויה קולינרית מסביב לבריכה, עם בר עשיר מוזיקה ואווירה.
מחיר כניסה לבריכה בימים ראשון עד שישי – 120 ₪ עד שעה :0018 ובימי שבת- 150 ₪ לאורח.
בתאום מראש – מחלקת אירועים: 03-5211742/761
מלון מרינה – כיכר אתרים, הירקון 167 תל אביב 03-5211777