חדש ממעדני מזרע סדרת נקניקיות ב – 4 טעמים מפתיעים: קארי ירוק, פורטובלו ופורצ'יני וגבינה כחולה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

חוויה קולינרית מעולם אחר ובטעמים ייחודיים…
מעדני מזרע משיקה את סדרת נקניקיות פרימיום:
מזרע DELI סדרת נקניקיות ב – 4 טעמים מפתיעים:
קארי ירוק, ראס אל חנות, פורטובלו ופורצ'יני וגבינה כחולה

חברת מעדני מזרע, מרחיבה את קטגוריית הנקניקיות ומשיקה בימים אלו, סדרת נקניקיות פרימיום "מזרע DELI" (מהמילה DELIKATES) ב- 4 טעמים חדשנים, שונים ומפתיעים:
קארי ירוק, ראס אל חנות, פורטובלו ופורצ'יני (עגל) ובשר אחר עם גבינה כחולה. הנקניקיות עשויות באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת.האומרים שאוכל איכותי זה החיים ובמעדני מזרע חיפשו מעבר לאיכות, גם את הערך המוסף, זה שמפתיע אותך בכל ביס עם טעמים חדשים, זה שזוכרים גם אחרי הסעודה, זה שנותן לך השראה וחשק לאכול שוב.

 

image

מעדני מזרע מזמינים אותך לצאת למסע מרתק של עולמות מופלאים וטעמים חדשים עם סדרת נקניקיות הפרימיום החדשה. בטעמים מעוררי השראה.

סדרת הנקניקיות "מזרע DELI " , פותחה בשיתוף פעולה בין מחלקת הפיתוח של מזרע ויענקלה שיין יועץ קולינארי מוביל בעיקר בענף המסעדות . הנקניקיות עשויות מבשר מובחר וחומרי גלם באיכות גבוהה.

הסדרה החדשה כוללת 4 סוגי נקניקיות בטעמים שונים:

פרגית קארי ירוק – בטעם מושלם, לחובבי המטבח האסייתי. נקניקיות משובחות העשויות מבשר פרגיות איכותי, בתיבול קארי ירוק , אחד הטעמים הפופולאריים במזרח הרחוק ובתאילנד בפרט. מומלץ להגיש 2-3 נקניקיות בקערה מלאה באורז לבן, לצד רוטב קארי ירוק עם שברי בוטנים וכוסברה קצוצה

פרגית ראס אל חנות – חגיגת טעמים מזרחית בסגנון ראס אל חנות, תערובת תבלינים המשתנה בהתאם לחנות בה היא הוכנה. התערובת הייחודית מורכבת מטעמים מזרחיים אופייניים ומעוררי השראה כגון: כורכום, כמון, כוסברה, פפריקה וקינמון. מומלץ להגיש: להניח נקניקיות על ערימת פיתות שחוממו בגריל, לצד קערת טחינה מוצקה, פלפלים חריפים וסחוג, עגבניות בצל ירוק, בצל אדום וחציל מטוגן/קלוי.

image

פורטבלו ופורצ'יני (עגל) – לבשל כמו במסעדות היוקרתיות ביותר. דמיינו לעצמכם את הטעם העז של פטריות פורצ'יני ופורטבלו, בשילוב עם בשר עגל משובח. עכשיו תפסיקו לדמיין ובוא ליהנות מבשר עגל איכותי בתוספת פטריות פורצ'יני יבשות ופטריות פורטבלו…

התוצאה, טעם שעולה על כל דמיון. מומלץ להניח את הנקניקיות לצד תפוחי אדמה "מדורה" שרופים מבחוץ ו"קרועים", ועליהם לצקת בנדיבות רוטב שמנת חמוצה.

בשר אחר בשילוב גבינה כחולה – מה שיותר כחול יותר טעים. שילוב מפתיע וצבעוני בין בשר חזיר לבין גבינת מוצרלה וגבינה כחולה, המעניק טעם ייחודי ומעורר השראה. מומלץ להקרים את הנקניקייה (לעטוף בנייר אלומיניום על גריל) ולהגיש בתוך לחמנייה חתוכה באלכסון.

• את הנקניקיות ניתן להכין במגוון אפשרויות: בתנור, לבשל במים, בגריל או על האש.

על-מנת לייצר חוויה ייחודית בנק' המכירה של טיב טעם – הצרכן שיגיע לסניפי טיב טעם יוכל לבחור במעדנייה את הטעם המועדף עליו והנקניקיות ייארזו בקופסה ייחודית הממותגת DELI.

מחיר מומלץ לצרכן, בסניפי רשת טיב טעם: 5.5 ₪ ליחידה,
מבצע לחברי מועדון – 3 ב 14.9 ₪ בתוקף עד 30/6

מפעל מזרע הינו בבעלות קבוצת טיב טעם. המפעל נוסד בשנת 1956 וכיום מעדני מזרע מהמובילים בייצור נקניקים, פסטרמות ומוצרים אחרים מבשר אחר, בקר, אווז, הודו ועוף. לאחרונה הושקעו בציוד ייצור מתקדם ובשיפוץ המפעל 15 מיליון ₪.

ניתן להשיג בכל סניפי רשת טיב טעם ובמעדניות המובחרות ברחבי הארץ