גיליז מסעדה בהחשמונאים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: מייקל פלדמן

"גיליז", מסעדה בניחוח צרפתי, שנפתחה בסוף שנות השמונים בירושלים במלוא תפארתה, מסעדה עם אמירה, בשורה וחידוש באותה תקופה.

שהביאה לארץ טרנד חדש של אוכל צרפתי לא כשר, מצרך נדרש בקרב הסועדים הירושלמים שתפסה תאוצה וכיכבה בזוהר והדר בירושלים. בשנת 2002 העתיקה מסעדת גיליז את מקומה מירושלים לנמל תל אביב למשך 12 שנים. אחרי 12 שנה בנמל תל אביב עדיין מכונה הירושלמית, מסעדת ״גיליז״ על שמו של בעל המסעדה והשף המדופלם גילי.

מגישה תפריט עשיר ומנות מיוחדות של דגים, בשרים ומבחר פירות ים ואסור לשכוח את מנות הקינוח המופלאות. המסעדה מגישה ארוחות בוקר לצד ארוחות ערב רומנטיות, מקום מצויין לחגוג יום הולדת או יום נישואין.

image

בנוסף מגישה המסעדה מידי יום ארוחות עסקיות שכוללות מנה ראשונה ועיקרית בנוסף לשתיה קלה במחירים שפויים החל מ-42 ש״ח ועד 99 ש״ח. יש גם תפריט happy hour משעה 17:00 עד 19:00 תפריט מוזל, פתרון מצויין לארוחות ערב מוקדמות גם לילדים ומבוגרים.

לאוהבי הג׳ז, מידי יום חמישי ניתן לשלב ארוחה עם הופעת ג׳ז עם מיטב הנגנים.

image

אכן חוויה בלתי נשכחת.

העתקת מקום המסעדה למתחם החשמונאים 105 תל אביב, באה משיקולים להביא את המסעדה למקום ההיי לייט של תל אביב החלק הפנימי של המסעדה נמצא במרכז פרוייקט שיקומי של עריית תל אביב יפו,

image

שיהפוך לפטיו מדהים, פינת חמד מושקעת והייטקית מידרחוב כייפי עם שולחנות וכסאות שניתן יהיה להנות מאוכל משובח וללגום יין באווירה מדהימה במיקום הכי הנחשק בתל אביב. חניון תת קרקעי עם גישה במעלית עד המסעדה מרחוב קפלן, הארבעה והחשמונאים.

מסעדת בשרים
החשמונאים 105, תל אביב יפו
03-605-7777