כנס היין המקצועי הישראלי במכללת אוהלו

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

תקשורת יין בדור ה- Y
כנס היין המקצועי הישראלי במכללת אוהלו
במסגרת פסטיבל "בשביל היין ה-6" בהובלת המשרד לפיתוח הנגב והגליל, נמשכת המסורת וגם השנה יתקיים כנס היין המקצועי בהובלת מכללות הצפון. השנה יארחו את הכנס מכללת אוהלו בקצרין ובית הספר למקצועות הכרם והיין אוהלו, אשר מלווה את הכנס ברמה האקדמית. בפתיחת הכנס יתקיים טקס יקיר ענף הגפן והיין לשנת 2015 .


כחלק מפסטיבל בשביל היין, מתקיים כל שנה גם כנס יין ייחודי. השנה יעסוק הכנס בנושא "תקשורת יין בדור ה-Y". כיצד משפיעים "המבקרים החדשים" על מהפכת התקשורת בתעשיית היין בישראל, תוך התפתחות השפה וערוצי התקשורת החדשים איתם נדרשים היקבים לעמוד בקשר מול צרכני היין, ההגבלות החדשות בפרסום אלכוהול ודרכי התמודדות מומלצות, השפעות עולם התקשורת וטרנדים צרכניים במאה ה-21.
יאיר גת, מנחה הכנס וכתב יין בכיר, ינחה פאנל על מקומו של עיתונאי היין החדש, ולסיום נשמע על מיזם מצליח של מכירת יין באינטרנט.
הכנס יפתח בטקס יקיר ענף הגפן והיין, במסגרתו יוענק אות יקיר הענף ליחידים אשר הטביעו את חותמם ותרמו תרומה הראויה להוקרה מיוחדת של ענף גפן היין כולו.
הכנס ייערך במכללת אוהלו ביום חמישי ה-11.06.15, בין השעות 9:15 – 16:00.
ההשתתפות בכנס כרוכה בתשלום בסך 60 ₪ , הרשמה באתר: https://docs.google.com/forms/d/14sGMzeoYcNiuWAFgvCcZCk_HthBymMMQ-81ULLa4CtE/viewform לפרטים נוספים : 04-6962885
בסיום הכנס, יוזמנו המשתתפים למסיבת היין הגולנית ביקב אורטל, בה ישתתפו 14 יקבים מן הגולן, חוויית טעמים וניחוחות.

המשרד לפיתוח הנגב והגליל, משרד התיירות, הרשות לפיתוח הגליל, הרשות לפיתוח כלכלי של המיעוטים במשרד ראש הממשלה, עמותות התיירות האזוריות, מועצת גפן היין, הרשויות המקומיות, היקבים ותיירני הגליל, הגולן והעמקים חברו יחדיו למיסוד פסטיבל שנתי המאגד את תיירות היין המתפתחת והמשגשגת בצפון.
פסטיבל בשביל היין, יתקיים בין התאריכים 12.5.15 – 12.6.15.
לאתר הפסטיבל: http://wine.galil.gov.il/