ד״ר פישר משיק תכשירים טבעיים לטיפול בכינים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יעל האן
כינת הראש היא חרק טפיל הנמצא על בני אדם בלבד. הכינה נמצאת בעיקר על ראשי ילדים אבל יכולה להימצא גם על ראשי מבוגרים. בזמן הטלת ביצה הכינה מפרישה חומר דביק המצמיד את הביצה לשיערה. לאחר כ- 6-10 ימים מרבית הביצים בוקעות. אילו שלא בקעו לא תתפתחנה לכינים.

image

סימן ההיכר לזיהוי הידבקות הוא הגרד בראש, המתחיל מס' שבועות לאחר ההדבקה עם התרבות הכינים. הגירוד המציק וטורדני נובע מתגובת הגוף שלנו לחומר שהכינה מפרישה בעת מציצת העור באזור הקרקפת.
לקראת החזרה לבתי הספר ולגנים, משיקה ד"ר פישר את סרקל ספריי רציף מתיר קשרים – פיתוח חדשני לסירוק קל ונוח עוד יותר, שפותח על מנת לתת להורים מענה נוח, קל ומהיר יותר ולאפשר סירוק קל אך יסודי גם בשעות הבוקר הדוחקות והלחוצות, עת מתעורר הצורך להכין את הילדים לבית הספר תוך זמן קצר. פעולת הסירוק היומיומית מסייעת במניעת כינמת.
סרקל ספריי רציף מיוצר בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת מסוגה, המאפשרת התזה רציפה בכל זווית (360 מעלות) על ידי אוויר בלבד וללא גז בוטאן (גז בישול מתלקח). השימוש הינו קל, נוח ומהיר והתכשיר ידידותי יותר למשתמשים ולסביבה.
סרקל ספריי רציף להתרת קשרים הינו בעל פורמולה ייחודית, היפואלרגנית, המכילה תמצית רוזמרין, מרככת את השיער, מקלה על פעולת הסירוק, מתירה קשרים ומעניקה לשיער גמישות ורכות, עם הניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן.

image

אז מה אפשר לעשות על מנת לשמור על היגיינת השיער של הילדים?
מחקרים מלמדים כי סירוק יסודי ויומיומי מסייע במניעת התפתחות הכינמת ומקטין את הסיכויים להידבקות. על מנת לשמור על ראש נקי מדאגות חשוב לאמץ גם שיגרת בוקר חדשה – סירוק יסודי בעזרת מגוון התכשירים שבסדרה המכילים גם שמן רוזמרין.
בסדרה:
1. סרקל שמפו ומרכך

– הסדרה הקלאסית בריח המוכר והאהוב של סרקל הנשאר לאורך זמן. מאפשרת סירוק קל, מכילה שמן רוזמרין ומסייעת במניעת הידבקות.
2. תרסיס מתיר קשרים וקרם רוזמרין – הפתרון היעיל לשימוש לאחר כל חפיפה ולפניי כל סירוק. מקלים מאוד על הסירוק, מסייעים במניעת הידבקות ומעניקים לשיער מראה טבעי, גמיש וללא קשרים.
3. סרקל פורטה – שמפו ומרכך לטיפול מניעתי מחוזק. מבוססים על נוסחה מתקדמת וייחודית המשלבת 4 תמציות ארומטיות 100% טבעיות – רוזמרין, עץ הנים, עץ הקוואסיה ועץ התה, הידועות כמסייעות לשמירה על היגיינת השיער.