גולף דורית בר אור השקת קולקציית קפסולה

כתבתה של קרן שלי

אופנת גולף שוברת שגרה וממנפת את המותג בקולקציות קפסולה של מעצבים בעלי שם ובכך יוצרת קולקציות ממותגות יוקרתיות בנוסף למוצרי גולף המוכרים. כך שגולף משדרגת וממקמת את עצמה כאופנה בעלת שם עולמי.

השבוע הושקה באחת הגלריות היפות ביפו העתיקה, קולקציית הקפסולה הרחבה של המעצבת דורית בר אור, המכונה ״דודו״. שיתוף הפעולה האמיץ בין גולף למעצבת, נרקם בזכות האמון שנרכש ופתח בפניה קשת רחבה של עיצוב בכל התחומים החל במגבות, מצעים, תיקים, נעלים, תכשיטים, אקססוריס ובגדים. עושה הרושם שהצעה כה מפתה יצרה את החיבור שהוליד את הקולקציה המדהימה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים החל בבחירת בדים משובחים, הדפסים, רקמות וחומרים איכותיים שיוצרים את התנאי להצלחה.

אלי מיזרוח, מנכ"ל גולף: "הקפסולה המשותפת עם דודו, מתחברת למדיניות האסטרטגית הכוללת אשר מטרתה להוביל את שוק האופנה בישראל. החברה חרטה על דגלה להיות חברה חדשנית ומובילה אשר מספקת לקהל לקוחותיה מגוון מוצרים באיכות הגבוהה ביותר."

הקולקציה בעיצובה כוללת בגדים, נעליים, תיקים, תכשיטים הלבשה תחתונה, בגדי-ים וטקסטיל לבית (מצעים ומגבות), כשהמטרה היא להציג סגנון חיים ולא רק אופנה.

רוב הפריטים שחורים, חלקם מקושטים ברקמות או ניטים מוזהבים ומספר מצומצם של פריטים מגיעים בכתום-אדום ותכלת. הקולקציה מורכבת מגלביות באורכים שונים עם עיטורי רקמות ובלעדיהן, שמלות מקסי, חולצות רקומות, ג’ינס מתרחב וטי-שירטים חלקים איכותיים. בגדול – בוהו שיק פוגש רוק גלאם במראה לא מתאמץ ונוטף סטייל, בדיוק כמו שהישראליות אוהבות.

החיבור יוצא הדופן בין בית האופנה גולף על איכויותיו עם כתב ידה המזוהה של המעצבת המצליחה בארץ ובחו"ל, הולידו קולקציה עשירה ונוכחת באופנת נשים, הלבשה תחתונה, בגדי-ים וטקסטיל לבית.