בושם חדש – TOMMY HILFIGER TH BOLD

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ

חדש – בית האופנה טומי הילפיגר, שמח לבשר על השקת בושם חדש לגבר בשיתוף פעולה עם שחקן הטניס הטוב בעולם, רפאל נדאל. בושם עם תעוזה בניחוח ספורטיבי, מעודן וסקסי – TH Bold.

טומי הילפיגר בחר דווקא ברפאל נדאל כסמל המותג שמשדר השראה, להט והתמדה בספורט וזה בעצם הבשורה והמסר שהמעצב רוצה להעביר לחיים בריאים ואיזון לגוף ולנפש.

על פי המעצב טומי הילפיגר,  מקור השם TH Bold הוא להיות נועז ולהשקיע 100% מהאנרגיה שלך במה שאתה עושה. הגבר של TH Bold מצטייר כבעל אופי תחרותי ובעל סגנון בלתי מתפשר והרבה ביטחון עצמי.

הניחוח נוצר עבור הגבר המודרני שהינו מלא תשוקה ונחוש לחיות את חייו באופן נועז. זהו בושם רענן וגברי שנוצר עבור הטיפוס המוביל שמשחק ובסוף מנצח. על פי טומי הילפיגר "הבושם מגלם את המסירות, הלהט והנחישות של רפאל".

image

Bold חוגג את הרוח של טומי הילפיגר והביטחון שלו – שילוב רב עוצמתי וייחודי. הניחוח הוא ספורטיבי ועם זאת מתוחכם. אפשר להשתמש בו בכל שעות היום, מהבוקר עד הלילה, מהמשרד עד לסוף השבוע.

הניחוח נפתח בתמהיל של תווים הדריים פריכים לרבות פומלה, מנדרינה וברגמוט וממשיך עם תווים צמחיים ומתובלים כגון לבנדר והל. ככל שהניחוח ממשיך ומתפתח, תמציות יסמין ופריחת מנדרינה מאזנות את אקורד הבורוניה העצי. הסיומת של הניחוח משלבת אבסולוט של פריחת תפוז עם תווים גבריים רבי עוצמה של ארז, אלגום ווטיבר בצירוף שמסעיר את החושים.
הגבר של TH Bold שולט במשחק כל הזמן עם אופי תחרותי ובטחון עצמי בלתי-מתפשר. הבקבוק של הבושם הוא כחול  כהה עם פסים באדום ולבן כסמל המותג, המרכיבים את הלוגו של TH Bold ומגלמים את הלהט והאנרגיה שהעניקו את ההשראה ליצירתו. האריזה האלגנטית משקפת את ההעזה והאומץ של הגבר של TH Bold.

מחיר השקה
100 מ"ל – 199 ₪ (עד סוף חודש ינואר)
(מחיר לצרכן – 510₪)

להשיג בלעדית ברשת סופר פארם